Jeg opstartede for godt 7-10 dage siden. Omsætningen har ikke været specielt god. Jeg ligger hver nat og tænker optimering, kan slet ikke sove. Dagene går på at tænke og tænke. Pengepungen er ved at være tom, svært at markedsfører mere end jeg har overskud til pt. Har over 100 likes på facebook gruppen http://www.facebook.com/pages/StepUp-Fitness-Fitness-Livsstilsprodukter/203327566350802?ref=ts og jeg laver blogs rundt omkring om ernæring, kosttilskud, fitness og bodybuilding.
Men hvorfor sælger jeg ikke? Jeg kan se folk ligger i kurven, men de gennemfører ikke betalingen. Jeg modtager DK, PayPal, bankoverførsel, E-dankort... Jeg er i vildledelse, er der nogen af jer der er søde at gi lidt evt. feedback, ris og ros ? Jeg har før fået feedback herinde fra aminoer og det var ærligt blandede bolcher.. Jeg mener selv siden er troværdig og brugervenlig, ikke langsom og informationer er let tilgængelige.
På forhånd mange tak. |
Hej Richard
Jeg er da ked af at høre at du har det dårligt og ikke kan sove om natten. Det skal vi da lige have lavet om på idag. Jeg har 10 vitale råd som jeg gerne vil give dig, som vi sætte skub i salget. Jeg har dog ikke lighe tid til lige at skrive alt ned så jeg vil forslå at du giver mig et kald i løbet af idag, så vil jeg meget gerne gennemgå hvordan du får gang i salget og hvis vi kan holde det under 30 min vil jeg gerne rådgive dig gratis og så skal du nok og lige få læst e-pusher e i en fart :)