Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til USA

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Hvem er død , jeg kan ikke se det skrevet i tråden?

Osama bin Laden

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 10 person

Rest In Peace Osama, hvis bare du dog fandtes.

• Det er underligt man ikke fejrer når de amerikanske soldater dør.
  • Det er dem der dræber civile
  • Det er dem der voldtager
  • Det er dem der er med til at skabe had til den vestlige del af verden
  • Det er dem der slår ihjel

Obama føler sig presset, og åbner skuffen med "løsninger".

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

rnthc:
Det er underligt man ikke fejrer når de amerikanske soldater dør.

Jo det gør alle de skide Religiøse Ekstremister også. Det så man under 9/11 da i kbh kørte folk rundt med flag og råbte Allah er stor.

rnthc:
Det er dem der dræber civile

Så Taliban dræber ikke civile i Afghanistan hvis de lige føler for det eller mener at de har snakket med vestlige soldater?

rnthc:
Det er dem der voldtager

Ja Taliban tvinger bare små drenge til at danse rundt i dametøj.

rnthc:
Det er dem der er med til at skabe had til den vestlige del af verden

Det er ligepræcis sådan nogen religiøse ekstremister der er skyld i så meget ligegyldigt had og racisme.

rnthc:
Det er dem der slår ihjel

Nu står Taliban for over 50% af de civile drab i Afghanistan så vidt jeg husker.

Taliban føler sig presset, og det eneste de kan gøre er at lave mere had og latterlige jihad mod vestlige lande.

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

BruunMedia:

Nu står Taliban for over 50% af de civile drab i Afghanistan så vidt jeg husker.

Taliban føler sig presset, og det eneste de kan gøre er at lave mere had og latterlige jihad mod vestlige lande.

Nu gider jeg ikke besvarer dine andre latterlige og barnlige kommentarer.

Men det er en undersøgelse du selv har lavet den med de 50% af talibaner?

HVIS Taliban er så farlig, hvorfor så ikke lade være med at sige man har dræbt ham og sige han er fundet død, så sparer man da det had?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 10:48

rnthc:

Ja de var yderst barnlige og ret godt fundet på ikke?

rnthc:

Så vidt jeg husker var det FN der lavede en undersøgelse et par år tilbage, så nej det er ikke mig selv.

rnthc:
HVIS Taliban er så farlig, hvorfor så ikke lade være med at sige man har dræbt ham og sige han er fundet død, så sparer man da det had?

Ja hvorfor ikke bare sige at de gidsler man har taget døde af naturlige årsager istedet for at lave en film hvor de skære halsen over på dem? Så slap de for alt det had til dem?

I fail to see your point

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 10:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

BruunMedia:

rnthc:

Ja de var yderst barnlige og ret godt fundet på ikke?

rnthc:

Så vidt jeg husker var det FN der lavede en undersøgelse et par år tilbage, så nej det er ikke mig selv.

rnthc:

Ja hvorfor ikke bare sige at de gidsler man har taget døde af naturlige årsager istedet for at lave en film hvor de skære halsen over på dem? Så slap de for alt det had til dem?

I fail to see your point

Ja okay,FN, det er også en pålidelig kilde :D haha.. Det jo dem der bestemmer ;)

Tro mig, hvis de havde chancen havde de heller ikke kun lavet en film.
De havde lavet en hel serie!

Jeg tror bare ikke du kan se virkeligheden i øjnene :-).. Osama, Terrorisme, og alt det pjat er noget USA selv har oppustet. Hvis nej, hvorfor er vi så ikke blevet angrebet her i Danmark endnu? Vi har da gjort noget der er LANGT værre end USA.

Vi fik ikke smadret noget?
Og de 2 tårne, skulle alligevel været rævet ned 2011 ifølge kontrakten.. Så hvad er 2 tårne og 3000 mennesker for bush? Kontra MANGE MANGE MANGE MANGE milliardær og MASSER af olie. Yep, you do the math sonnyboy

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:10

rnthc:
Og de 2 tårne, skulle alligevel været rævet ned 2011 ifølge kontrakten.. Så hvad er 2 tårne og 3000 mennesker for bush? Kontra MANGE MANGE MANGE MANGE milliardær og MASSER af olie. Yep, you do the math sonnyboy

Det er nu et extremt og billigt argument, det dersens med olien, som du overhovedet ingen former for argumentation har

Det må du absolut kunne gøre bedre

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 11:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Henrik Nielsen:

rnthc:

Det er nu et extremt og billigt argument, det dersens med olien, som du overhovedet ingen former for argumentation har

Det må du absolut kunne gøre bedre

jeg har ikke brug for at agumentere på andre måder, pointen er lagt.. og det er det jeg ville.

Så ja alt kan gøres bedre, bare ikke altid man lige gider.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 11:16

rnthc:
Ja okay,FN, det er også en pålidelig kilde :D haha.. Det jo dem der bestemmer ;)

Ja og Al Qaeda & Taliban er yderst pålidelige.

rnthc:
Osama, Terrorisme, og alt det pjat er noget USA selv har oppustet. Hvis nej, hvorfor er vi så ikke blevet angrebet her i Danmark endnu?

Nu har lande i Europa & dermed også Danmark være ret gode til at anholde og stoppe angreb, og vi har ikke gjort noget der er værre end USA. Hvis du refererer til de skide tegninger kan jeg desværre kun grine af det. Hvis vi skulle lave jihad hvergang en af de tosser brændte en dansk, amerikansk flag og forbandte Jesus og vesten langt ned i helved, brændte billeder af Bush, Anders Fogh, Obama, osv så er jeg sikker på at vi kunne bombe hele mellemøsten fire gange.

rnthc:

Ja der er mange konspirationsteorier, og jeg har set rigtigt mange timer med både religion, 9/11, Finanskriserne og jeg skal give dig. Og det sætter sku ting i perspektiv, men man må også lære at skælne mellem virkelighed og konspiration.

Men du kan jo gå igang med at se Zeitgeist igen lige for at bekræfte at alt det der terrorisme ikke findes :)

Så kan du også se at alle de store religioner er et og det samme, som faktisk stammer astrologi.

We can keep on going...

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 11:20

BruunMedia:

rnthc:

Ja og Al Qaeda & Taliban er yderst pålidelige.

rnthc:
Osama, Terrorisme, og alt det pjat er noget USA selv har oppustet. Hvis nej, hvorfor er vi så ikke blevet angrebet her i Danmark endnu?

Nu har lande i Europa & dermed også Danmark være ret gode til at anholde og stoppe angreb, og vi har ikke gjort noget der er værre end USA. Hvis du refererer til de skide tegninger kan jeg desværre kun grine af det. Hvis vi skulle lave jihad hvergang en af de tosser brændte en dansk, amerikansk flag og forbandte Jesus og vesten langt ned i helved, brændte billeder af Bush, Anders Fogh, Obama, osv så er jeg sikker på at vi kunne bombe hele mellemøsten fire gange.

rnthc:

Ja der er mange konspirationsteorier, og jeg har set rigtigt mange timer med både religion, 9/11, Finanskriserne og jeg skal give dig. Og det sætter sku ting i perspektiv, men man må også lære at skælne mellem virkelighed og konspiration.

Men du kan jo gå igang med at se Zeitgeist igen lige for at bekræfte at alt det der terrorisme ikke findes :)

Så kan du også se at alle de store religioner er et og det samme, som faktisk stammer astrologi.

We can keep on going...

Jeg tror bare vi cutter den her.

Hvis du HAR set Zeigeist, og stadig tror på at 9/11 vare Osamas værk, ja så må du have en god dag :-)

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)