Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7400% vækst på 5 uger - når NWM bliver eksponentiel marketing

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætter Madsen:

Jeg tænker - har du selv fået idéen, lavet en forretningsplan, fået produceret produkterne og startet netværket fra bunden - eller er det eksisterende produkter du er blevet en del af? 

HElt fra bunden af altsammen, forstået derhen naturligvis at det ikke er mig der har opfundet shampoo osv, det er klart.

Men sammensætningen af ingredienserne til at opnår den ønskede virkning osv er mig selv.

Flere af mine teorier er "udviklet" om man kan sige det sådan, fra et logisk og meget sort/hvidt perspektiv hvorfra jeg så har arbejdet videre med tankerne.

Der hvor jeg har været "heldig" eller bare mere klart tænkende eller hvordan man nu vil kategorisere det, er der hvor jeg tænker egenskaber i et produkt som ikke normalt indgår i f.eks. hårpleje, men måske er unikt i hudpleje. Og når jeg så på "nørded" vis sætter mig ind i de forskellige naturlige ingredieners kompositioner og disses indbyrdes fordeling i forhold til f.eks. hud eller hår, så er det jeg er kommet frem til produkter som faktisk ikke er eksisterende.

Og ret beset er jeg ingenting i forhold til de "store kemikere" men jeg har hvad det angår tilsyneladende en helt anden indgangsvinkel.

Jeg er så også blevet hjulpet en del på vej af min evige trang til at vide om ting der postuleres om et produkt nu også er sande i forhold til ingrediensernes egenskaber, og der må jeg sige, at meget af det ævl og bævl der kommer fra de "helt store" har været en stor inspiration til netop at påvise, især overfor mig selv, at det ikke holdt vand.

Det er sjovt og tilfredsstillende at man som "enmandshær" kan komme så langt i sine idéer, men det har kostet og krævet vedholdenhed.

At jeg ikke får en sindsygt ekspotentiel vækst, selvom tallene ser sådan ud lige nu, skyldes de mange penge der er brugt for at komme hertil og jeg derfor i 1-2 måneder må "nøjes" med organsisk vækst, men det er også ok Smile

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:09

Hej Jan.

Det lyder rigtig spændende det du har gang i.

Vil da gerne have mere info. om dit firma, forretningsplanen og ikke mindst produkterne med priser og avancer osv.

Send gerne på PB eller info(a)maler-maling.dk

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:28

Michael Haahr:

Vil da gerne have mere info. om dit firma, forretningsplanen og ikke mindst produkterne med priser og avancer osv.

Hej Michael

Jamen jeg giver dig mere info når jeg når så langt, men der er ikke for at hverve, men alene fordi jeg da gerne vil dele ud af min erfaring i den process.

Det som der er meget prisværdigt her i tråden er faktisk det resultat MVM har opnået. Han har formået at få ca. 15 personer i snit per uge til at tage konceptet og produkterne til sig og arbejde videre i hans netværk. I min optik er det kun noget man opnår fordi man ved hvad det drejer sig om, og det er her andre (herunder mig) nu skal lære.

Jeg læser derfor meget "mellem linierne" omkring de informationer han giver.

Hvis han fortsætter på den måde, hvilket jeg håber han gør, så har han rigtigt gode muligheder for at skabe sig et stort internationalt netværk som på måske mindre end 1 år kan skabe et solidt grundlag for hans fremtid.

Der hvor jeg også i særdeleshed lægger vægt på hans information, er "diversiteten" altså spredningen af de rekrutterede, hvilket giver ham et godt forspring, og som samtidig viser lidt om hvordan han tænker businesswise.

Der sammenligner jeg det med min eksterne anerkendelse som jeg vælger at kalde det, da dem tæt på en "oftest" vil sige at det er da fantastisk og det er god opbakning, men ikke nødvendigvis det der sælger. Så mit er endnu på det teoretiske plan f.s.a NWM, men produkterne er nu allerede på vej ud på markedet via en af de kanaler som jeg har valgt også er givtig.

Køb ren argan olie her

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:34

Det er sku godt klaret. Bliv ved og se det vokse..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:26

Tillykke NWM, flot.

Det er fedt når der sker sådan en vækst Big Smile

7400 % er nok lidt svært at holde de næste 5 uger, men 10% så er der samme tilvækst. ( bliver vist svært at holde så lavt)

For tiden får jeg selv 2-3 stykker ind om dagen og det er en fed fornemmelse at opleve at andre kan se de samme muligheder som en selv.

Jeg tror mlm er kommet for at blive Yes

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 08:57

Tak Keld_J og i lige måde, som vi alle ved handler NWM om sneboldeffekt, i starten går det laaaangsomt, men som tiden går tager farten og netværket til.

Har altid syntes det er meget motiverende at sponsere nye folk ind, og uddanne dem til selvsikre og succsrige netværkere og teamledere. Det eneste der måske slår det, er at se netværkere vælde ind fra alle lande og alle steder i netværket.

Jeg ved NWM er kommet for at blive,  vi vil i den kommende år se stadig flere virksomheder der ønsker globalt fodfæste, anvende denne afsætningsform. Fordelene er jo enorme for selskabet, der altid kun betaler for succesrig markedsføring der allerede han resulteret i indtægter. I virkeligheden er der mange paralleller til både franchising og affiliatesalg, men fordelene ved loyale kunder og distributører i NWM er exorbitante.

For netværkerne er fordelene ligeledes fantastiske, hvis man altså betragter sin NWM-forretning med seriøsitet, og arbejder dygtigt for sagen. At tænke sig, at vi kontinuerligt opbygger stadig stigende passive indtægter, og at vi har alle selvstændiges fordele, men stort set ingen af ulemperne.

Vi networkere er meget privilligerede :-)

MVM

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 17:24

Keld_J:

Tillykke NWM, flot.

7400 % er nok lidt svært at holde de næste 5 uger, men 10% så er der samme tilvækst. ( bliver vist svært at holde så lavt)

For tiden får jeg selv 2-3 stykker ind om dagen og det er en fed fornemmelse at opleve at andre kan se de samme muligheder som en selv.

Er nu i 13. uge efter opstart, og har nu passeret 200 personer i netværket, altså er væksten nu mere end 20.000%. I de sidste par uger har vi fået en del netværkere ind, der har hørt om forretningsmuligheden og enten går ind fulltime eller kombinerer med andet selskab. Dette har jeg oplevet før på samme tidspunkt, så på trods af sommerferie forudser jeg at væksten nu accellererer yderligere - herligt!

NWM er en forretningsmodel som alt andet - der skal arbejdes, men til gengæld skabes varige og stadig stigende indtægter pga. ens kontinuerligt voksende netværk.

Kan kun anbefale Network Marketing til selvstændige der vil supplere deres indkomst, eller til iværksætterlystne der vil igang med minimal investering og risiko.

Bedste sommerhilsner

MVM

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:06

Ja Ja Mr. M

20 K % fra dag et er super.

Det jeg mente var fra det tidspunkt og frem. D.v.s. fra 74 til 200 personer som må være en tilvækst på 170 % . If you get the point. Men det ændre ikke ved det er kanon.

Go vind

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:42

MVM:

Keld_J:

Tillykke NWM, flot.

Er nu i 13. uge efter opstart, og har nu passeret 200 personer i netværket, altså er væksten nu mere end 20.000%. I de sidste par uger har vi fået en del netværkere ind, der har hørt om forretningsmuligheden og enten går ind fulltime eller kombinerer med andet selskab. Dette har jeg oplevet før på samme tidspunkt, så på trods af sommerferie forudser jeg at væksten nu accellererer yderligere - herligt!

NWM er en forretningsmodel som alt andet - der skal arbejdes, men til gengæld skabes varige og stadig stigende indtægter pga. ens kontinuerligt voksende netværk.

Kan kun anbefale Network Marketing til selvstændige der vil supplere deres indkomst, eller til iværksætterlystne der vil igang med minimal investering og risiko.

Bedste sommerhilsner

MVM

super godt klaret Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)