Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback På Computer muse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Hvad syntes i om min side  
Skriv jeres mening

tak 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:21

Ud over at siden ikke er helt færdigt og der ikke er mange produkter så ser siden udmærket ud. Måske skulle du/i under kontakt sætte nogle infomationer som cvr nummer tlf og ikke kun en kontakt formular.. Det gør det måske en smule mere personlig og bruger venlig.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:30

Syntes at der er en smule kedeligt, og der er nogle små detaljer der måske lige skal laves :D Fin side, ønsker jer held og lykke.. :D  

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:33
Toke Bohl:
Hej Amino'er 

Hvad syntes i om min side  
Skriv jeres mening

tak 
Hej Toke.
Jeg har været inde og kigge lidt på din side. Først og fremmest vil jeg sige, at sidens opsætning er rigtig god til dit formål. Nu arbejder jeg ikke selv med magento, men går også mere op i sidens brugervenlighed og selve opsætning og design.
Jeg kunne godt tænke mig at se et desideret logo på siden, eller i hvert fald en anden tekst til sidenavn og slogan, en tekst som er mere læselig, fx Calibri.
Ved indkøbsvognen - øverst på siden - står der "Your shopping cart is empty", denne tekst burde nok lige ændres til dansk.
Jeg kunne også godt tænke mig at se en vis form for opdeling / søgefunktion af de forskellige muse. Altså så man man sortere produkterne efter navn, producent, pris osv. Efter hvad jeg kan se, er der kun siden "Tilbud" og "Nyheder" som har noget med produkterne at gøre.
Det ville derfor være rigtig fedt med en side som hed "Produkter", hvorefter der komme en menu ude i en af siderne, hvor producenterne er listet.
Det var lidt fra mig, håber det kan bruges? :D Held og lykke med salget!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48

Tak for feedback alle sammen 

Anders Helbo: Tak for info men til at starte med skal der kun være 4 forskellige muse da pengene ikke er til flere. men lige så snart der bliver penge til flere vil jeg lave menu osv.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

OG har ordnet så der ikke står "Your shopping cart is empty" Tak for at oplyse mig det

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)