Hej Thomas,
Havde egentlig ikke tid, men kunne ikke nære mig for, at læse det hele igennem.
Hvorfor ? - jo tråd starter er 15 år !
Og med det CV og den artikel - så var min nysgerrighed vagt!
Jeg er helt enig med din mor´s svar Thomas på spørgsmålet om hvad hun synes om Paradis - rodet!
Noget lort og spild af tid – mange TV udsendelser er jo spild af tid – hvad være er synes jeg er at TV viser mange emner der giver direkte dårligt humør og de gode historier dem hører man ikke om !
Det du Thomas tager fat i - i din artikel er jo netop om det er ok at så mange unge er så opsat på at se Paradis Rodet – (når alt kommer til alt hvor mange unge er det så der ser dette ? )
Man skal helst have været straffet, kriminel , morder, bombemand, svindler, rokker osv- men at nogen har startet virksomhed og fået gode resultater ses ikke så meget på TV.
Det er ærgerligt for som tidligere nævnt – er der brug for forbilleder og TV har jo alt andet lige en meget kraftig påvirkning af os alle ikke ? - de der kommer til har behov for gode forbilleder - der er brug for eksempler på personer med gode iværksætter resultater !
Thomas du rejser jo netop denne problematik i artiklen om hvad det er de unge vil se og påpeger det uhensigtsmæssige i at der tilsyneladende bruges megen tid på at se på unge der er aktører i det der Paradis Rod med bollerier, drikkerier, skænderier og mere af den slags ………osv.
Så artiklen tager jo fat på de unge der læser den og stiller spørgsmål ved det de ser på TV og her Paradis Rodet? 
Bemærker endvidere at Thomas fremhæver dette:
Lad mig høre hvad I synes Husk - det er oprettet i Cafe og hygge
Husk at bevare 
Mvh
John sommer