Det er super godt med alle de gode input. Jeg læner mig mest op af en billig start løsning og er allerede bekendt med at bruge wordpress hvilket jeg har haft rigtig gode erfaringer med :). Så bliver min udfordring at få implementeret paypal på en sikker og nem måde, men er sikker på at der findes nogle experter derude der kan hjælpe?. Tak for alle de konstruktive input Venlig hilsen Kristian |
Hvad koster det at starte en webshop op?
Vil anbefale senere hen at du skifter til epay som er dansk og ikke koster det vilde. Da hat også lavet et plugin som du skal hente på deres side og sætte det op i butikkens admin del. /Rasmus |
Alle ideer kan udleves!
Ejer af DreamsforKids.dk
10-15 k inklusiv alt er realistisk :) Har du flere spørgsmål må du meget gerne skrive. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hej Hvor billigt det kan gøres afhænger jo lidt af hvor avanceret siden skal blive. Men efter min erfaring blir det mellem 7-15000 kr Mvh Mirko |
Flyt-Til-Tyskland.dk
Flyt nemt og uden problemer til Tyskland
Løbet er muligvis kørt, men jeg vil gerne hejse flaget for Prestashop, som blev kåret som 'Best open source e-commerce solution' i 2010. Der er i øjeblikket over 55.000 Prestashop baserede butikker, og det hele er bakket op af et sprudlende engagement og et aktivt forum, hvor du kan hente hjælp til stort set alt. Prestashop er meget nemt at gå til, du er velkommen til at besøge nogle af mine shops, som jeg selv har etableret uden nogle egentlige it-mæssige forudsætninger. De eneste omkostninger du har er - som allerede nævnt - til hosting, betalingsudbyder (eksempelvis ePay) samt indløsningsaftaler, men herudover kan du vælge at bruge et par hundrede euro på et købetema, som eksempevlis det jeg anvender på DomoTech.dk, standardtemaet ser du på Gelateria.dk. Vh. Morten |
OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk
http://www.volusion.com/ 29 dollers om måneden. Ved ikke om det virker med dansk fragt. Håber det hjælper |