HElt fra bunden af altsammen, forstået derhen naturligvis at det ikke er mig der har opfundet shampoo osv, det er klart. Men sammensætningen af ingredienserne til at opnår den ønskede virkning osv er mig selv. Flere af mine teorier er "udviklet" om man kan sige det sådan, fra et logisk og meget sort/hvidt perspektiv hvorfra jeg så har arbejdet videre med tankerne. Der hvor jeg har været "heldig" eller bare mere klart tænkende eller hvordan man nu vil kategorisere det, er der hvor jeg tænker egenskaber i et produkt som ikke normalt indgår i f.eks. hårpleje, men måske er unikt i hudpleje. Og når jeg så på "nørded" vis sætter mig ind i de forskellige naturlige ingredieners kompositioner og disses indbyrdes fordeling i forhold til f.eks. hud eller hår, så er det jeg er kommet frem til produkter som faktisk ikke er eksisterende. Og ret beset er jeg ingenting i forhold til de "store kemikere" men jeg har hvad det angår tilsyneladende en helt anden indgangsvinkel. Jeg er så også blevet hjulpet en del på vej af min evige trang til at vide om ting der postuleres om et produkt nu også er sande i forhold til ingrediensernes egenskaber, og der må jeg sige, at meget af det ævl og bævl der kommer fra de "helt store" har været en stor inspiration til netop at påvise, især overfor mig selv, at det ikke holdt vand. Det er sjovt og tilfredsstillende at man som "enmandshær" kan komme så langt i sine idéer, men det har kostet og krævet vedholdenhed. At jeg ikke får en sindsygt ekspotentiel vækst, selvom tallene ser sådan ud lige nu, skyldes de mange penge der er brugt for at komme hertil og jeg derfor i 1-2 måneder må "nøjes" med organsisk vækst, men det er også ok |
Hej Jan.
Det lyder rigtig spændende det du har gang i.
Vil da gerne have mere info. om dit firma, forretningsplanen og ikke mindst produkterne med priser og avancer osv.
Send gerne på PB eller info(a)maler-maling.dk
Dbh
Michael Haahr