Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg oplever mange forskellige problemer med IE 9 - herunder det, du nævner, farvede baggrunde (hvor de skal være hvide), umotiveret zoom, flimmer, grafiske fejl og you name it
Sikkert blot nogle børnesygdomme, som bliver rettet i de efterfølgende opdateringer.
ja, de farvede baggrunde er også væk - men det må være muligt at "kode" sig ud af problemerne indtil en opdatering er klar.
Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk
Hvis jeg slår "kompatibilitetsvisning" til ser det fint ud. Tror du ik' det er slået til hos dig?
Jeg har testet på 2 pc'er, men egentligt optimistisk at høre det ser fint ud hos dig! :-)
Ja prøv at sætte en Doctype ind det vil hjælpe lidt tror jeg.
Hjalp ikke - ellers godt forslag.