Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger ikke nok? - For høje forventninger?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opstartede for godt 7-10 dage siden. Omsætningen har ikke været specielt god. Jeg ligger hver nat og tænker optimering, kan slet ikke sove. Dagene går på at tænke og tænke. Pengepungen er ved at være tom, svært at markedsfører mere end jeg har overskud til pt. Har over 100 likes på facebook gruppen http://www.facebook.com/pages/StepUp-Fitness-Fitness-Livsstilsprodukter/203327566350802?ref=ts og jeg laver blogs rundt omkring om ernæring, kosttilskud, fitness og bodybuilding.

Men hvorfor sælger jeg ikke? Jeg kan se folk ligger i kurven, men de gennemfører ikke betalingen. Jeg modtager DK, PayPal, bankoverførsel, E-dankort... 

Jeg er i vildledelse, er der nogen af jer der er søde at gi lidt evt. feedback, ris og ros ?

Jeg har før fået feedback herinde fra aminoer og det var ærligt blandede bolcher.. Jeg mener selv siden er troværdig og brugervenlig, ikke langsom og informationer er let tilgængelige. 

www.stepupfitness.dk

På forhånd mange tak.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Richard

Jeg er da ked af at høre at du har det dårligt og ikke kan sove om natten. Det skal vi da lige have lavet om på idag. Jeg har 10 vitale råd som jeg gerne vil give dig, som vi sætte skub i salget. Jeg har dog ikke lighe tid til lige at skrive alt ned så jeg vil forslå at du giver mig et kald i løbet af idag, så vil jeg meget gerne gennemgå hvordan du får gang i salget og hvis vi kan holde det under 30 min vil jeg gerne rådgive dig gratis og så skal du nok og lige få læst e-pusher e i en fart :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:20

Kære Richard

Nu kender jeg ikke dit segment særlig godt, så der har du jo en viden som du bør fokusere på.

Prøv at stille dig selv spørgsmålene:

Hvad er det for en frygt, jeg føler?

Hvad bidrager mit produkt/ydelse til andre?

Skaber min virksomhed værdiforøgelse?

Hvordan optimerer jeg bedst muligt løsningerne for mine kunder?

Hvad kan jeg gøre for at mine kunder føler de får succes?

Etc. etc.

Prøv at fokusere på en pung, der er fuld frem for tom - se den for dig og mærk hvor mange penge der er i den, og hvilken følelse det giver.

Giv slip for den frygt du føler, og find din indre styrke frem.

Se mulighederne - fremfor begrænsningerne.

Held og lykke

Kh. Jens L. More

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:36

Jeg synes hjemme siden er fin nok.

Jeg har sendt linket til de venner jeg har som er helt gale med træning, så med lidt held vil de sprede ordet lidt, men du må kunne gøre noget ved det facebook der, det er altså ret så smart :P

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:41

Hej

sådan lige ved et hurtigt kig på din side oplever jeg følgende.
siden er Meget langsom. der er ikke skrevet så meget information om produkterne.

og så virker det til at du prøver at ramme kunder der allerede ved hvad de vil have.
jeg tror du skal prøve at sælge varen til nybegynderen..

mange af de andre siden, som der jo iøvrigt er en del af. har kategorier som
Vægttab, Lean muscle etc..  kig evt. på den engelske myprotein co uk side, den synes jeg er super bruger venlig.

og de har også div. guides og atleter der vejleder

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 14:42

Richard:
Men hvorfor sælger jeg ikke? Jeg kan se folk ligger i kurven, men de gennemfører ikke betalingen. Jeg modtager DK, PayPal, bankoverførsel, E-dankort... 

Jeg har lige prøvet at gennemgå kundeforløbet, og forestillet mig at ville gennemføre et køb.

Jeg tror du er nødt til at guide dine kunder mere. Selv om der er en fin oversigt over de forskellige step, er der ikke meget tekst med beskrivelse til hver step. Jeg ville personligt være hoppet af det øjeblik der står "Opret en Konto", men ikke et ord om hvad kontoen benyttes til, hvilke fordele jeg har af at blive medlem, eller om hvad du bruger mine personlige oplysninger til.

Når det så er sagt, synes jeg siden er rigtig flot, og hvis du blot optimerer den sidste del (når kunden foretager købet), tror jeg at det vil hjælpe på konverteringerne.

Held og lykke med det, jeg håber du kan bruge mit råd til noget :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 14:46

Hej,

Først og fremmest Flot flot webshop, Det mørke RÅ look passer perfekt ind i træningscentret, man får næsten lyst til at løfte noget jern bare af at besøge din side ..

Min webshop solgte INTET i cirka 3 uger, og så pludselig kom ordrerne stille og roligt, Jeg ved ikke hvad præcist, men jeg læste E-Pusher (Light versionen) og rettede nogle af de ting som Martin så glædeligt fortæller om, og vupti, pludselig var der kunder i biksen.

Din webshop er flot design og du tager mod dankort, 2 ting som burde gi flere salg.

Personligt hvis det var mig der var kunde, ville jeg ikke købe træningsprodukter fra en side hvor modellen bare er lidt markeret, i min verden skal det være Dennis wolf, eller andre af de helt store drenge .. (Jeg ved godt det er urealistisk at opnå, blot ved hjælp af dine produkter)

Men det er nu engang drømmen som vil få mange til at købe.

Jeg ved Gasp bruger nogle af de helt store, så måske du kan bruge deres, som forhandler af deres produkter ?? Ved ikke hvilke restriktioner der ligger på dette område.

Desuden, Tomme kategorier sælger ikke , Jeg valgte Træningstøj- Better bodies = Ingen produkter,  Så prøvede jeg gasp = Ingen produkter .

Så tror jeg helle du skal slette disse mærker indtil du har noget at byde på, så hellere nøjes med at sælge protein, og kreatin, indtil du har et ordentligt udvalg af træningstøj, det andet virker ikke så professionelt ..

Puha, der var en del kritik, men som jeg startede med at sige .. Flot flot design, Men fyld dine kategorier ud eller slet dem, og så måske en kæmpe stor model, som kan lokke alle de unge knægte til at købe dit pulver.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 14:51

Li en rettelse mere .. Det er en BIG mistake at folk SKAL oprette en konto for at få lov at handle hos dig, HER springer mange fra.

Skynd dig at lave det om , Hvis folk vil kan de oprette en konto, men du mister MANGE kunder ved at sætte det op som et krav for at få lov at handle i din butik.

Som Martin så godt siger det "Det svarer til der står sådan en dørmands agtig type nede foran netto, og ikke vil lade dig komme ind, du skal først li fortælle en masse informationer om dig selv, dit tlf nr , email, adresse og måske både by OG postnummer ;)"

Hver gang en ting blir "Besværligt" for kunden så finder de bare et andet sted at handle.

Men ros til din animation der "viser" når noget lægges i kurven.  :)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 14:55

Er det bare mig, jeg kan ikke se din webshop.

Jeg kan se baggrundsbilledet og en tom menu i venstre side.
Det er ihvertfald svært at bestille noget, når man ikke kan se produkterne.

Produkterne skal være allevegne så der ikke er nogen tvivl om at du gerne vil sælge noget.

Jeg bruger internet explorer (den nye).

Måske det kunne være forklaringen, ellers kan jeg godt lide farver osv. på
din hjemmeside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)