Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt Logo for 200 kr excl moms!

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle amino'er Jeg skal til at have fat i nogle referencer, så derfor tilbyder jeg Design af Unikt logo for kun 200 kr excl moms. Du skal selvfølelig først betale når du er 100% tilfreds med det logo vi har fået udarbejdet :) Vi tilbyder også andre former for designs og grafisk arbejde til en rigtig god pris, hvis vi må bruge arbejdet som reference. Hvis det lyder som noget for dig, så kan du kontakte mig på PB eller på mail :Contact@viradata.com Mvh Casper Kromann Nielsen Viradata
Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Op :)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes da det lyder som et godt tilbud til alle der må mangle et nyt logo, tror selv lige jeg vil overveje det også.

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kender det muligvis, men hjemmesiden http://www.crowdspring.com/ er værd at kigge fordi når man gerne vil designe logoer

Det er virksomhedder som gerne vil have et designet et logo, hvorefter de ud vælger deres fortrukne logo design og vedkommende "vinder" minimum 200 dollar

Alle kan deltage så længe man har oprettet sig en gratis bruger.

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter Det lyder godt, håber at høre fra dig :) Hej Marc Tusind tak for tippet, det vil jeg kigge nærmere på. Mvh Casper Kromann Nielsen
Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Jeg har selv prøvet at designe nogle forskellige logoer, men det viser sig at logo design ikke lige er min stærke side. Men hvis man kan sit kram, så er det helt sikkert hver at prøve. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
Hej alle amino'er Jeg skal til at have fat i nogle referencer, så derfor tilbyder jeg Design af Unikt logo for kun 200 kr excl moms. Du skal selvfølelig først betale når du er 100% tilfreds med det logo vi har fået udarbejdet :) Vi tilbyder også andre former for designs og grafisk arbejde til en rigtig god pris, hvis vi må bruge arbejdet som reference. Hvis det lyder som noget for dig, så kan du kontakte mig på PB eller på mail :Contact@viradata.com Mvh Casper Kromann Nielsen Viradata

Godt tilbud, men jeg er i en lidt anden situation. Jeg har selv lavet det meste af mit logo men desværre ikke i høj opløsning til tryk.

Er det noget du ville gøre som ref. til samme pris?

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Op :) og godmorgen til jer alle sammen.

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Op :) vil lige oppe den igen da det nu er ved at være midt på dagen :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper,

Hold op med at sidde og bumpe dine indlæg. Brugere på Amino læser ikke kun den første side, men det meste af det, der er sket siden de sidst var her.

Så har nogen interesse i dit logo-design, så skal de nok se det.

Hvis vi alle gjorde som dig, så ville det bare udløse en kamp om, hvor hurtigt man kan bumpe sin tråd op hele tiden.

Bare roligt, den bliver læst. Der er nok bare ikke så mange, der behøver logo.

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)