Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger ikke nok? - For høje forventninger?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side umiddelbart - sikker på det rå/seje look appellerer til mange i målgruppen.

Siden er lidt langsom synes jeg. 

Jeg savner beskrivelse af produkterne - f.eks. fandt jeg pandekagemix, men ingen info om næringsindhold. Tror du ville få flere til at købe med mere info+ en fængende beskrivelse  - det gælder også de andre produkter. . "lækker pandekage mix, til en god start om morgenen bla bla bla, kan fx spises med friske bær whatever, næringsindhold: bum bum bum"

I øvrigt havde jeg svært ved at finde tilbage til proteinpulverafdelingen, da jeg først var kommet ind på livsstilsprodukter. Jeg måtte op i addressefeltet og starte forfra på siden. Der var ikke umiddelbart nogle knapper der førte til proteinpulveret.

Held og lykke med det

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 14:57

Hej Igen

Glemte lige at sige at rom blev ikke bygget på 1 dag.
Der skal arbejdes igennem dag ind og dag ud, før du vil opleve
at få et afkast på det.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:11

Puuuh... Det var mange både kritiske og rosende ord.

Tak skal i have. Jeg bruger dagligt tid på at sidde og tænke over hvordan jeg optimerer den og nu har i da givet mig en masse gode råd. Skal jeg helt klart få ordnet største delen af dem.

Camilla - Den funker sjovt nok ikke med det nye IE - Skal jeg have fixet. Hvorfor? Ved jeg simpelthen ikke..

Det med at ikke skulle oprette bruger - god idé, men det skulle vidst tage lidt tid at sætte op.

De produkter jeg ikke har lagt ind er fordi leverandøren svigter gang på gang, - Jeg får det slettet med det samme. Desværre bare de produkter der indenfor fitness branchen er "store markedsledere" og lokker kunderne. (men igen.... har dem jo alligevel ikke pt.)

Jeg har været meget obs på mit design og min målgruppe - så rart at høre designet er flot! Det er jo en stor ros til min programmør!.

Tak for svarerne, kom endelig med flere. Jeg lapper dem alle sammen til mig! Jeg har ambitioner og jeg VIL være med i det her game. 

Drøm - kæmp - opnå!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:13

Richard:

Tak for svarerne, kom endelig med flere. Jeg lapper dem alle sammen til mig! Jeg har ambitioner og jeg VIL være med i det her game. 

Drøm - kæmp - opnå!

Jeg var lidt spændt på hvordan kritikken vil modtages, og er glad for din reaktion. Det er netop for at hjælpe dig, og ikke få at træde på din selvtillid - super god indstilling!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 15:27

Hey Richard. ;-)

Vil også lige komme med mit besyv, inden det er for sent.. Skype-ItWasntMe

Først vil jeg sige, at jeg synes der er kommet en masse rigtige gode råd (her i tråden) allerede. Sæt dig ned, lav et mind-map, så du har styr på alle idéerne her i tråden. Ud fra dén, har du tilmed gode muligheder for at lave en "to-do-list", så du kan få en smule mere ud af "al din tænken." 

Nogle få råd, lige fra højrebenet: 

• En smule mere beskrivelse omkring varende - her tænkes noget alá denne (håber du forstår mig): http://www.isisfoods.dk/files/billeder/Indhold/kort_deklaration.jpg
  • Skriv din egen vurdering af produktet. Eventuelt kunne du her bruge dit netværk af andre styrketrænings-enthuaster (hey..du kan bruge mig hvis du vil??). Min idé: Lad folk prøve produkterne? Få en af dine gutter til at træne en måneds tid med en af dine protein-blandinger, og lad ham komme med en anmeldelse, som senere kan bruges på hjemmesiden. Mere info i næste råd:
  • Saml inspiration fra dine kon-kollegaere? Brug dem da..! Lad mig give dig et eksempel: http://www.gymnordic.com/. Hvad gør de? Tjooe, skal jeg lige lave en "lyn-analyse" gør de fx:
  1. Tilbyder guides til din træning/fedtforbrænding
  2. Har pakketilbud
  3. Smider et katalog oveni (http://www.gymnordic.com/product/show/456-the-essential-magazine)
  4. Har en dybdegående produktbeskrivelse
  5. Har egne, ærlige erfaringer. Eksempel: http://www.gymnordic.com/product/show/246-stacker-xplc-2. Her ses det, at deres produktbeskrivelse siger som følger: "Stacker XPLC 2 er et udmærket slankeprodukt. Dog er deres beskrivelser en del overdrevet, for det er selvfølgelig ikke muligt at tabe sig bestemte steder på kroppen ved brug af et slankeprodukt. Det er oftest genetisk bestemt, hvor man taber sig først. Stacker XPLC 2 er en mildere version end Stacker XPLC 3." Hvad har det af betydning, tænker du så? Joooe..80% af kunderne ville følge anvisningen og købe Stacker XPLC 3 i stedet (som er væsentlig dyre)

Blot lidt høje tanker....der er flere hvor de kommer fra ;-) 

Gi' eventuel lyd fra dig! 

Vh

Tobias Elkjær

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Richard, først og fremmest må jeg sige, at det er ikke relevant hvad du selv synes om din webshop - du skal finde ud af hvad dine potentielle kunder synes om din webshop.

Læg dit ego på hylden og glem alt om de timer, du har brugt på at designe shoppen. Nu kan du for alvor komme ind til kernen af, hvad du kan gøre bedre.

Start med en masse blogs. Der er oceaner af podcasts og blogs, der omhandler konverteringsoptimering. Thomas Rosenstand har for eksempel vredet tonsvis af guldkorn ud af Benjamin Gundgaard fra CustomerSense - og så endda to gange.

Også Morten Vadskær blogger en masse om konverteringsoptimering. Min gode kollega Michael Aagaard alias Online-Tekstforfatter.dk skribler også masser af ting gode råd og cases ned, som du med garanti kan bruge i din forretning.

Som et ekstra supplement kan du checke Webanalytiker.dk, som også blogger her på Amino. Her kan du finde masser af gode råd til hvordan du sporer aktiviteten. Til slut vil jeg foreslå du kigger nærmere på Google Website Optimizer.

Held og lykke med det hele!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:47

Jeg er i fulde gang med at lave en "to do liste", som skal køres fra punkt og prikke. Tage den tid det tager.

Jeg har masser af markedsføring i hovedet, bil med add in motion, sponsorater, smide flyers i solcentre, hænge posters i div. træningshaller på fyn (ikke træningscentrer, men sportshaller) .

Siden skal optimeres - længere er den ikke, kan se hvad i mener og der er selv små ting jeg har i hovedet der også skal laves. 

Jeg siger endnu engang tusinde tak for feedback, god som dårlig og selvom der kommer 10000 replys vil jeg læse dem alle igennem. For man kan aldrig få nok!

Så bliv da endelig ved.

VH. Richard

- Tak fordi i tager jer tid til dette, håber det skaber en mere dynamisk virksomhed herfra.

Når det er sagt så bruger jeg også selv facebook meget! Det er jo gratis! 

følg Step Up på facebook her: Step Up Fitness

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 16:09

Nu fik jeg lavet nogle opdateringer på www.stepupfitness.dk  

hvad synes i? 

Ny slide

Ny kurv

Flere beskrivelser til produkter, anbefalede forbrug osv. - sælge til nybegynderen og samtidig til de øvede.

Jeg er igang med at finde ud af at gøre sådan så det opsættes at man IKKE skal oprette bruger for at købe, det skal siges det er Prestashop, men dette skulle være en større opgave.

Hvad synes i?

Min facebook gruppe kører fint og jeg holder folk opdaterede. se den her 

samtidig har jeg en konkurrence jeg synes i skulle deltage i :) se den her

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:21

Enkelt side betaling!

Jeg ville aldrig nogensinde til at create en account for at betale, især hvis det er et produkt med en masse andre websites.

Nogle grønne knapper kunne du os gøre brug af, især den den der sender en til kassen.

Synes heller ikke den er så overskuelig, men det er ikke der det store problem ligger. Smile

Fra Frank
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:29
Det lyder måske en kende mærkeligt, MEN jeg synes din side er for amerikansk. Den minder mig om coleman, wolff osv. Hvilket jeg ikke ubetinget finder positivt
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)