Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en hjemmeside...?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 3300
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Mangler du en hjemmeside...?

Plejer du at få andre til at lave den for dig...?

Hvorfor ikke lære at gøre det selv...?

Ingen fagsnak og ingen kodning...!

Det kan klares på 3 timer...!

- vi kommer til dig (i hele DK)

- vi viser dig hvordan

- vi gør det sammen

- du kan selv

- vi kører igen

Nemt ikk'...?

Hvorfor ikke lige kigge forbi Wink

Hilsen

Jacob og Helene

www.onedaywebmaster.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 03:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det en joke? Den hjemmeside i selv har sat er sat op er absolut ikke tidssvarende - og man må forvente at jeres salgs-kanal er der hvor i virkelig viser hvad i kan?

Meget direkte håber jeg ikke der er nogen der køber jeres produkt. Og for ikke bare at rakke ned på andre uden at tilbyde et bedre alternativ vil jeg opfordre folk til at vælge dette tilbud i stedet for:

For 4.999 pris vil jeg gerne give et kursus i opsætning af en Wordpress blog/hjemmeside, så du lærer at få en dynamisk hjemmeside (hvor du let kan tilføje, ændre og slette indhold) med mange tusinde flotte designs.

Du vil inkl. i prisen modtage den nødvendige dokumentation som kan anvendes næste gang, når du måske ikke kan huske alle detaljerne selv.

Tilbyder det udelukkende som et alternativ, da jeg synes det er synd for folk hvis de ender med en hjemmeside i samme kvalitet som den der henvises til.

Så kære Jacob og Helene, her er et forslag. Jeg kan lærer jer at sætte wordpress op - og så kan i lære det videre i stedet for. Det andet du'er ikke..

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 06:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gad vide hvad der ville ske hvis webdesignere opererede på syge mennesker, eller læger lagde tag på folks huse, eller taglæggere lavede mad på fine restauranter.

Hvad skal man med uddannelser og deslige når vi jo kan alt selv?

Hils Ricco og Polly og rigtig god weekend!

:) Kim

Ps: Popquiz - hvor mange h1-tags pr. side skal der til at forvirre en søgemaskine?

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 08:29

Allerførst, - så synes jeg det er et fedt initiativ Yes

Der hvor det kommer til at knibe lidt med jeres forretningsidé er nok der hvor i nedgører de mennesker som rent faktisk er uddannede til at lave webdesign.

Det resultat jeres  kunder ender ud med at få for 4995 kr. hos jer kan man få for 325 kr. hos one.com eller 235 kr. hos unoeuro.com - og på den måde bliver jeres firma jo nøjagtig som det firma i selv synes snød jer ved at tage for meget.

Så iværksættertanken om at starte noget op på baggrund af egen oplevelser - som jo er det tætteste man kommer den gyldne opskrift på succes - ødelægges jo fuldstændigt ved at i opfører jer på samme måde.

Så kan jeg iøvrigt oplyse dig om, at i mit hjemmesidefirma koster det dyreste produkt som er en hjemmeside inkl. billedredigering etc. og 12 årlige opdateringer med nyt materiale 2495 kr. - inkl. levering over hele landet :)

Så noget er der sket siden jeres uheldige oplevelse.

Men jeg synes bestemt i skal bygge videre på det, - men skal det lykkes så skal i gøre jer lidt mere umage. Hele vejen rundt.

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)