Tak for din feedback Kasper, super gode pointer også i dit sidste indlæg. Jeg er uenig. Hvad tror du vil være mest effektivt, brugere som uden incitament vælger at judge og udvikle en ide eller et produkt på baggrund af ren interesse og passion for virksomhedens produkter eller en nedsat fokusgruppe, som skal drive innovation og udvikling . ? Jeg ved ihvertfald godt hvem jeg helst ville have til, at udvikle og dømme mit projekt. :)
|
Casper Henningsen:Kasper:Har I været i kontakt med nogle virksomheder?
Jeg kan godt se idéen, fx for Arla eller Carlsberg. Men så vidt jeg ved, arbejder de allerede intensivt med brugerdreven innovation, fokusgrupper, osv.
Tak for din feedback Kasper, super gode pointer også i dit sidste indlæg.
Jeg er uenig.
Hvad tror du vil være mest effektivt, brugere som uden incitament vælger at judge og udvikle en ide eller et produkt på baggrund af ren interesse og passion for virksomhedens produkter eller en nedsat fokusgruppe, som skal drive innovation og udvikling . ?
Jeg ved ihvertfald godt hvem jeg helst ville have til, at udvikle og dømme mit projekt. :)
Så I vil sælge idéerne og idégenereringsprocesserne til virksomhederne?
Hvad er jeres value proposition til brugerne af Judgeme?
Grundlæggende er jeg, som også Apples stifter Steve Jobs, kritisk indstillet over for brugerdreven innovation på det konceptuelle plan (adfærdsanalyse er en helt anden sag).
Som Ford sagde engang: "Hvis jeg havde spurgt køberne, hvad de ønskede sig, havde jeg udviklet en hestevogn med 12 heste i stedet for en samlebåndsproduceret bil."
Frivillig, uafhængige inputs udelukker ikke strategisk arbejde med brugerdreven innovation. Starbucks er et godt eksempel.