Jeg er ret ny med webshop og har endnu ingen, men er ved at oprette/flytte en webshop for en ven. Jeg har set priser hos Scannet, DanDomain, Goldenplanet osv. Puha. Jeg har lille viden om PBS, Epay, PayPal osv, men hvis vi nu siger, at jeg selv installerer et open source webshop på mit webhotel, er det så korrekt forstået, at så behøver jeg en løbende udgift til betalingsmoduler?
Hvis jeg nøjes med PayPal, hvad koster så 1) oprettelse og 2) de løbende mdl. udgifter? Hvis jeg foruden PayPal tilføjer VISA/Mastercard, hvad koster så 3) oprettelse og 4) de løbende mdl. udgifter? Hilsen Michael
Vi hoster vores egen open source shop fra CubeCart og bruge er Epay til håndtering af betalinger, udover at man jo også skal have PBS inde over.
Med Paypal, ville du komme helt ned med udgifterne, lige udover hosting af sitet, som kan gøres for 15-20 kr. om måneden.
Dog er jeg sikker på at det er en god investering at have mulighed for Danmark. Det tjener man meget mere på. Bare dt at det vises på sitet gør at folk stoler mere på det.
Tak, men kunne du være lidt mere specifik. Jeg har med vilje skrevet 1), 2) osv. for at du kunne henvise til disse punkter.
Skidt med hosting, det har jeg styr på. I øvrigt koster det mig 1,- pr md ;-)
5) Hvad skal PBS bruges til ? Så vidt jeg har forstået, skal man bruge PBS eller andet firma, hvis man vil bruge Dankort. Jeg mener at have læst, at kun 10% af danske kort er rene Dankort.
6) Kan man ikke modtage VISA/Mastercard UDEN at have noget at gøre med PBS
Jeg var simpelthen nødt til at teste min nye mikrofon! Mit svar egner sig måske ikke så godt til video og jeg burde have skrevet tekst.. Meeeeeen! Legetøjet skulle testes ;-) !
Jeg er ret ny med webshop og har endnu ingen, men er ved at oprette/flytte en webshop for en ven. Jeg har set priser hos Scannet, DanDomain, Goldenplanet osv. Puha. Jeg har lille viden om PBS, Epay, PayPal osv, men hvis vi nu siger, at jeg selv installerer et open source webshop på mit webhotel, er det så korrekt forstået, at så behøver jeg en løbende udgift til betalingsmoduler?
Hvis jeg nøjes med PayPal, hvad koster så 1) oprettelse og 2) de løbende mdl. udgifter? Hvis jeg foruden PayPal tilføjer VISA/Mastercard, hvad koster så 3) oprettelse og 4) de løbende mdl. udgifter? Hilsen Michael
Hvor dårlig skal den være, og skal det være en der bare bliver i stakken sammen med alle de andre sider der aldrig ser dagens lys. Min sarkasme er rettet mod indlæggets overskrift
Fantastisk, Lars, Sådan skal det gøres. Jeg laver også selv videoer, bare ikke så hurtigt som du gør. Jeg bruger Camtasia, hvad med dig?
Nå, bortset fra det. Du misforstår mig lidt. Jeg er KUN ude efter open source shopping cart software. Shopify koster alt for meget. Hvorfor skulle jeg dog betale @29 for noget, som jeg måske kan få andre steder/software for 1-10kr pr md ?
Men virkelig cool at lave en video.
Jeg har p.t. gang i OpenCart, virker totalt simpelt og godt.