Jeg sidder og roder med min første affiliateGalaxyS2.dk, og jeg har 3 spørgsmål:
1. På forsiden vil jeg gerne have en tabel med priser over mobilen hos forskellige udbydere. De fleste af disse udbydere kan jeg jo finde på diverseaffiliate netværk. Problemet er bare, at de links jeg kan bruge dér, jo ikke linker til specifikt til mobilen, og derfor forstiller jeg mig at konverteringen vil falde en del, fordi folk ikke gider begynde at finde den inde på de sider. Hvad gør i andre?`
2. Hvilket plugin vil i anbefaleat bruge til at lave den tabel? Jeg har lige installeret WP-Table Reloaded, men jeg synes det virker lidt uoverskueligt. Er der andet i kan anbefale, eller ligger i inde med en guide til ovenstående plugin?
Stilrent og generelt flot design. Nu er jeg ikke bruger af WordsPress, så jeg ved ikke hvor mange specifikationer og lign. man kan bruge, men efter hvad jeg kan se rundt omkring er der en del.
Jeg synes du skal gøre bredden af siden større, og derefter ligge 2 sidemenuer ind, med alt indhold i midten. I dine sidemenuer kan du jo så ligge dine banner reklamer som nu, og interne links på siden.
Vedr. spørgsmål 1. Hvis annoncøren tillader deeplinking må du godt tage den specifikke url, ellers må du jo tage kontakt til enten netværket eller annoncøren.
Lige en ting mere, jeg ved ikke om det kun er mig der har dette problem, men når jeg skifter rundt i menuen er det som om at siden er langsom om at hente css'en, hvis du forstår?
Problemet er bare, at de links jeg kan bruge dér, jo ikke linker til specifikt til mobilen, og derfor forstiller jeg mig at konverteringen vil falde en del, fordi folk ikke gider begynde at finde den inde på de sider. Hvad gør i andre
Mads: Vi har nu gjort siden lidt bredere, men ønsker stadig at holde den meget enkel, med kun én sidebar. Men mange tak for feedbacken! Mht. at den er langsom om at hente CSS'en så har vi ingen problemer her, og vi har både testet med forskellige browsere i Windows og Safari på Mac. Men det kan jo også have været serverne der har været lidt sløve lige da du kiggede på siden :)
Martin: Mange tak! Det virker meget bedre det plugin, så mange mange tak for linket!
Thomas: Tak for linket til din gode artikel!
Kenya Safari: Det med titletagget må jeg lige kigge på en gang :) Det link oppe i venstre hjørne kan jeg simpelthen ikke fjerne, men hvis der er nogen der ved hvor i php filerne man kan gøre det, må i meget gerne skrive :)