Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger ikke nok? - For høje forventninger?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Det lyder måske en kende mærkeligt, MEN jeg synes din side er for amerikansk. Den minder mig om coleman, wolff osv. Hvilket jeg ikke ubetinget finder positivt

Meningen er at fange målgruppen, som nemlig vil ligne Coleman, Wolff, Jay cutler osv.

Den skal fange unge mellem 16-30 og sælge til de mere "hardcore fitness udøvere", men også nybegynderen som er blevet fascineret af en flot muskuløs krop.

- Men tak! Alt kritik og ros modtages altid med stort åbenhed.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:32

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:41

Når jeg handler protein så kigger jeg efter hvilken type det er samt hvor stor koncentrationen er. Det kan jeg ikke se hos dig med mindre jeg trykker mig ind på hvert produkt, og det har jeg ikke lyst til med så mange brands så det vil være nok til at jeg kiggede et andet sted hvor det var mere overskueligt.

Fragtprisen er også vigtig. Hvad er den?? Når jeg trykker på fragt linket kommer jeg til en mail formular. Skriv tydeligt din fragtpris på forsiden og gør den fast. Der er ikke noget værre end at man først finder ud af fragtprisen når der skal betales. - Jeg kan godt se den når jeg kommer noget i kurven, men det er ikke godt nok..

xxx

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 18:14

Mener da fragtprisen er meget tydelig? 

Se evt. under alle produkter, der står der fint skrevet.

Fragtpris ved 49.-

- Men skal nok få det fremhævet mere :)

- Mine underkategoribilleder er sværre at få tilpasset, men vil kigge på det! Tak for det :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:21

Netto har ingen kundeklub, hvorfor skal din side så have det? Gør det valgfrit om man vil registreres hos dig. Jeg lukker altid for sider hvor de kræver at jeg bliver medlem.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:22

Og nå ja, grønne knapper. Guide dine kunder videre i processen, vha. grønne knapper, de skiller sig ud, og kunderne er ikke i tvivl om hvad de skal trykke på for at komme videre.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)