Undskyld men jeg ser ikke du har sat en gyldig doctpe på ? Eller har du fjernet den igen ? /allan Der kom den på ;) |
prøv nu
Undskyld men jeg ser ikke du har sat en gyldig doctpe på ? Eller har du fjernet den igen ? /allan Der kom den på ;) |
prøv nu |
Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk
Jeg ser den nu ;) Så har du en del fejl i følge W3C prøv at få dem rettet og se om ikke det skulle hjælpe.... Ja problemer af denne karakter skal der prøves en del af ;) /allan |
Irriterende med ie9!!! |
Consult us hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle salget. Vores kompetenceområde er telemarketing og salgstræning. Læs mere på www.consultus.dk
Forkert! Irriterende med IE generelt ;) Igen prøv at få rettet disse fejl der er et par alvorlige imellem ;) /allan |
Jeg må nok indrømme at det nok mere er din kode end IE9 som er problemet ;) En hurtig løsning kunne være at skrive !important efter dit baggrundsbillede i CSS'en, altså følgende. background-image: url("../images/banner-bg.jpg") !important; Efter slutparantesen og før semikolon.
Når det er sagt, så er det en flot og overskuelig hjemmeside. Jeg ville måske have brugt nogen hover effekter hist og her, så det ikke kun er mussemarkøren der ændres, samt gøre felterne klikbare i hele området og ikke kun billede/"læs mere" (Her tænker jeg specifikt de 3 rubrikker på forsiden). |
Det hjalp, tak :-) Nu mangler jeg bare den hvide baggrund og "læs mere" - nogle gode ideer her?
tak, jeg er enig i hele "boksen" skal være klikbar, kan bare ikke helt finde ud af hvordan. Kontakt og om os siderne skal også redesignes... |
...jeg har genbrugt din important kode de steder den fejler, det lader til at virke hele vejen rundt! igen, tusind tak for hjælpen. |
Hmmm.... Ser ud til, at det var rigtigt at afvise opdateringen af IE. Bruger det iøvrigt kun, når det ikke kan undgås. Tonny |
Hey Dejligt du fik løst dit problem, jeg må indrømme jeg desværre ikke havde tid til at kikke din kode grundigt i gennem i går men fedt du fik det løst ;)
Den løsning finder du lige her .... Held og lykke med det .... /allan |