Hej... Jeg ejer HSJ Trading, som er et forholdsvis nyt firma - jeg startede op i august 2010... Det er en onlineshop, hvor jeg sælger lingeri, sexlegetøj osv. Og er ude at afholde party's med tingene. Jeg startede firmaet for at gøre oprør mod de dyre priser, vi oplever herhjemme indenfor branchen. Så jeg står selv for alt, hjemmesiden, import, marketing osv.... Jeg har selv lavet min hjemmeside og er ikke noget jeg har tidligere erfaring med, så vil rigtig gerne have noget feedback med ros, hvis noget er godt og idéer til hvad jeg kan gøre bedre. Så lige lidt spørgsmål: Ville du handle på siden? Hvad indtryk afspejler hjemmesiden? Træder mit budskab igennem om prisgaranti til kundernes fordel? Er siden overskuelig og nem tilgængelig? Hører selvfølgelig gerne alt, hvad du/I har af kommentarer - glæder mig meget til at hører dommen.. Hehe... Mvh. Heidi S. Jensen ejer www.hsjtrading.com |
HSJ Trading:Ville du handle på siden?
Hvad indtryk afspejler hjemmesiden?
Træder mit budskab igennem om prisgaranti til kundernes fordel?
Er siden overskuelig og nem tilgængelig?
Nu er det ikke sådan noget jeg køber, men lad os sige jeg kunne finde på det.
Ville du handle på siden?
Nej. Jeg ville ikke handle på siden, måske når jeg havde været derinde 7-8 gange for at se om der sker nogle ændringer eller om der kommer nye varer.
Træder mit budskab igennem om prisgaranti til kundernes fordel?
Så overhoved ikke at det stod der i toppen før jeg kiggede 3. gang.
Er siden overskuelig og nem tilgængelig?
Det er desværre også et nej herfra. Dit top banner / logo - er alt for lav kvalitet. Faktisk burde det slet ikke være så meget. Det fjerner alt fokus fra siden og dens produkter, og så er billedet utydeligt.
Dine produkt billeder bør du gøre noget ved. Lav dem ens og få en hvid baggrund på dem alle. Sender lige nogle tips til dig i en privat besked, hvordan du kan gøre. Når du selv tager billederne.
Jeg kan ikke finde dine fragtpriser?
Og så vil det da ikke gøre noget hvis sidens design er lidt frækt at se på, triste farver der er. Lidt pink og rødt gør ikke noget. Trods alt den type produkter der sælges :)
Håber du kan bruge dette til noget.