Der er ikke rigtig noget beta over din bog, det er dumt at skjule din manglende opbygning, indhold, layout, dokumentation osv. bag betegnelsen "beta". Hvis din bog er noget, så er den pre-alpha. Jeg tror du vil have lettere ved at forstå os andre, hvis du kiggede objektivt på din "bog": Ville du selv have lyst til at læse den? Er indholdet unikt, godt, banebrydende, godt beskrevet eller kan den beskrives med andre superlativer, som vil give en læser lyst til at læse den? |
Joachim Løvgaard:Der er ikke rigtig noget beta over din bog, det er dumt at skjule din manglende opbygning, indhold, layout, dokumentation osv. bag betegnelsen "beta". Hvis din bog er noget, så er den pre-alpha.
Jeg tror du vil have lettere ved at forstå os andre, hvis du kiggede objektivt på din "bog": Ville du selv have lyst til at læse den? Er indholdet unikt, godt, banebrydende, godt beskrevet eller kan den beskrives med andre superlativer, som vil give en læser lyst til at læse den?
tak for dine 2 cent. jeg er udemærket godt klar over at den slet, slet, slet ikke er færdig endnu.
Jeg havde bla. tænkt mig at lægge noget video ind ved hvert kapitel med en kort opsummering + så også at få den pudset af.
men jeg har dog ikke den nødvendige tid lige p.t. til at gøre det.