@Henning: Man kan se en sag fra mange sider. Jeg blev en gang millionær på at stille sådan et spørgsmål. Det er der mange andre, der også er blevet. Lars Larsen er en af dem. Hilsen Michael |
Michael Maardt:@Henning: Man kan se en sag fra mange sider. Jeg blev en gang millionær på at stille sådan et spørgsmål. Det er der mange andre, der også er blevet. Lars Larsen er en af dem.
Hilsen Michael
Måske men jeg tror nu ikke det er Lars Larsens pr maskineri der er billigt og hvis en webshop er billig, så tror jeg ikke du skal regne med den store omsætning, uden selv at kunne fremme den. Dine produkter spiller selvfølgelig også en rolle, men i princippet skal du nok se det i den ramme at en webshop, hvor du som minimum ikke har fået den store rådgivning om hvilke tiltag du skal lave for at få besøgende, så svare det lidt til at have en fysisk forretning i en mørk baggård, med en låst port som folk skal prøve og komme igennem for at kunne handle hos dig.
Jeg ser det gang på gang også med almindelige hjemmesider, at folk bliver ikke fundet, og så kaster de håndklædet i ringen. Mit råd til dig er at alliere dig med folk der kan det gylle at sætte din shop på Danmarkskortet, ja hele Norden hvis du er til det, og så offer det det koster, så har du forudsætningerne i orden. Husk på i en webshop skal du ikke betale strøm alarm vinduespudser osv, som du skal i en fysisk shop.
Og så vidt jeg ved er Lars Larsens opskrift på succes på godt jysk et ord avater avater avater ( reklame reklame reklame)
Henning Larsen