Ja okay,FN, det er også en pålidelig kilde :D haha.. Det jo dem der bestemmer ;)
Ja og Al Qaeda & Taliban er yderst pålidelige.
Osama, Terrorisme, og alt det pjat er noget USA selv har oppustet. Hvis nej, hvorfor er vi så ikke blevet angrebet her i Danmark endnu?
Nu har lande i Europa & dermed også Danmark være ret gode til at anholde og stoppe angreb, og vi har ikke gjort noget der er værre end USA. Hvis du refererer til de skide tegninger kan jeg desværre kun grine af det. Hvis vi skulle lave jihad hvergang en af de tosser brændte en dansk, amerikansk flag og forbandte Jesus og vesten langt ned i helved, brændte billeder af Bush, Anders Fogh, Obama, osv så er jeg sikker på at vi kunne bombe hele mellemøsten fire gange.
Og de 2 tårne, skulle alligevel været rævet ned 2011 ifølge kontrakten.. Så hvad er 2 tårne og 3000 mennesker for bush? Kontra MANGE MANGE MANGE MANGE milliardær og MASSER af olie. Yep, you do the math sonnyboy
Ja der er mange konspirationsteorier, og jeg har set rigtigt mange timer med både religion, 9/11, Finanskriserne og jeg skal give dig. Og det sætter sku ting i perspektiv, men man må også lære at skælne mellem virkelighed og konspiration.
Men du kan jo gå igang med at se Zeitgeist igen lige for at bekræfte at alt det der terrorisme ikke findes :)
Så kan du også se at alle de store religioner er et og det samme, som faktisk stammer astrologi.
We can keep on going...