Hvilken boks på forsiden ønsker du klikbar ? Du har en med banner og 3 under den. /allan |
DesignYOU:Hvilken boks på forsiden ønsker du klikbar ?
de 3 små boxe og kun på forsiden og kun på forsiden.
Hvilken boks på forsiden ønsker du klikbar ? Du har en med banner og 3 under den. /allan |
de 3 små boxe og kun på forsiden og kun på forsiden. |
Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk
.box er brugt andre steder, så prøv at ændre .box til .grid_4 i toppen Du åbner så din CSS fil og finder .grid_4 her tilføjer du pointer ;) Så skulle det spille Skulle det ikke spille kan du uden om .box lave di egen div og kalde den noget der ikke er brugt andre steder. /allan |
Vi tilbyder - boxen til højre Ansatte - alle boxe under banneret |
Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk
Det er okay - du har hjulpet gevaldigt. jeg er meget taknemmelig. |
Jeg har rette i min den besked jeg lige har skrevet ... For at forklare dig hvad der sker så referer du i toppen til den div du vil gøre klikbar så kan du evt selv oprette en div og bruge den ;) Håber du får det til at spille ... /allan |