Hej alle Amino'er Mangler du en hjemmeside...? Plejer du at få andre til at lave den for dig...? Hvorfor ikke lære at gøre det selv...? Ingen fagsnak og ingen kodning...! Det kan klares på 3 timer...! - vi kommer til dig (i hele DK) - vi viser dig hvordan - vi gør det sammen - du kan selv - vi kører igen Nemt ikk'...? Hvorfor ikke lige kigge forbi Hilsen Jacob og Helene |
Er det en joke? Den hjemmeside i selv har sat er sat op er absolut ikke tidssvarende - og man må forvente at jeres salgs-kanal er der hvor i virkelig viser hvad i kan?
Meget direkte håber jeg ikke der er nogen der køber jeres produkt. Og for ikke bare at rakke ned på andre uden at tilbyde et bedre alternativ vil jeg opfordre folk til at vælge dette tilbud i stedet for:
For 4.999 pris vil jeg gerne give et kursus i opsætning af en Wordpress blog/hjemmeside, så du lærer at få en dynamisk hjemmeside (hvor du let kan tilføje, ændre og slette indhold) med mange tusinde flotte designs.
Du vil inkl. i prisen modtage den nødvendige dokumentation som kan anvendes næste gang, når du måske ikke kan huske alle detaljerne selv.
Tilbyder det udelukkende som et alternativ, da jeg synes det er synd for folk hvis de ender med en hjemmeside i samme kvalitet som den der henvises til.
Så kære Jacob og Helene, her er et forslag. Jeg kan lærer jer at sætte wordpress op - og så kan i lære det videre i stedet for. Det andet du'er ikke..