Og Toke, du siger, at det tager maks 1 time med alt, så vil jeg meget gerne se de hjemmesider du laver :-) |
Jeg laver ikke løsninger som er færdig men installere et tema og wordpress og hjælper
Og Toke, du siger, at det tager maks 1 time med alt, så vil jeg meget gerne se de hjemmesider du laver :-) |
Toke, uanset hvad, så er det dårlig stil at forsøge at fiske kunder ved at tilbyde sine egne services eller produkter i en kollegas "Jeg har et godt tilbud til dig!" tråd. At du så gør det ved at nedgøre kollegaens produkt, pynter heller ikke. Start dog dine egne tilbudstråde med dine sikkert gode tilbud. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Rigtig godt tilbud, Men har lige kigget på din egen side, samt den side du henviser til, og det ser jo super flot og gennemført ud. Det er jo fuldstændig ligemeget om det er et template, det vigtigste er at man kan finde ud af at customize templatet til kundens ønkser, og tema. Næsten enhver idi.. kan gå ud og opsætte en wordpress side med et tema. Men i mange tilfælde ser det ikke særlig godt ud, fordi personen ikke kan finde ud af andet end at sætte et tema op, men ikke er særlig dygtig til at ændre i templatet så det passer til kundens ønsker. Jeg synes det er et fedt tilbud, især fordi du fra starten af gør opmærksom på at det er et template du laver siden udfra. Der er så mange fjolser som kalder sig for "eksperter" i eksempelvis Wordpress blot fordi de kan finde ud af at sætte et template op, og måske lige ændre logoet og fjerne copyright teksten. Hvorefter de påstår at kunden har en unik blog / firmaside. Super godt tilbud, jeg kunne godt selv finde på at benytte mig af det, engang når jeg har brug for det. |
Hej Mark Jensen. Tusind tak for al rosen! Jeg brænder også meget for at lave hjemmesider, dog har jeg holdt lidt igen med det grundet tidspres. Specielt op til eksamener osv. Men vil nu starte igen og forhåbentlig gøre flere kunder tilfredse :). Jeg synes selv, at 3.000 kr er en god pris, måske endda lige billigt nok, men for mig handler det ikke så meget om min indtægt, men mere det at kunden er glad for det han/hun får. Selvfølgelig vil jeg også gerne have noget ud af det, og det er også derfor, at jeg har sat prisen på 3.000 kr. for, der burde alle kunne være med. Mvh. Christian |
Hvis du skal bruge en flot og præsentabel Wordpress hjemmeside, så tøv ikke med at smide en mail til: designbyjdk@gmail.com. Jeg svarer dig med det samme! Mvh. Christian |
Stadig plads til flere kunder! Mvh., Christian |