Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside og forretningsprincip - ville du handle ved mig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg ejer HSJ Trading, som er et forholdsvis nyt firma - jeg startede op i august 2010...

Det er en onlineshop, hvor jeg sælger lingeri, sexlegetøj osv. Og er ude at afholde party's med tingene. 

Jeg startede firmaet for at gøre oprør mod de dyre priser, vi oplever herhjemme indenfor branchen. Så jeg står selv for alt, hjemmesiden, import, marketing osv....

Jeg har selv lavet min hjemmeside og er ikke noget jeg har tidligere erfaring med, så vil rigtig gerne have noget feedback med ros, hvis noget er godt og idéer til hvad jeg kan gøre bedre.

Så lige lidt spørgsmål:

Ville du handle på siden?

Hvad indtryk afspejler hjemmesiden?

Træder mit budskab igennem om prisgaranti til kundernes fordel?

Er siden overskuelig og nem tilgængelig?

Hører selvfølgelig gerne alt, hvad du/I har af kommentarer

- glæder mig meget til at hører dommen.. Hehe...

Mvh.

Heidi S. Jensen

ejer www.hsjtrading.com 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:34

HSJ Trading:

Hvad indtryk afspejler hjemmesiden?

Nu er det ikke sådan noget jeg køber, men lad os sige jeg kunne finde på det.

Nej. Jeg ville ikke handle på siden, måske når jeg havde været derinde 7-8 gange for at se om der sker nogle ændringer eller om der kommer nye varer.

Så overhoved ikke at det stod  der i toppen før jeg kiggede 3. gang.

Det er desværre også et nej herfra. Dit top banner / logo - er alt for lav kvalitet. Faktisk burde det slet ikke være så meget. Det fjerner alt fokus fra siden og dens produkter, og så er billedet utydeligt.

Dine produkt billeder bør du gøre noget ved. Lav dem ens og få en hvid baggrund på dem alle. Sender lige nogle tips til dig i en privat besked, hvordan du kan gøre. Når du selv tager billederne.

Jeg kan ikke finde dine fragtpriser?

Og så vil det da ikke gøre noget hvis sidens design er lidt frækt at se på, triste farver der er. Lidt pink og rødt gør ikke noget. Trods alt den type produkter der sælges :)

Håber du kan bruge dette til noget.

Tilmeldt 21. May 11
Skrevet kl. 12:53

Hej...

Tak for dit hurtige svar!

Dejligt at få noget feedback...

Det er rigtig det med fragtprisen, det burde være tydeligt

Ang. farverne på hjemmesiden er jeg selv meget træt af "det billige" look på andre lignende hjemmeside og ønsker at signalere noget mere tilgængeligt og almindeligt på en måde, hvis du forstår..

Glæder mig ti at se din mail ang. billedeideer.

Mvh. 

Heidi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09

Hej Heidi.

Jeg er enig med det Kim skriver. Jeg tror helt bestemt, at det er nogle gode priser du leverer, men når folk kommer ind på din hjemmeside bedømmer man den allerede fra første look, og det er altså ikke positivt, og det kan godt have betydning for salget. 

Hvis jeg var dig, vil jeg få en til at optimere din hjemmeside, så den stadig bager præg af det er din, men også så den får et layout, som gør folk nysgerrige og interesserede, og derved vil de klikke videre ind på dine produkter, hvor de så derefter ser de super tilbud du kører med.  

Hvis hele processen fra kunden kommer ind på din hjemmeside til hun står med dit produkt i hånden er upåklageligt, så ville du automatisk lave mund til mund markedsføring, hvilket jeg vil mene er den bedste markedsføring du kan opnå.

De bedste hilsner

Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:38

det er nærmeste skjulte i tager mod dankort , logo de betalings kort falder ind i designet og kan næsten ikke se det.

Okay priserne mangler dog vare i sexshoppen

hvordan sletter jeg vare og vælger en anden vare , det kan jeg ikke se.

Huske lange siderne såsom handelsbetingelse at dele teksten op enkle gange med h1 eller h2 det mere præcist , hvornår et nyt emme kommer.

Husk udnyt google viser op til 67 tegn jeg mener denne her titlen forsiden siger ikke meget hvad siden omhandler <title>HSJ Trading &raquo; Forside</title>

gør det mere tydeligt hvad der er cvr nummer og telefon nummer

kan gøre ved der også udenfor telefon står telefon tid og deler cvr nummer op så man ikke ser det vis har skype åben ud som et telefon nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:42

Meget enig med både Mads og Kim.

Sidens førstehåndsindtryk betyder meget - og når det ser så uprofessionelt ud som dit, så vil du alt andet lige skabe en utryghed hos køber som ikke tør købe produkter på siden.

Brug Amino Freelancer til at finde en person der kan hjælpe dig med:

Kig evt. nogle af de bedste webshops i DK i din branche over skulderen. Kopier ikke, men bliv inspireret. En shop som http://www.sinful.dk/ er ofte i medierne og det lader til at gå godt for dem. Hvad gør de som du ikke gør?

• Bedre overordnet kategori opdeling (samme produkt kan ligge flere steder)
  • Simpel forside som fremhæver "udvalgte produkter"
  • Trustpilot
  • Synlig kundeservice
  • Osv..

Bare nogle få råd som du kan se på. Der er (desværre) ret meget du skal have set på - men sådan vil det ALTID være hvis man starter en shop selv. Man kan sige at de valg af webshop sparer dig for mange penge hver måned - De penge du sparer over de næste 2 år, dem har du mulighed for at lave som ekstra investering i forhold til dine konkurrenter..

Se det som en investering at lave forbedringer på siden - går du fra 2% => 10% i konvertering, vil du uden nogen ændring i antal besøg, omsætte for 5 gange så meget hver eneste måned. Med en 5-dobling i besøgende, vil du så kunne gange din nye omsætning med 5 igen. Det er en virkelig god investering at påtage sig.

Søg hjælp på Amino Freelancer - der kan du sikkert finde noget kvalificeret hjælp! Ellers er du velkommen til at skrive til mig, så skal jeg nok hjælpe dig med at mangedoble din forretning :-)

Tilmeldt 21. May 11
Skrevet kl. 16:54

Tak for dit svar Mads...

Kan godt hører jeg må ha lavet den bedre!

Jeg må indrømme, at jeg meget gerne vil lave altid selv, så må se om jeg kan gøre det bedre selv i første omgang ihvertfald. Har lavet lidt ændring på siden allerede idag udfra noget af det I har sagt.

Jeg er dybt enig med dig om den bedste måde at opnå god reklame er ved at stå for en god kundeservice og det synes mine kunder bestemt jeg gør, så jo også derfor jeg gerne vil nå ud og glæde flere kunder. De skal bare ikke skræmmes væk af min hjemmeside.. Hehe...

Ha en dejlig weekend...

Tilmeldt 21. May 11
Skrevet kl. 16:55

Tak for alle jeres svar...

Jeg ser nærmere på det....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)