Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til at tjene penge hjemmefra ønskes?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter forskellige muligheder for at arbejde hjemmefra. Jeg arbejder meget seriøst med at få en webshop op at køre, men da jeg har to små børn jeg skal forsørge er det ikke lige noget man springer hovedkuls ud i.

Jeg har flere gange tænkt på, at det kunne være rart også at tilbyde renskrivning og korrekturlæsning af tekster. Jeg har tænkt både at man kan sende tekster på email og i almindelig post, men spekulerer samtidig over hvor stort det marked måtte være!? Jeg er selv bosiddende i Midtjylland.

Er der nogle der har en ide om det? Eller måske bare nogle andre gode forslag?

Jeg håber der er nogle der kan være behjælpelige.

Hilsen cagresto

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:14 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg rettede lige din overskrift til ... forhåbentligt giver det dig flere henvendelser.

Der er mange muligheder ... Webshop er et godt bud, men kræver som regel at du har en bil selv eller er stor nok til at have afhentningsaftale med posten.

List brainstorm:

1. Network marketing, hvis du er af den støbning.
  2. Bliv forhandler af nogle gode produkter og sælg dem til lokalbefolkningen.
  3. Lav renskrivning, korrekturlæsning, SEO Tekstforfatning, Linkbuilding el. lign.
  4. Lav grafiske designs? hvis du har evnerne selvfølgelig.
  5. Bliv coach? Det er meget in og tilsyneladende kan det sælges. Ville aldrig selv betale for en coach men kender mange folk der tjener godt på det.
  6. Bliv personlig træner for lokalbefolkningen
  7. Start en lokal online avis (svært at tjene på annoncer har jeg hørt)
  8. Start en lokal budservice hvor folk i din by kan gå på nettet og bestille varer fra lokale butikker, som du så henter og bringer ud dagligt. Lav rabat aftaler med butikkerne sådan at du kan få en lille avance på varene samtidig med at du tager penge for transporten.
Håber du kan bruge lidt af det :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 11:14 | Låst

Hej Cagresto, hvis du er interesseret i telesalg/ mødebooking har jeg muligvis arbejde til dig, hvor du selv kan administrere din arbejdstid mellem 8.00 - 20.30.

Det kræver, at du har erfaring med telemarketing og taler perfekt dansk.

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at sende en mail til hbj@tmpartner.dk.

Mvh.

/Heinz

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Tilmeldt 25. Jun 10
Skrevet kl. 11:38 | Låst

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg rettede lige din overskrift til ... forhåbentligt giver det dig flere henvendelser.

Det er bare fint, og mange tak! Jeg var ikke lige klar over hvad jeg skulle skrive, så det er da rart med lidt hjælp.

Og tak for de mange forslag, vil da lige tænke dem alle sammen igennem.

Tilmeldt 25. Jun 10
Skrevet kl. 11:39 | Låst

Heinz:
Hej Cagresto, hvis du er interesseret i telesalg/ mødebooking har jeg muligvis arbejde til dig, hvor du selv kan administrere din arbejdstid mellem 8.00 - 20.30.

Mange tak for dit tilbud, men det lige præcis telesalg vil jeg gerne se om jeg kunne styre udenom!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:42 | Låst

Du skal bare tag fat i det der har din interesse. Kan godt forstå at tiden er lidt knap når man har 2 børn. Jeg bliver nemlig selv far til en lille dreng om ikke så længe :) Så må vi se hvor meget jeg selv for tid til mine egne interesser :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:27 | Låst

Heinz:

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at sende en mail til hbj@tmpartner.dk.

Mvh.

/Heinz

Hej heinz

Når man kikker på jeres hjemmeside så står der ikke noget om mulighed for at arbejde hjemmefra.

Vh

/Michael 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:41 | Låst

cagresto:
Jeg har flere gange tænkt på, at det kunne være rart også at tilbyde renskrivning og korrekturlæsning af tekster.

Hvad er din baggrund og kan du selv forfatte en dansk tekst, ved at hente inspiration fra 2-3 engelske tekster om samme emne?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Jun 10
Skrevet kl. 08:19 | Låst

Min baggrund er, at jeg har gået 3 år på HHX, og har arbejdet 3 år på kontor, hvor jeg har haft meget kontakt med udenlandske speditører.

Jeg er gift med en amerikansk mand, og da han ikke har lært dansk endnu, så foregår al vores kommunikation på engelsk. Og det med at forfatte en tekst, vil jeg da mene at jeg godt kan klare!

Fra Marilao
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:51 | Låst

Jeg kunne godt tænke mig at høre nærmer til det du har at tilbyde Heinz, og eventuelt starte hurtigst

Heinz:

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)