Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissammenligningstabel - hvordan fungerer det?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkens!

Jeg sidder og roder med min første affiliate GalaxyS2.dk, og jeg har 3 spørgsmål:

1. På forsiden vil jeg gerne have en tabel med priser over mobilen hos forskellige udbydere. De fleste af disse udbydere kan jeg jo finde på diverse affiliate netværk. Problemet er bare, at de links jeg kan bruge dér, jo ikke linker til specifikt til mobilen, og derfor forstiller jeg mig at konverteringen vil falde en del, fordi folk ikke gider begynde at finde den inde på de sider. Hvad gør i andre?`

2. Hvilket plugin vil i anbefaleat bruge til at lave den tabel? Jeg har lige installeret WP-Table Reloaded, men jeg synes det virker lidt uoverskueligt. Er der andet i kan anbefale, eller ligger i inde med en guide til ovenstående plugin?

(3. Hvad synes i om siden ind til videre?)

På forhånd tak!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stilrent og generelt flot design.
Nu er jeg ikke bruger af WordsPress, så jeg ved ikke hvor mange specifikationer og lign. man kan bruge, men efter hvad jeg kan se rundt omkring er der en del.

Jeg synes du skal gøre bredden af siden større, og derefter ligge 2 sidemenuer ind, med alt indhold i midten. I dine sidemenuer kan du jo så ligge dine banner reklamer som nu, og interne links på siden.

Vedr. spørgsmål 1. Hvis annoncøren tillader deeplinking må du godt tage den specifikke url, ellers må du jo tage kontakt til enten netværket eller annoncøren. 

Lige en ting mere, jeg ved ikke om det kun er mig der har dette problem, men når jeg skifter rundt i menuen er det som om at siden er langsom om at hente css'en, hvis du forstår?

God aften.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:32

Jonas Sthur:
Problemet er bare, at de links jeg kan bruge dér, jo ikke linker til specifikt til mobilen, og derfor forstiller jeg mig at konverteringen vil falde en del, fordi folk ikke gider begynde at finde den inde på de sider. Hvad gør i andre

Du kan se hvordan man deeplinker her

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 00:55

Hejsa

fin side

men

Du har glemt at skrive lidt i Titletagget

og hvad laver det link forsiden oppe i venstre hjorne

Held og lzkke

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 10:22

Tak for de mange gode svar!

Mads: Vi har nu gjort siden lidt bredere, men ønsker stadig at holde den meget enkel, med kun én sidebar. Men mange tak for feedbacken! Mht. at den er langsom om at hente CSS'en så har vi ingen problemer her, og vi har både testet med forskellige browsere i Windows og Safari på Mac. Men det kan jo også have været serverne der har været lidt sløve lige da du kiggede på siden :)

Martin: Mange tak! Det virker meget bedre det plugin, så mange mange tak for linket! 

Thomas: Tak for linket til din gode artikel!

Kenya Safari: Det med titletagget må jeg lige kigge på en gang :) Det link oppe i venstre hjørne kan jeg simpelthen ikke fjerne, men hvis der er nogen der ved hvor i php filerne man kan gøre det, må i meget gerne skrive :)

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:02

Hej Jonas

Sa har jeg fjernet linket i venstre hjorne tjek lige dit site

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 21:10

Mange tak for hjælpen Lars!!

Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:37

Hej Jonas,

Bare et kort spørgsmål til Galaxy S II. 

I Danmark kommer den da ikke med en Super AMOLED skærm vel? :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 21:45

Jakob Bay Klausen:

Hej Jonas,

Bare et kort spørgsmål til Galaxy S II. 

I Danmark kommer den da ikke med en Super AMOLED skærm vel? :)

Hej Jacob

Jo, det gør den. Og det er "plus" versionen som er helt ny, altså; Super AMOLED Plus Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)