Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at starte en webshop op?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super godt med alle de gode input. Jeg læner mig mest op af en billig start løsning og er allerede bekendt med at bruge wordpress hvilket jeg har haft rigtig gode erfaringer med :).

Så bliver min udfordring at få implementeret paypal på en sikker og nem måde, men er sikker på at der findes nogle experter derude der kan hjælpe?.

Tak for alle de konstruktive input

Venlig hilsen

Kristian

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:36
Hvis du bruger det der hedder wp e-commerce så skal du kun aktiverer det da pluginet allerede har opsat den til det, så kan ikke blive nemmere. Du skal også oprette en konto hos paypal.

Vil anbefale senere hen at du skifter til epay som er dansk og ikke koster det vilde. Da hat også lavet et plugin som du skal hente på deres side og sætte det op i butikkens admin del.

/Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:27

10-15 k inklusiv alt er realistisk :) Har du flere spørgsmål må du meget gerne skrive.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:46

Hej

Hvor billigt det kan gøres afhænger jo lidt af hvor avanceret siden skal blive. Men efter min erfaring blir det mellem 7-15000 kr

Mvh

Mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 21:16

Løbet er muligvis kørt, men jeg vil gerne hejse flaget for Prestashop, som blev kåret som 'Best open source e-commerce solution' i 2010.

Der er i øjeblikket over 55.000 Prestashop baserede butikker, og det hele er bakket op af et sprudlende engagement og et aktivt forum, hvor du kan hente hjælp til stort set alt.

Prestashop er meget nemt at gå til, du er velkommen til at besøge nogle af mine shops, som jeg selv har etableret uden nogle egentlige it-mæssige forudsætninger.

De eneste omkostninger du har er - som allerede nævnt - til hosting, betalingsudbyder (eksempelvis ePay) samt indløsningsaftaler, men herudover kan du vælge at bruge et par hundrede euro på et købetema, som eksempevlis det jeg anvender på DomoTech.dk, standardtemaet ser du på Gelateria.dk.

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 01:24

http://www.volusion.com/

29 dollers om måneden.

Ved ikke om det virker med dansk fragt. Håber det hjælper

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)