Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: Hvor billigt KAN det gøres ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Henning: Man kan se en sag fra mange sider. Jeg blev en gang millionær på at stille sådan et spørgsmål. Det er der mange andre, der også er blevet. Lars Larsen er en af dem.

Hilsen Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Maardt:

@Henning: Man kan se en sag fra mange sider. Jeg blev en gang millionær på at stille sådan et spørgsmål. Det er der mange andre, der også er blevet. Lars Larsen er en af dem.

Hilsen Michael

Måske men jeg tror nu ikke det er Lars Larsens pr maskineri der er billigt og hvis en webshop er billig, så tror jeg ikke du skal regne med den store omsætning, uden selv at kunne fremme den. Dine produkter spiller selvfølgelig også en rolle, men i princippet skal du nok se det i den ramme at en webshop, hvor du som minimum ikke har fået den store rådgivning om hvilke tiltag du skal lave for at få besøgende, så svare det lidt til at have en fysisk forretning i en mørk baggård, med en låst port som folk skal prøve og komme igennem for at kunne handle hos dig.

Jeg ser det gang på gang også med almindelige hjemmesider, at folk bliver ikke fundet, og så kaster de håndklædet i ringen. Mit råd til dig er at alliere dig med folk der kan det gylle at sætte din shop på Danmarkskortet, ja hele Norden hvis du er til det, og så offer det det koster, så har du forudsætningerne i orden. Husk på i en webshop skal du ikke betale strøm alarm vinduespudser osv, som du skal i en fysisk shop.

Og så vidt jeg ved er Lars Larsens opskrift på succes på godt jysk et ord avater avater avater ( reklame reklame reklame)

Henning Larsen

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 11:57

Henning: du har vist misforstået mig lidt eller jeg har ikke udtrykt mig klart nok. Prøv at læse mit 1. spørgsmål: Hvor billigt KAN det gøres at køre en webshop?

Det er mit eneste spørgsmål, intet andet! Du er straks i gang med at tænke, om der kan tjenes penge på det - det siger noget om din tankegang !

Konstruktivt ment ;-)

/Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:12

@ Michael

Hvis ikke man skal tjene penge på en webshop hvad er så formålet

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:17

@Michael

Du burde måske sætte nogle parametre op i forhold til forventet omsætning osv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:23

Michael Maardt:

Jeg er ret ny med webshop og har endnu ingen, men er ved at oprette/flytte en webshop for en ven. Jeg har set priser hos Scannet, DanDomain, Goldenplanet osv. Puha. Jeg har lille viden om PBS, Epay, PayPal osv, men hvis vi nu siger, at jeg selv installerer et open source webshop på mit webhotel, er det så korrekt forstået, at så behøver jeg en løbende udgift til betalingsmoduler?

Hvis jeg nøjes med PayPal, hvad koster så 1) oprettelse og 2) de løbende mdl. udgifter?
Hvis jeg foruden PayPal tilføjer VISA/Mastercard, hvad koster så 3) oprettelse og 4) de løbende mdl. udgifter?
Hilsen Michael

I princippet så KAN det gøres for kr. 45,- pr. år - inklusive PayPal og/eller MoneyBookers, med modtagelse af VISA, Mastercard, Diners, American Express med flere.

De 45 kroner er udelukkende for domænet.  

PayPal koster ikke noget at installere - det koster kun et gebyr, for hver transaktion.

http://www.domaindirect.dk/ - kan man få gratis webhotel.

Med http://www.prestashop.com/ - får du en ganske glimrende open source webshop.

Det siger selvfølgelig sig selv, at det aldrig bliver en stor forkromet shop, - men det KAN gøres for meget få penge, hvis man selv har lidt forstand på at sætte det op. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 15:40

Hej Allan

Tak skal du have. Jeg tænkte: "Endelig en person, der forstod mit spørgsmål og samtidig var i stand til at besvare det."

Denne information er forhåbentlig interessant for rigtig mange mennesker, incl. dem, der p.t. har en shop.

Jeg har i mere end 6 mdr. haft billigt webhotel hos Meebox [Affiliate link fjernet af moderator] , og er fint tilfreds. Jeg har fundet mit foretrukne open source ecommerce software, Opencart. Jeg har været igennem Prestashop, Magento, Zencart, OScommerce og måske nogle andre.

Det er lidt interessant, at så mange mennesker er villige til at betale typisk over 200,- pr md. for en webshop.

Dette emne handler ikke om "en stor forkromet shop". Det handler om hvor billigt det kan køres. På typisk amer. webhoteller ser jeg priser omkring $4 pr md. Det er jo noget andet end 200,- pr md. og normalt er det vist dyrere.

Hilsen Michael Maardt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:16

Hej Michael

Godt, at du fik svaret på dit spørgsmål.

Selv om du forsøger at holde tråden på sporet om, HVOR billigt det kan gøres, så bliver du alligevel fristet selv til at kommentere:

Michael Maardt:
Det er lidt interessant, at så mange mennesker er villige til at betale typisk over 200,- pr md. for en webshop.

I min optik kan man ikke sammenligne på prisen alene. Det handler også om oppetider, support, hastighed, funktionalitet og meget andet og 200,-/md kan altså være altså peanuts i det store regnskab og hurtigt være tabt på et par timers nedetid.

Venlig hilsen
Ole

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:17

Michael Maardt:

Ai, sådan kan du bare ikke stille det op!

Herhjemme sker det oftet at en af ungernes cykel er gået i stykker, og af en uforklarlig grund, så er det altid dagen før de skal til cykelprøve eller whatever, og far har bare ikke tid til at lege cykel mekaniker, så er det man fiser hen til cykelsmeden, og får ham til at lave skidtet... selvom det er gratis selv at lave det...

Min pointe er at nogen aldrig gider at sætte sig ind i alt det besværlige og vil hellere betale extra for at få en færdigleveret vare! Forkert? ikke i min optik.

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:23

Hej Michael,

Jeg kan ikke svare dig på de ting, men en ven af mig kan sikkert. Kristoffer Hjerrild. Prøv at høre am ad ;)

Mvh

Mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)