Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde ny telefon

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må jeg nok erkende, at min gamle Samsung synger på sidste vers...snøft

Jeg synes jo der er et hav af telefoner, og ved at få kuk af at Google...Jeg ved, der sidder nogle rigtige kompetente telefon-"nørder/eksperter" herinde, der mere eller mindre kender hele udbudet og har haft det i hænderne. Så det vil jo være dejligt med nogle hurtige forslag, hvis der skulle være tid til det.

Må gerne være:

* uden abonnement
* slide (meget gerne)
* lille og handy

Behøver ikke at være:

*med Mp3-afspiller
*smartphone
*med kamera

Kort sagt en handy telefon, der skal fungere som telefon! Sidder jo dagen lang med PC´er omkring mig og den bærbare er med når det er relevant, så behøvet for alskens form for "gimmicks"/funtioner er ikke 1. prioritet.

Alle forslag værdsættes

På forhånd tak og snarlig god weekend.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 15:16
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:39

Jeg vil også pege på Nokia 6700, som er en god kvalitetstelefon.

Du kan også få en basic, basic basic Nokia 2220 til 435 kr. i Elgiganten, men det kan godt være at den bliver lige basic nok :o)

Et godt råd, uanset hvad du vælger, er at være opmærksom på hvor du køber den. De af de små shops der sælger dem på nettet, er oftest importerede.

Det betyder at den er billig, men at den aldrig har været ment til at skulle på det danske marked. Derfor har butikken lagt dansk menu i telefonen når du får den, så du kun kan se på brugsanvisningen, at det ikke er en dansk telefon.

Telefonproducenterne er ved at være ret trætte af disse importerede telefoner, og finder på forskellige måder at forsøge at komme det til livs.

Nyeste skud på stammen er, at lave en software til telefonerne, der ikke understøtter danske sprogpakker. Så hvis din telefon skal på værksted, eller du opdaterer den selv, vil der ikke længere være dansk menu i telefonen. Og selvom du sender den retur til forhandleren, vil han med stor sandsynlighed ikke kunne lægge dansk sprogpakke på telefonen.

Så hvis du gerne vil have at din telefon skal kunne dansk, uden noget besvær, skal du undgå de alt for billige steder :o)

Tilføjelse: Hvis du kan undvære slidefunktionen, er X3-02 et godt bud. Slank lille model, der ikke vejer for meget. Jeg bruger den selv, og da det er en ekstra telefon, er det perfekt at den ikke fylder så meget.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
igang:
Jeg vil også pege på Nokia 6700, som er en god kvalitetstelefon.
Du kan også få en basic, basic basic Nokia 2220 til 435 kr. i Elgiganten, men det kan godt være at den bliver lige basic nok :o)
Et godt råd, uanset hvad du vælger, er at være opmærksom på hvor du køber den. De af de små shops der sælger dem på nettet, er importerede.
Det betyder at den er billig, men at den aldrig har været ment til at skulle på det danske marked. Derfor har butikken lagt dansk menu i telefonen når du får den, så du kun kan se på brugsanvisningen, at det ikke er en dansk telefon.
Telefonproducenterne er ved at være ret trætte af disse importerede telefoner, og finder på forskellige måder at forsøge at komme det til livs.
Nyeste skud på stammen er, at lave en software til telefonerne, der ikke understøtter danske sprogpakker. Så hvis din telefon skal på værksted, eller du opdaterer den selv, vil der ikke længere være dansk menu i telefonen. Og selvom du sender den retur til forhandleren, vil han med stor sandsynlighed ikke kunne lægge dansk sprogpakke på telefonen.
Så hvis du gerne vil have at din telefon skal kunne dansk, uden noget besvær, skal du undgå de alt for billige steder :o)

Telefonen behøver ikke nødvendigvis være billig, det er trods alt et stykke arbejdsredskab.

Tak for dit råd i øvrigt, som jeg vil rette mig efter.Yes

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:44

Jeg har lige tilføjet lidt i indlægget..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:49

Du vender dig hurtigt til at den er lidt tung.. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
igang:
 Hvis du kan undvære slidefunktionen, er X3-02 et godt bud. Slank lille model, der ikke vejer for meget. Jeg bruger den selv, og da det er en ekstra telefon, er det perfekt at den ikke fylder så meget.
Også et godt bud. Ved ikke hvorfor jeg sværger lidt til slide, men synes det er praktisk når man f.eks. har den i buskerne.
Jeg har naturligvis også luret på Iphone, HTC mv., som snart alle mine bekendte stolte render rundt med. Men jeg synes smpelthen de er for uhandige i mange situationer. Selvom jeg naturligvis er meget imponeret over perfomancen.
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:50

Hej Brian

Jeg er lige skiftet fra Nokia E72 til HTC Incredible, hvilket har vist sig at være et rigtigt godt bytte.

Så derfor vil jeg da anbefale dig noget lignende. - Glem Nokia!

Tonny

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:53

Jeg vil råde dig til en smartphone da det er et perfekt arbejdsredskab du kan snart alt fra en smartphone. 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)