Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde ny telefon

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
...Så gik jeg alligevel fra stenalderen til smartphone-alderen. Jeg lod mig lokke af de forrygende anmeldelser jeg har set af Samsung Galaxy S II.

Sådan!

Jeg tror helt bestemt at du bliver glad for den, men det kunne være sjovt hvis du lige smed en update, når du har haft den et par dage.

Så har jeg haft Galaxy S 2 i en uges tid. Jeg er med alderen blevet mindre supernørd mht- straks at dykke ned i alle faciliteter mit nyindkøbte elektronik har. Heller ikke i dette tilfælde, men lærer alligevel lidt nyt hver dag ved at bruge den. Og lad mig sige det med det samme: Hvordan har jeg da overhovedet kunne leve uden?Big Smile

Den er naturligvis lidt uhandy i størrelse og almindelig brug. ift. en lille slidetelefon, men for pokker hvor er der da utrolig mange muligheder og oven i købet på et superlækker skærm, hvor touchfunktionen sgu faktisk virker. Så tak for dine gode råd.Yes

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:39

Det er godt du er blevet glad for den, for det er jo et ret stort spring.

Men nu har jeg efterhånden solgt en del, og der er endnu ingen der har haft andet en ros til overs for den.(Tilføjelse: Der var faktisk én der ikke var helt tilfreds. Samsung lover 16:9 billeder, men den kan "kun" levere 15:9. Dog var han så begejstret for telefonen, at han valgte at udstyre alle i firmaet med den, selvom 16:9 oprindeligt var det eneste krav til deres nye telefoner)

Hos os sælger den i øjeblikket lang langt langt (så det er langt..) bedre end iPhone, og det er altså ikke hver dag det sker.

Hvis du en dag savner inspiration til alle funktionerne, er det bare om at gå på youtube :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45

igang:

Men nu har jeg efterhånden solgt en del, og der er endnu ingen der har haft andet en ros til overs for den. Hos os sælger den i øjeblikket lang langt langt (så det er langt..) bedre end iPhone, og det er altså ikke hver dag det sker.

Hvis du en dag savner inspiration til alle funktionerne, er det bare om at gå på youtube :o)

Nu skulle jeg jo også lige prøve at sammenligne med en af de Iphones min bekendtskabskreds tordner rundt med...og blev endnu engang bekræftet i, at Galaxyen var det helt rigtige valg. Jeg er total imponeret over den. Og på den anden åndeløs over måske at blive grebet så meget af den, at den bliver en tidsrøver, inden jeg har fået sat mig ind i alle mulige mere eller mindre nyttige funktionerSmile

Men allerede nu har jeg på meget lidt tid fundet nyttige funktioner og føler jeg kun kender 2% af telefonen...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47

igang:

Men nu har jeg efterhånden solgt en del, og der er endnu ingen der har haft andet en ros til overs for den. Hos os sælger den i øjeblikket lang langt langt (så det er langt..) bedre end iPhone, og det er altså ikke hver dag det sker.

...og så burde jeg jo faktisk have købt den ved dig, når du nu så beredvilligt satte din ekspetrtise til rådighed. Men for det første var den udsolgt ved dig og desuden var mit teleskab overmåde generøs...Så måske næste gang, jeg vil tænke på dig.Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:01

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
...og så burde jeg jo faktisk have købt den ved dig, når du nu så beredvilligt satte din ekspetrtise til rådighed. Men for det første var den udsolgt ved dig og desuden var mit teleskab overmåde generøs...Så måske næste gang, jeg vil tænke på dig.Smile

Nej det skal du nu ikke tænke på. Jeg anbefalede den kun fordi, at det er en superfed telefon. Vores bliver alligevel revet væk stort set samme dag vi får dem på lager. Det er svært at følge med forespørgslen, og da vi tjener mest på at sælge dem med abonnement, bliver shoppen ikke prioriteret så højt:

Men du er meget velkommen til at tænke på mig, hvis du beslutter dig for at smide et cover om den (så vil jeg anbefale Barely There). Men hvis du gør så send en PB, så slipper du for det med fragten :o)

Dog vil jeg sige at selvom coveret er "Barely There", er det synd at gemme telefonen i sådan et. Men det er selvfølgelig også trist at tabe den uden cover. Jeg har selv valgt at tage chancen uden..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)