Jeg tror at grunden til, at du måske ikke har fået respons er fordi, at det faktisk ikke er billigt. Herinde kan du finde folk, som vil lave det samme for 300 kr.
Jeg troede først det var inkl. unikt design, for så var det en god pris, men med templatedesign, så det kun gælder opsætning af verdens letteste CMS, så tror jeg ikke du får en storm af kunder med den pris.
især det punkt forstår jeg ikke du vil altså indsætte indhold på siden booking form på siden og opret forum og webshop , jeg synes indsæt indhold det er et bredt ord og når logo koster ekstra men det er jo også indhold forvirre tilbudt mig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
@Joachim. Forstår godt din undren over prisen, men hvis jeg skal sidde en uge og lave på en hjemmeside, så gider jeg altså ikke at nøjes med 300 kr., jeg mener heller ikke, at man kan aflevere en flot og acceptabel hjemmeside for 300 kr. Jeg lover en flot og præsentabel hjemmeside, som kunden kan være stolt over at præsentere for andre.
@Michael, jeg sætter tekst og billeder ind og andre funktioner som analytics osv.
@Michael, jeg sætter tekst og billeder ind og andre funktioner som analytics osv.
´
Så vil det sige jeg har forstået det korrekt , så er tilbudt da meget godt , for wordpress forum del på siden booking form ,wordpress webshop , google analytics koster jo tid at opsætte.
men jeg synes stadigvæk tilbudt er forvirret opsat, derfor skrev jeg ikke
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er en rigtig god hjælp med indsættelse af tekst og billeder, hvis man ikke har prøvet at opbygge en hjemmeside før. Det tager lang tid, hvorfor tilbudet også er derefter.
Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?
Det er useriøst at sige, at det kan laves for 300 kroner. Hvis man redigerer i templatet, så det passer til det farvetema som kunden vil have, og installerer de plugins, som kunden skal bruge, så er 3000 kroner ikke særlig meget for en hjemmeside - ligegyldigt hvilket CMS det er. Derudover er det altså vigtigt at fastlægge at 3000 kroner også skal dække alle de timer før man går i gang med selve hjemmesiden - man taler jo ofte i telefon 3-4 gange med kunden før man overhovedet begynder på hjemmesiden, så man er sikker på hvordan det skal se ud. Derudover er der en masse mailkorspondance, som også tager tid - derfor bliver det hurtigt en almindelig timeløn.