Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7400% vækst på 5 uger - når NWM bliver eksponentiel marketing

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle

Her er den lovede tilbagemelding vedr. opstart i mit nye NWM selskab i maj 2011. Så rundede jeg 5 ugers dagen, og mit netværk er nu vokset fra 1 (mig) til 74 netværkere i 8 lande der alle er klar eller igang med netværksbygning. Som vanligt kommer væksten i bølger, i takt med at folk signer op, bestiller produkter og får produkterne, men herligt er det :-)

For mig er NWM meget mere end penge og passive indtægter, det handler også om personrelationer, personlig udvikling og fantastiske fælles oplevelser, herunder naturligvis også den fælles opbygning af forretnings- og indtægtsgrundlag. Det bliver nok svært at opnå en 74-dobling på de næste 5 uger, men mon ikke vi ser noget der minder om eksponentiel udvikling henover resten af året?!

Jeg må sige, at det aldrig har været nemmere at netværke end hvad jeg oplever nu. Er ikke i tvivl om at folk er trætte af krisen, og nu tager ansvar og kigger på nye muligheder. Kan kun opfordre til at alle netværkere kommer ud af starthullerne og i dialog.

Vil også gerne afsløre, at jeg er ved at skrive en bog om NWM der udkommer senere på året, og at min deltagelse i flere debatter om NWM her på Amino er del af min research, særlig hvad angår fordomme, myter og misopfattelser af emnet. Tak til alle MLM-haderne for det overvældende bidrag :-)

Do what you always do, and you´ll get what you always get!

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Korrigering: 7600% - beklager fejlen!

MVM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MVM:

Tillykke.. det er perfekt.

Det har også her været lykkens barmjulefis dag Smile

Selv de hårdeste kritikere i mit private netværk har testet mine produkter op i mod de helt store spillere, og der var en klar klar forskel i positiv retning. Ingen absolut ingen har haft noget at udsætte på de 3 kerneprodukter af de 22 som bliver en del af mit NWM setup.

Så kan faktisk heller ikke stoppe med at smile, og jeg tør slet ikke sætte mulighederne ind i et regneark hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09

MVM:

Tillykke.. det er perfekt.

Det har også her været lykkens barmjulefis dag Smile

Selv de hårdeste kritikere i mit private netværk har testet mine produkter op i mod de helt store spillere, og der var en klar klar forskel i positiv retning. Ingen absolut ingen har haft noget at udsætte på de 3 kerneprodukter af de 22 som bliver en del af mit NWM setup.

Så kan faktisk heller ikke stoppe med at smile, og jeg tør slet ikke sætte mulighederne ind i et regneark hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 20:51

Hej Jan

Det glæder mig oprigtigt at høre, krydser fingre for den fortsat positive udvikling for dig - og hvorfor overveje at stoppe med at smile, det er da bare frem med sablen og af med champagneknoppen?!

Gode produkter er den eneste farbare vej i NWM, for hvem gider anbefaler skrammel til andre?

Vi er meget heldige med vores produkter som er health/performance orienterede, klinisk testede og dokumenterede, helt unikke og virksomme på 90% af alle der prøver dem. Desuden sælger vi også til mange ikke-netværkere, men 95% ser ud til at vælge forretningsmuligheden til alligevel, og hvorfor ikke?

Glæder mig til at følge din fortsatte succes Jan - endnu engang masser af lykønskninger herfra :-)

MVM

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:04

Hej Jan

Også et stort tillykke herfra. Det viser da bare igen, at kvalitetsprodukter, god markedsføringsskik samt et pålidelig firma er vejen frem.

Men som MVM også skriver, så er de personlige relationer samt den udvikling, man herigennem får, en helt fantastisk oplevelse, som jeg ikke ville have undværet.

Hilsen

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:25

Tillykke med væksten på 7600% riger penge , vi kan vidste alle mærke vi er ved at bevæge os ud ad krisen .

Arbejder bare der ud ad med det gode arbejde , så man bliver endnu riger.Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:36

Michael Dullweber:

Hej Jan

Også et stort tillykke herfra. Det viser da bare igen, at kvalitetsprodukter, god markedsføringsskik samt et pålidelig firma er vejen frem.

Men som MVM også skriver, så er de personlige relationer samt den udvikling, man herigennem får, en helt fantastisk oplevelse, som jeg ikke ville have undværet.

Hilsen

Michael

Hej Michael

Mange tak, produkterne fra det første til nu har været planlagt siden dec 09 og først i går kom de sidste fra produktionen. Undervejs har der været en del overvejelser omkring time-to-market og det ser ud til at med en margin på 1-1½ måned at der er ramt rimeligt godt.

Der har undervejs været testet, testet og testet af professionelle som uforbeholdent er kommet med deres meninger, og produkterne så tilrettet igen og igen i forhold til virke og resultat efter brug. Derefter var den største udfordring parfumering, og der har jeg nogle af de bedste på banen, som er kommet op med en superb enestående duft, som i sin egenskab virker ordinær og "lækker" men "I really like" vokser efter brug - og det er i min verden unikt, da den så faktisk virker efter hensigten ved at den ikke er ordinær.

Og da jeg kun laver "grønne" produkter så har der været udfordringer og tanker, da "konkurrenterne" i stort omfang anvender det jeg betegner som "hazardous" og derfor har der været udfordringer som fakstisk gik ned på det molekylære niveau for at se længderne a de kemiske bindinger for med helt naturlige produkter at sammensætte den til stort set samme funktion.

Så lang proces, dyr, lærerig, trættende men også oplivende, men ikke mindst ser ud til at være det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Så nu starter det næste med opbygningen af netværket, og glæder mig sindsygt meget. Og mange af de input der kom fra de erfarne i min tråd om erfaringer i MLM skal nu tages ad notum og implementeres.

Tak for tilkendegivelsen

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:37

MVM:

Glæder mig til at følge din fortsatte succes Jan - endnu engang masser af lykønskninger herfra :-)

Tak og i lige måde, om ikke andet i PM form Smile

Køb ren argan olie her

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:43

Jeg tænker - har du selv fået idéen, lavet en forretningsplan, fået produceret produkterne og startet netværket fra bunden - eller er det eksisterende produkter du er blevet en del af? 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)