Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde ny telefon

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Madsll:
Jeg vil råde dig til en smartphone da det er et perfekt arbejdsredskab du kan snart alt fra en smartphone. 

Kan jeg sagtens se for en masse...Men som nævnt sidder jeg i forvejen omgivet af PC´er dagen lang. Og når jeg er ude ved kunder har jeg altid min bærbare med. Så jeg synes ikke umiddelbart jeg har brug for alle de funktioner, men til gengæld en lille og handy tlf., der skal bruges til det oprindelige: nemlig at snakke i tlf.!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

gså et godt bud. Ved ikke hvorfor jeg sværger lidt til slide, men synes det er praktisk når man f.eks. har den i buskerne.
Jeg har naturligvis også luret på Iphone, HTC mv., som snart alle mine bekendte stolte render rundt med. Men jeg synes smpelthen de er for uhandige i mange situationer. Selvom jeg naturligvis er meget imponeret over perfomancen.

Jeg glemte helt Nokia 660i slide. Men jeg går ud fra at det er sådan én du har.(Rttelse, så lige du havde Samsung..)

Jeg bruger selv X3'eren til at ringe ud, min primære telefon er en iPhone. Og det er rigtigt at man skal vænne sig til at den er lidt større. Men når det først er klaret, får du svært ved at undvære den.

Den nye Galaxy S II er lige kommet, så jeg synes du skal overveje den, hvis du beslutter dig for at tage springet ud i en smartphone. Den er simpelthen så lækker.

Jeg har selv overvejet at købe den, men jeg har svært ved at skulle undvære iTunes, selvom jeg selvfølgelig har en iPod Touch, som jeg primært bruger til at høre min musik på..

Da du ikke tager billeder, vil jeg ikke kede dig med ligegyldige lækkerier Samsungen kan, som de andre ikke kan. Men hvis du er den heldige indehaver af et af de nye Samsung TV med browser, kan du bruge Galaxy S II som mousepad, til TV'et. Lækkert.. :o)

Og så kan du selvfølgelig skyde det du ser på TV'et ned på telefonen, så hvis du lige skal i køkkenet, eller "ud for dig selv", behøver du ikke at gå glip af kampen, nyhederne eller hvad det er. Du får det bare med på telefonen i stedet. Endnu mere lækkert Big Smile

Men nu er det noget af et spring jeg er ude i, i forhold til at du dybest set er ude efter en standard telefon. Jeg synes bare den nye Samsung er helt vildt lækker, og det er efterhånden mange år siden, at jeg sidst blev begejstret over en ny telefon. Og jeg synes du skulle overveje en smartphone. Man vænner sig utroligt hurtigt til dem, og når det er sket, bliver de uundværlige.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:05

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
igang:
 Man vænner sig utroligt hurtigt til dem, og når det er sket, bliver de uundværlige.

Hmm...det siger det meste af min omgangskreds faktisk også. Men synes stadig deres telefoner er nogle ordentlige "klodser", som de knap kan have i deres brystlomme...men når nu så mange jo siger det kan jeg ikke lade være med at tænke på om jeg er ved at blive en gammel ignorant!
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Martin Arendtsen:

Hej Brian.

SÅ syntes jeg du skulle overveje sådan en her:
http://www.nokia.dk/find-produkter/produkter/nokia-6700-slide

Nem, simpel og kan det du efterlyser.

Hej

Jeg har haft sådan en, lige efter at min gamle Ericsson K850i desværre ikke mere kunne huske at tænde.

Først, så vil du hurtigt blive meget træt af den. Specielt hvis du sms'er bare lidt. Den øverste taste række ligger helt op til overdelen, og det kræver mere end almindelig tilvænning. Og selv med mine små feminine finger, er det ikke til at ramme de taster.

Så jeg vil fraråde at købe sådan en.

Kvalitet, og alt andet fejler intet i den. Faktisk virker den som en rigtig god kvalitets tlf. Men det med den øverste taste række, er virkelig en pain in the a.. .

Men mobil er lidt religion, så en smartphone, af en mindre model med ikke så stor skærm kunne måske være valget. Det vil du sikkert få mere glæde af.

/Kenneth

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 17:25

Jeg har personligt også haft god erfaring med Nokia E51. Der er dog kommet en opdatering som hedder E52.

Personligt har jeg en HTC Desire Z. Jeg skal helst have et fysisk keyboard. :-)
Jeg var også rigtig glad for min nokia E71.
Som nogle også påpeger. Det er meget religion.
Fordelen ved Nokia E51, E52 og E71 er at de kan checke mail så de kan et vist omfang erstatte en smartphone.

Men det er min personlige holdning.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:47

Hej

Der er allerede mange gode bud på, hvilken mobiltelefon der kunne være din næste mobil. Så jeg vil lige smide et råd i tråden istedet.

Først udvælg nogle stykker som kan komme i betragning.

Husk så, at se de forskellige mpobiltelefoner i butikkerne, og prøv de funktioner som du bruger i det daglige. Derved får man det bedste beslutningsgrundlag og risikoen for at vælge den forkerte mobil er minimal.

mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

...Så gik jeg alligevel fra stenalderen til smartphone-alderen. Jeg lod mig lokke af de forrygende anmeldelser jeg har set af Samsung Galaxy S II.

Så nu både frygter og glæder jeg mig til at den dumper ind på kontoret...Confused

Men tak til de, der brugte tid på et indlægYes

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:06

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
...Så gik jeg alligevel fra stenalderen til smartphone-alderen. Jeg lod mig lokke af de forrygende anmeldelser jeg har set af Samsung Galaxy S II.

Sådan!

Jeg tror helt bestemt at du bliver glad for den, men det kunne være sjovt hvis du lige smed en update, når du har haft den et par dage.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om du har fået din telefon endnu, men du bør starte med at registrere den på www.samsungdive.com.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvilke informationer du lægger på din telefon, men det er meget rart at have en lllle smule styr på hvad der sker med det man har liggende, hvis telefonen skulle blive stjålet.

Via samsungdive kan du bl.a slette alt indhold remote, låse den, og spore den via Google maps. Hvis der bliver skiftet simkort får du besked om hvilket nummer der sættes i, hvilke numre der ringes til osv. Og så burde det jo være en smal sag at få den tilbage, og knap så sjovt at være mobiltyv fremover :o)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)