Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen besøgende fra google til www.affæreguiden.dk - Forklaring søges

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Drenge rolig nu, yes siden skubber folk til at være utro, men vi som mennesker har sådan set alle et valg, om det så er det forkerte eller rigtige er det stadig et valg vi har. Fordi sådan nogle sider findes, er der ingen af jer der tvinger en til være utro eller besøge siden for den sags skyld.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 2,2 stjerner givet af 5 person

Jeg provokerer dig ikke. Jeg belærer dig, fordi du i din uvidenhed om verden er kommet til at dele alting op i sort/hvid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umulius:

. . .Jeg belærer dig. . .

Skype-Giggle - Og sikke god du er til det - man kan ikke "belærer" folk til at ændre mening.

The end

~ Out !

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:22

Raael:
Er der nogen som kan give en forklaring på ovenstående? er det fordi at slet ingen søger på disse ord måske?

Jeg vil også gætte på at det er dine søgeord, der er problemet. Jeg gætter på at folk der bevidst opsøger en affære, nok mest har sex i tankerne. Derfor skal du nok gå efter den type. Så det er nok ord og sætninger som sex (den bliver svær..) uforpligtende sex osv.

Jeg er single, så jeg har ikke affærer. Men jeg gætter på at folk der søger efter det, er nogen der har mistet et eller andet i deres eget forhold. Så hvad med en guide til at genfinde "gnisten" i et eksisterende forhold? På den måde ville du måske også få lidt flere annoncører at vælge imellem, som blomster, parfume, weekendture osv. osv. Men jeg har dog ikke kigget i forskellene på indtjeningsmulighederne på disse, frem for dating siderne.

Det ville måske også kunne give dig en noget større målgruppe.

Men det var udenomssnak. Jeg tror som sagt, at det er søgeordene du skal arbejde lidt på.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:36

Jeg synes godt at siden kunne have et afsnit i guiden der hedder affære eller ej, hvor du gennemgår fordele og ulemper ved en affære.

For mange folk vil det jo betyde døden på deres forhold hvis de bliver opdaget, og den fare kunne man godt advare dem imod. Man kan fortælle dem at de kommer til at bruge en masse energi på denne affære, og man måske bør overveje om man kunne bruge samme energi i sit forhold, og man kunne ligefrem få folk til at tænke sig om hvorvidt de skulle være i deres forhold eller ej.

Det synes jeg er et alt for vigtigt skridt at springe over, da mange helt sikkert vil have det pisseskidt når de først har haft hænderne i småkagedåsen fordi de ikke lige fik tænkt det igennem.

På den måde kan din side måske også ligefrem bidrage til at nogen finder ny kærlighed sammen med deres partner igen, imens andre læser videre i guiden og finder sig en ny senge kammerat, eller måske går fra partneren og starter et nyt liv med nye damer.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:46

Jeg synes siden er tåbelig og dybt irrelevant - jeg ville aldrig selv søge på ordet affære.

Så jeg tror ikke på, der er nogen, der søger på skidtet......og det er nok heller ikke det store tab

Just my 5 cents

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:49
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Utroskab er et emne der pisser rigtig mange mennesker af, men det har du nok opdaget. ;-) Det gør det selvfølgelig også "velegnet" at få noget omtale på som Victoria Milan har fået temmelig meget af. Sjovt nok bliver de ofte omtalt som "det første datingsite for utro", og det er det ikke, men de har åbenbart været de bedste til at markedsføre sig.

Jeg tror heller ikke folk der ønsker sig en affære, søger på affære (hm, men det burde Googles søgeordsværktøj vel kunne afsløre?). Jeg tror mere du er i konkurrence med diverse datingsites om de ord folk finder dem på. Måske kunne du slå dig sammen med sådan en som ham der har utro.dk - med mindre han er gået helt i stå. 

Morten88:
Utroskab er svinsk - end of story, og JA det gør mig bitter at nogle mennesker gør den slags, for jeg ved hvor ødelagt jeg ville blive hvis min egen partner gjorde det mod mig, så derfor kan jeg ikke SMILE af emnet - så undskyld mig, når jeg kalder folk der er utro for douchebags, og uetiske personer, som slet ikke fortjener en fast partner.

Her må jeg lige indsparke en off-topic-bemærkning til Morten: Der er så mange lag af utroskab at det gør mig uendelig trist hver gang jeg ser en holdning som "utroskab er svinsk - end of story". Utro mennesker (dvs. ca. halvdelen af befolkningen) er ikke bare nogle svin. Der kan selvfølgelig være enkelte som bare uden skrupler leger med andres følelser for sjov, men det er som regel ikke det der foregår. Jeg plejer at sige at utro mennesker ikke er onde mennesker - det er bange mennesker. De er bange for at stå ved sig selv og deres lyster - og det kan man faktisk ikke bebrejde dem når man kender den almindelige holdning (som din) til det at have lyst til andre end sin partner. Før folk tør tage utroskabsdebatten med det udgangspunkt at folk ER utro og af alle mulige meget forskellige grunde, og ikke med det udgangspunkt at det "bare er noget forbandet svineri som man burde holde op med", kommer vi ikke problemet til livs - så enkelt er det. :-)

Af samme grund er jeg glad for initiativer som Raaels og Victoria Milan. Ikke fordi jeg synes det er særlig fedt at opfordre til utroskab, men fordi det er med til at sætte fokus på et meget stort problem som næsten ingen tør røre ved.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Raael,

Sjov tråd jo vi slæber da rundt med mange fordomme – nedenstående er lidt hjælp

til en mini SEO – jeg har selv arbejdet meget med dette på min nweb-side som jeg

hygger mig med det er meget spændende at lege med dette !

Det kræver tid når det sker ved selvstudie men der er meget hjælp på nettet !

Hvis du selv har adgang til din web-site kan du åbne den i din compowser browser jeg har eks. den gratis downloaded Netscape!

Ad Anja´s indlæg så er jeg meget enig i at vi ikke er så slemme, men

blot stimuleret og nysgerrige på samspillet mellem kønnene. Og det er vel bare det der udvikler sig nu og da ik ?    

God fornøjelse!

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">

<head><!-- TradeDoubler site verification 1930879 -->

*)<title>AffæreGuiden</title>

**)<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />

<meta name="description" content="utroskab guide" />

***)<meta name="keywords" content="affærer, utroskab, sex, guide" />

<link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

<script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script>

<script type="text/javascript" src="js/menu.js"></script>

<script type="text/javascript" src="js/default.js"></script>  

</head>

*) den linie er navnet på din side – hvis du skifter ”AffæreGuiden” ud med ordet ”Utroskab hvordan”

Så har du jo søge ord der maycher siden.

**) Og hvis du derefter beskriver hvad man får viden om på side så har du flere chanser:

Her kan du beskrive din info.  Indsæt efter text som du nu fjerne: content =”text/html;

-          Her får du viden om hvordan man kan gennemføre utroskab uden det kan opdages-

-          Denne linie indsættes på ordet Text plads bevar rest

**)<meta http-equiv="Content-Type" content=" Her får du viden om hvordan man kan gennemføre utroskab uden det kan opdages /html; charset=UTF-8" />

Så kan du også med program der findes på nettet indsætte såkaldte taks  

***) Her kan du indsætte flere søge ord: dating, find partner, one stand night ect,

***)<meta name="keywords" content="affærer, utroskab, sex, guide" />

Husk bevar

om linien ” som det er nu !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Jeg er enig med Morten88 i at det er en dubiøs affære at skabe sådant et site. At utroskab ikke er et tabu eller noget for folk der er bange. Hvad er det for noget p.. at komme med. Nu må i lige rette ind og give Jeres partner den respekt som han/hum fortjener. Hvis man i et partnerskab ikke kan træffe et valg om hvem der er den rette så lad være med at gøre folk til grin i årevis og bolle ved siden af - sig farvel til terrassevarmeren og den søde ægtemand/kone, og stå på egne ben med elskeren. 

Risikoen for at blive smittet af HIV har i øvrigt aldrig været større i vores del af verden. Hvorfor mon? 

Siden er ikke skabt som en dating side, som jo fint kan bruges af folk der ønsker at være utro, men med det eneste formål at lede folk ud i noget som de fleste fortryder, og det tror jeg også at du selv vil om nogle år når folk er kommet hjem til dig efter at have mistet deres liv på grund af dit site... 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)