Hjemmesider til overkommelige priser.
Tilmeldt 10. May 11
Izum Web
Skrevet
10-05-2011 kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Izum Web kan tilbyde billige hjemmesider til små virksomheder, foreninger og nystartede firmaer i høj kvalitet og med et flot design. Her er vores aktuelle tilbud.CMS Basic Hjemmeside 1.499,-Kr. Oprettelse af et domæne (www.firmanavn.dk) Oprettelse af tre e-mail konti (navn@firmanavn.dk ) En CMS hjemmeside med unikt design Opsætning af forsidens struktur Opsætning af 4 undersider Opsætning af en kontakt-form Indstilling af tekst / HTML , billeder, logo SEO venligt system Tilmelding på de tre største søgemaskiner Web statistikGoogle Analytics Telefonisk support Alt dette og meget mere. Pris: 1499,-Kr. Engangsbeløb Izums Webhosting 385,-Kr. Årligt beløb Alle priser er ekskl. moms
Du er naturligvis velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller andet. Mvh Izum Web
Svar
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Hejsa..
Er det muligt at se nogle referencer?
Synes ikke jeg kunde finde det på jeres side, eller er det bare mig som er blind?
Hav en god dag.
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Frem med din hjemmeside og dine tidligere opgaver for det kan både være dyrt og billigt denne pris , for der er stor forskel på hvad kvalitet webmaster levere
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
En hurtig søgning på Google, og så kommer man frem til http://www.izumweb.dk/ - Der er priser fra 8999 kroner. Hvordan kan det være, at I vil skære så meget af prisen?
Svar
Tilmeldt 10. May 11
Izum Web
Skrevet
10-05-2011 kl. 17:18
Svar
Hej:)
Nederst på siden findes referencer.
http://www.izumweb.dk/cmsbasic.html
Til Andreas Linde:
Prisen på CMS Business pakke er ikke skæret ned.
Pris på CMS Business er 8999,-Kr
Mvh Izum Web :)
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Imran Sadiq
Skrevet
10-05-2011 kl. 17:53
Svar
Hi
Det lyder som et godt tilbud.
Jeg skal igang med en hjemme side for bilhandel, Domænet er allerede blevet købt.
Kan I sende mig en mail på is@v12aps.com, så kontakter jeg Jer såsnart jeg har noget færdig indhold klar.
/Imran
Svar