Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt Logo for 200 kr excl moms!

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle :)

Lige en lille kommentar til John Sommer, så synes jeg ikke nr. to ser særligt godt ud da jeg ikke føler det harmonerer særligt godt mht. det grønne blad og så det blå mønster ... 

Føler også det første logo ser lidt for fancy ud med det mønster i forhold til din virksomheds profil som er mere sådan....konservativt/seriøst (nu skal jeg passe på hvilke ord jeg sætter på) men håber i har fanget hvad jeg mener  ...

Nå...men ikke mere kritik herfra, vil derimod rose Caspers hurtige service!! :) 

held og lykke til jer begge!

Mvh Jing

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Hvis det er du/i laver design og løser grafiske opgaver, burde du/i måske lave det grafiske i orden på jeres egen side..

http://www.viradata.com/design-2/

Billeder er skalleret og det er endda skalleret forkert, det er en kæmpe fejl for en grafiker.

God weekend.

Sure rønnebær, der skal altid nævnes noget  negativt for at pille værdien af tråden ned. Trist

Jeg synes det er et frisk tilbud virketrang så herfra Yes

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Amino-er !

Tusinde tak for jeres evaluering af log´s - Casper arbejder på basis af jers evaluering og mine kommentarer og har nu fremstillet 4 nye udkast.

Disse har jeg lagt over i en pdf og derfor er de nu lidt utydelige lidt synd men det kan I nok se bort fra!

Hvad vil I anbefale mig at vælge - vil gerne høre jeres vurdering før jeg afslører min egen !

Se de 4 nye udkast her.....................

Mange tak til alle for jeres input !  Music

mvh

john sommer

 

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ond eller sur :)

Men jeg vælger ingen af dem. De er simplethen for word-agtige og kedelige. 

Men det er kun min mening

Hilsen

Steffen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

7 bliver nemmest hvis det skal bruges til tryk. Men der er ikke noget i vejen for at bruge 6 til web f.eks.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Steff,

Tak for din vurdering Steff, hvad ville du foreslå i stedet for ? 


mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jing,

Tak for dit svar - jeg bemærker at du også som jeg selv sætter logo i relation til virksomhedstype ?

Spørgsmål til Aminoer-ne:
Bør man sætte logo i relation til virksomhedstype sådan at forstå at et logo også siger noget om aktiviteterne og produkterne ?

mvh

john sommer

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg vil på forhånd undskylde, men jeg er meget skeptisk mht. logoer...måske fordi jeg selv arbejder meget med det, og ved at det er meget vigtigt at kunder ved første blik kan danne sig et billede af envirksomheds  profil. Så JA jeg sætter i allerhøjeste grad et logo i relation med virksomhedstype/profil.

Og til de nye udkast...

igen vil jeg være den sure sokke, og sige jeg ikke ville vælge nogen af dem. Som Steff også understreger, så er dette MIN  mening og ikke for at jokke andre over tæerne. 

Min forklaring på dette er at der mangler dynamik, og jeg føler ikke logoet "siger" noget om dit firma. Og for det andet synes jeg logoet i ubalance forstået på den måde at en del af logoet er "tungere" end den anden halvdel hvilket kan skabe lidt ustabilitet... men alt i alt savner jeg en "WOW" faktor... 

ja sorry at jeg er så negativ! det er ikke for at skabe dårlig stemning, men nu spurgte du om vores ærlige mening *smiler* Beer

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

H∑nning:

Alexander R. B:

Hvis det er du/i laver design og løser grafiske opgaver, burde du/i måske lave det grafiske i orden på jeres egen side..

http://www.viradata.com/design-2/

Billeder er skalleret og det er endda skalleret forkert, det er en kæmpe fejl for en grafiker.

God weekend.

Sure rønnebær, der skal altid nævnes noget  negativt for at pille værdien af tråden ned. Trist

Jeg synes det er et frisk tilbud virketrang så herfra Yes

Det er skam ikke for at være ond eller sur, jeg tænkte mig bare ikke om da jeg skrev den i denne tråd i stedet for at sende ham en BP, det undskylder jeg.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jing:

Hej igen,

Jeg vil på forhånd undskylde, men jeg er meget skeptisk mht. logoer...måske fordi jeg selv arbejder meget med det, og ved at det er meget vigtigt at kunder ved første blik kan danne sig et billede af et virksomheds  profil. Så JA jeg sætter i allerhøjeste grad et logo i relation med virksomhedstype/profil.

Og til de nye udkast...

igen vil jeg være den sure sokke, og sige jeg ikke ville vælge nogen af dem. Som Steff også understreger, så er dette MIN  mening og ikke for at jokke andre over tæerne. 

Min forklaring på dette er at der mangler dynamik, og jeg føler ikke logoet "siger" noget om dit firma. Og for det andet synes jeg logoet i ubalance forstået på den måde at en del af logoet er "tungere" end den anden halvdel hvilket kan skabe lidt ustabilitet... men alt i alt savner jeg en "WOW" faktor... 

ja sorry at jeg er så negativ! det er ikke for at skabe dårlig stemning, men nu spurgte du om vores ærlige mening *smiler* Beer

Hej Jing

Nu behøver et logo jo ikke at have et WOW effekt, de bedste logoer er også de mest simple. Ikke for meget grafik, men er både sigende og genendelige..

Hvis du kigger på IBM logoet som intet har WOW over sig, men alligevel vil alle kunne genkende det..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)