Yderligere info kun ved henvendelse til kr@dbm.dk Mvh. Kurt |
Sikke en fed deal ! Men jeg har desværre kun 249.000kr !!! :-)
Debat
Yderligere info kun ved henvendelse til kr@dbm.dk Mvh. Kurt |
|
Sikke en fed deal ! Men jeg har desværre kun 249.000kr !!! :-) |
Så må du starte en opsparing Ha' en god weekend. Mvh. Kurt |
Altså hvis man gerne vil igang med en her&nu konkurrent til f.eks DBA eller QXL/Trendsales, så er det vel et okay tilbud. Du får kunder, et kørende site med omsætning mm... Prisen på programmering må vel repræsentere en eller andet form for værdi. Om det er 250.000 kr eller 25.000 kr, det kan jeg af gode grunde ik sige, men der må da ligge lidt værdi der. Dertil kommer at en kundegruppe til en side som denne, er dyr at få skabt, eller tager MEGET lang tid! Jeg er enig i, at prisen på de 250.000 kr lyder af meget, men der kan jo evt ligge andre faktore til grund, som ik er oplyst i tråden... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Angående programmeringen, så ved du det helt sikkert bedre, end jeg gør ;D |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Du mener ikke, at dine usædvanligt mange indlæg om dit site på Amino, som dagligt besøges af mange webshop-iværksættere og andre købmænd, kan kaldes markedsføring?? hmm.. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej John. Mig bekendt har jeg kun én tråd om dbm.dk på Amino. Mvh. Ditbrugtmarked |
Nåå.. Det er nu ikke rigtigt. Til understøttelse af din hukommelse er her et link. Du har da linket flittigt til og annonceret lige så flittigt for dit site, også inden du besluttede dig for at sælge det. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn