Du kunne jo prøve at høre om du ikke kunne komme over på en anden server hos dem? evt . sprede dine site lidt. Måske har de en løsning alligevel hvis du spørger rette vedkommende. Men ellers, ja, skift webhotel, der er nok konkurrence, men lov mig du holder dig fra nogle af de andre store :-)
Tak for svar, Henrik :-)
Ville virkelig være ked af at skulle skifte hotel, men hvis de insisterer på, at jeg fylder for meget, og ikke kan tilbyde mig en løsning, så kan det jo desværre blive nødvendigt. Nu vil jeg gennemgå min analytics, og forhåbentlig finde nogle argumenter for, at de har taget fejl ;-)
Jeg kan så desværre via deres statistik se, at de har ret :-( . Jeg bruger tilsyneladende næsten 80 GB om måneden, eller 2,5 pr. dag. Damn!
Ville virkelig ønske, at de havde en fast grænse for trafikforbrug, så man kunne se hvad man havde at gøre med. Man kan jo ikke engang se, om deres forskellige suiter har forskellige trafikgrænser, ellers kunne jeg jo bare opgradere.
Jeg vil prøve at høre dem ad. Tak igen, til jer som har svaret :-)
Jeg har tidligere haft en side der trak 25GB om måneden hos Unoeuro. Og der fik jeg afvide, at jeg kunne tilkøbe trafik til 25,-/GB udover det jeg brugte nu.
Jeg kan så desværre via deres statistik se, at de har ret :-( . Jeg bruger tilsyneladende næsten 80 GB om måneden, eller 2,5 pr. dag. Damn!
Ville virkelig ønske, at de havde en fast grænse for trafikforbrug, så man kunne se hvad man havde at gøre med. Man kan jo ikke engang se, om deres forskellige suiter har forskellige trafikgrænser, ellers kunne jeg jo bare opgradere.
Jeg vil prøve at høre dem ad. Tak igen, til jer som har svaret :-)
80 GB trafik om måneden , det lyder ikke af meget , har du evt. deres dyreste løsning ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
80 GB trafik om måneden , det lyder ikke af meget , har du evt. deres dyreste løsning ?
Alt er relativt og mange hosts vil have nogen betaling for sider der trækker 80 GB pr. måned.
Jeg ville skifte server, hvis jeg var dig. Hvis du vil have det absolut billigste (DKK 9 pr. måned), kan jeg anbefale netplads.dk - som har rigtig ubegrænset trafik - men dog også en smule nedetid.
80 gb trafik koster sikkert næsten mere end du betaler for webhotellet, hvis du har det mindst til 1 euro.
Derfor vil jeg anbefale dig et størrer webhotel, evt hos en af de udbydere som har faste trafikgrænser :) Vi har konsekvent valgt af afskaffe fri trafik, men tilgængel tilbyde høje trafikgrænser