Unikt Logo for 200 kr excl moms!
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Her kommer det 2. forslag fra Hening:
Det er ikke dårligt - her indgår jo plantetypen - Sukkulent (planter med saftige kødfulde rødder og/eller blade) her Aloe Barbadensis Miller planten som Forever Living Product anvender fra egen plante farm.
Det var jo en noget anden sag Hening - Tak for dette inspirerende input!
Det er alene kreativiteten der sætter grænserne som fremgår !
Spændende at høre hvad Aminoerne mener om disse forslag ?
Tak for dette overraskende input Henning !
mvh
john sommer
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
15-05-2011 kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
@john
det var nu bare for sjov, jeg er jo ikke grafiker
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Kan ikke få foto med prøver igen:
Det var underligt 2. logo kunne jeg ikke loade up - nå jeg har en anden løsning så se på dette lik:
2. forslag fra Henning se det her ....................
Mange tak Hening for input - det giver inspiration til os og Casper arbejder i baggrunden !! mvh
john sommer
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
15-05-2011 kl. 17:59
Svar
der er en fejl på amino som bliver rettet i nat så det i en anden tråd
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Hej Henning, Har set det iøvrigt skrevet af en her i tråden Christian tror jeg det var !
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Mange tak for input Henning - Var ikke klar over at du også tog dig af den slags opgaver ser spændende ud !
Det er fint med inspiration, du skal bare husk at få lavet dit logo i vektor grafik så du også kan bruge det senere til tryk ;)
Hvis Henning fjerner den skygge det meget pænt ;)
/allan
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Så kan jeg bedre lide det første (uden skygge)
/allan
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Hej Allan, Tak for dine tips og råd - det bliver vanskeligt - men det er spændende at se udviklingen! Disse eksempler synes jeg fortæller om virksomheden ikke ? Men er det for HYP? Tak for hjælpen Allan.
mvh
john sommer
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
15-05-2011 kl. 18:16
Svar
Mange tak for input Henning - Var ikke klar over at du også tog dig af den slags opgaver ser spændende ud !
Det er fint med inspiration, du skal bare husk at få lavet dit logo i vektor grafik så du også kan bruge det senere til tryk ;)
Hvis Henning fjerner den skygge det meget pænt ;)
/allan
Hvis jeg skal lave det i vektor grafik hvodan gør jeg det er det et format eller hvad jeg har ikke arbejdet med det før
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Hvis jeg skal lave det i vektor grafik hvodan gør jeg det er det et format eller hvad jeg har ikke arbejdet med det før
Hej Henning
Det gør du i Illustrator;) man kan bruge vector magi til nogle projekter hvis logo' et ikke har mange forløb og sådan men Illustrator er No 1
/allan
Svar