Hej alle Her er den lovede tilbagemelding vedr. opstart i mit nye NWM selskab i maj 2011. Så rundede jeg 5 ugers dagen, og mit netværk er nu vokset fra 1 (mig) til 74 netværkere i 8 lande der alle er klar eller igang med netværksbygning. Som vanligt kommer væksten i bølger, i takt med at folk signer op, bestiller produkter og får produkterne, men herligt er det :-) For mig er NWM meget mere end penge og passive indtægter, det handler også om personrelationer, personlig udvikling og fantastiske fælles oplevelser, herunder naturligvis også den fælles opbygning af forretnings- og indtægtsgrundlag. Det bliver nok svært at opnå en 74-dobling på de næste 5 uger, men mon ikke vi ser noget der minder om eksponentiel udvikling henover resten af året?! Jeg må sige, at det aldrig har været nemmere at netværke end hvad jeg oplever nu. Er ikke i tvivl om at folk er trætte af krisen, og nu tager ansvar og kigger på nye muligheder. Kan kun opfordre til at alle netværkere kommer ud af starthullerne og i dialog. Vil også gerne afsløre, at jeg er ved at skrive en bog om NWM der udkommer senere på året, og at min deltagelse i flere debatter om NWM her på Amino er del af min research, særlig hvad angår fordomme, myter og misopfattelser af emnet. Tak til alle MLM-haderne for det overvældende bidrag :-) Do what you always do, and you´ll get what you always get! MVM |
Korrigering: 7600% - beklager fejlen!
MVM