Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at starte en webshop op?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

jeg overvejer at starte en webshop (ved dog ikke hvilket produkt jeg vil sælge endnu). Men mit spørgsmål går på hvor billigt det kan gøres?

Og her tænker jeg blot på det at starte webshoppen op med mulighed for at kunderne kan betale med kort?

Hvad er jeres erfaringer?

Venlig hilsen

Kristian Nielsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Totalt absolut billigste hvor du selv laver stort set det hele er vel en 3000-5000, hvis du vælger en hosted webshop.

Men det hænger lidt sådan sammen at pris og kvalitet følges ad. Men du kan nok godt få dig en webshop med dankort betaling til de penge.Men så er der jo lager, annoncering, SEO m.m.

Held og lykke med det

Morten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Nielsen:

Hej med jer.

jeg overvejer at starte en webshop (ved dog ikke hvilket produkt jeg vil sælge endnu). Men mit spørgsmål går på hvor billigt det kan gøres?

Og her tænker jeg blot på det at starte webshoppen op med mulighed for at kunderne kan betale med kort?

Hvad er jeres erfaringer?

Venlig hilsen

Kristian Nielsen

Vores erfaringer er fra omkring 30 webshops :) og vi kan leverer en af slagsen inkl. hosting og betalingsgateway første år til kun 9.995,-.

Oven i dette kommer kun PBS/NETS godkendelse (ca. 1000 om året hvis Dankort).

Se evt. mere på http://getashop.dk

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er enig med Morten mht. selve shoppen. Blot husk at det koster gebyr at oprette pbs aftale. Særligt hvis du vil tage udenlandske kort, hvilket jeg absolut vil anbefale dig. Jeg mener at det koster 3.500,- at få aftalen. Aftalerne koster så 1.000,- pr. stk pr. år.

Så er der abonnement/hosting hvor du så end vælger din shop. Kan du selv programmere og designe er det så "gratis".

Skal du have aftale med fx. postdanmark, kan du risikere at betale depositum for det (de er blivet lidt - skal vi kalde det forsigtige? - efter krisen).

Så skal du måske have lager - og måske en husleje?

Domænet du vil have koster 45,- /år.

Skal du handle med fødevarer skal du registreres som det. Deres regler ændrer sig - nogle gange skal man på kursus, men måske du kan slippe. Årlig afgift: 1.000,- + evt. omkostninger til kontrol.

Endeligt skal du naturligvis markedsføre din side. Alt efter hvordan du gør, ligger prisniveauet herefter.

Måske kan du finde gratis nyhedsbrevs modul, der går fint i starten.

Faktisk vil jeg sige, at du kan lave en shop temmeligt billigt - det afhænger rigtigt meget af hvormeget tid du selv har til rådighed. Hvormeget du tjener afhænger også af din indsats og hvad du forventer at tage dig betalt. ;o)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går meget an på hvor meget du selv kan lave.

Hvis dine kunder skal betale med Dankort, koster det vidst 250kr i oprettelse + 1000kr pr år og udenlanske kort (mastercard, visa osv) er 3500kr i oprettelse + 1000kr pr år..

Hvis du selv kan programmere hele hjemmesiden, mangler du bare et domæne og webhotel. - Kan klart anbefale Unoeuro!

Kan du ikke selv programmere, ved jeg at Unoeuro har 1-click install, på Magento og/eller Joomla. Husker ikke lige hvilken en det er..

Så mangler du designet, hvilket nemt kan koste helt op til 4000kr.

Skal du betale dig for det hele, løber det op i de 8-10000kr.

 

Mvh

C.P

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Jeg ville siege at du burde kunne gøre det med PayPal, så er det start set gratis hvis du smider en paypal knap på en side.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian!

Vi har nogle nemme og hurtige løsninger hvor vi vejleder dig hele vejen igennem og kan tage os af alt fra a-z, da det ikke altid er lige nemt at sætte sig i proceduren hvis man gerne vil hurtig igang. Jeg kan kontaktes på tlf. 5230 8359.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at åbne min webshop her i næste uge. Og resten af året vil jeg kun komme til at betale 1053. (Prisen der er uden varer) Men betaler 153kr for et domæne for 12 måneder. Og de sidste 900 er for betaling gateway indtil 1/1-12. Det er til at overkomme hvis vi ser bort fra prisen på varerne.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej, jeg kender et sted du kan få en gratis webshop hvis det var noget :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil meget billigt igang, så vil jeg da anbefale at du henter wordpress(gratis) installer plugin'et wp e-commerce, får lavet siden som du gerne vil have det(det der koster flest penge), sætter den op til paypal, så er du igang for storset ingen penge :)

Også kan du udvide til en anden betalingsløsning og det med PBS når du er igang.

Men vil da klart anbefale at gøre det fra starten.

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)