Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

baggrundsbilleder m.m forsvinder i ie9

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Efter installation af ie9 forsvinder mit forside billede og knapperne "LÆS MERE"

Nogen som ved hvorfor??

www.consultus.dk

Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:10

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg oplever mange forskellige problemer med IE 9 - herunder det, du nævner, farvede baggrunde (hvor de skal være hvide), umotiveret zoom, flimmer, grafiske fejl og you name it

Sikkert blot nogle børnesygdomme, som bliver rettet i de efterfølgende opdateringer.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:15

... og så synes jeg at visse dele af funktionaliteten i explorer er blevet forringet med den seneste version.

Jeg vil have min titel-linjen tilbage!!!

Fra Brøndby
Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 17:15

ja, de farvede baggrunde er også væk - men det må være muligt at "kode" sig ud af problemerne indtil en opdatering er klar.

Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:17

Consultus:

ja, de farvede baggrunde er også væk - men det må være muligt at "kode" sig ud af problemerne indtil en opdatering er klar.

I min IE9 står det fint ?

Fra Brøndby
Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 17:23

DesignYOU:
I min IE9 står det fint ?

Hvis jeg slår "kompatibilitetsvisning" til ser det fint ud. Tror du ik' det er slået til hos dig?

Jeg har testet på 2 pc'er, men egentligt optimistisk at høre det ser fint ud hos dig! :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:30

Consultus:
Hvis jeg slår "kompatibilitetsvisning" til ser det fint ud. Tror du ik' det er slået til hos dig?

kompatibilitetsvisning er jo bare så man ser siden som den ser ud helt ned til IE5 og op ;)

Har lige fået en ven til at tjekke hans og her er knapperne væk men ikke baggrunden ....

Fra Brøndby
Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 17:34

tak :-)

Forsidebilledet er også væk kan jeg se...

Nogen som kan hjælpe?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:37

Consultus:
Nogen som kan hjælpe?

Ja prøv at sætte en Doctype ind det vil hjælpe lidt tror jeg.

/allan

Fra Brøndby
Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 17:59

DesignYOU:
Ja prøv at sætte en Doctype ind det vil hjælpe lidt tror jeg.

Hjalp ikke - ellers godt forslag. 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)