Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til USA

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Selvom jeg finder det en anelse bizart at man fejrer drabet på et andet menneske, er det svært ikke at have forståelse for det.

Især billederne fra Ground Zero, gør stort indtryk.

Der er ingen tvivl om at dette er en stor dag i USA, hvor de mener at retfærdiggeden har sejret. Så stort tillykke herfra.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:
Selvom jeg finder det en anelse bizart at man fejrer drabet på et andet menneske, er det svært ikke at have forståelse for det.

Især billederne fra Ground Zero, gør stort indtryk.

Der er ingen tvivl om at dette er en stor dag i USA, hvor de mener at retfærdiggeden har sejret. Så stort tillykke herfra.

Jeg er enig med dig i, at man kan finde det bizart at fejre drabet, og kampen mod terror er absolut ikke slut af den grund, men det giver et signal om, at disse mennesker ikke skal gå fri - heller ikke 10 år efter de har begået forbrydelsen. Stort tillykke herfra også.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er også enig i det ikke er normal at fejre dette, men Amerikanerne tilgode ser også ofrene, her er jeg meget enig ;)

Stort tillykke herfra.

/allan

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Åh... lad være med at være så politiske korrekte Tongue Tied

Drabet på OBL er muligvis det største der er sket siden afslutningen af den kolde krig og så sidder i og skriver at det muligivs er godt for USA ? Det er godt for hele den frie verden

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 10 person

Ja muligvis er det en stor dag, manden har - om ikke andet - så mange andre menneskers liv på samvittigheden.

Men hvis man stadig tror på at det var Osama bin Laden & co. der gennemførte 9/11... så bør man nok se en enkelt eller to af de dokumentarer der er blevet lavet om samme emne ;)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:40

Henrik Nielsen:

Åh... lad være med at være så politiske korrekte Tongue Tied

Drabet på OBL er muligvis det største der er sket siden afslutningen af den kolde krig og så sidder i og skriver at det muligivs er godt for USA ? Det er godt for hele den frie verden

Det har ikke noget med politisk korrekthed at gøre. Det er helt dybfølt, at jeg synes det var bizart at vide at et menneske er blevet likvideret, og at se mange tusinde mennesker står og fejrer det.

Jeg kan sagtens forstå dem, men derfor er det for mig en mærkelig fornemmelse. At du så har det anderledes, er også helt fair.

Nu er der jo ingen tvivl om, at alt hvad USA foretager sig, er godt for den frie verden. Og det er jo helt udenfor diskussion..

Jeg er ikke enig i at det er specielt godt for den frie verden at Osama blev dræbt, for der står mange klar til at tage over. Og nu er i hvert fald et motiv til hævnaktioner. Og så kan man spørge sig selv, om de havde stået og fejret dette drab i dag, hvis de ikke selv var så offensive rundt omkring i verden.

'Men det er godt for deres selvforståelse, og for deres retfærdighedsfølelse. Så på den måde er det godt for USA. Men at det skulle være godt for den frie verden, køber jeg ikke.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mads Mellergaard Baldersø:
Men hvis man stadig tror på at det var Osama bin Laden & co. der gennemførte 9/11... så bør man nok se en enkelt eller to af de dokumentarer der er blevet lavet om samme emne ;)

Jeg skal lige være færdig at læse om at Amerikanerne aldrig har været på månen. før jeg når til det andet smuds

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:46

igang:

Det har ikke noget med politisk korrekthed at gøre. Det er helt dybfølt, at jeg synes det var bizart at vide at et menneske er blevet likvideret, og at se mange tusinde mennesker står og fejrer det.

Jeg kan sagtens forstå dem, men derfor er det for mig en mærkelig fornemmelse. At du så har det anderledes, er også helt fair.

Nu er det ikke en tilfældig uskyldig mand , der er blevet dræbt. Det var en terrorist, der uden at betænke sig, ville beordre dig dræbt, hvis han fandt det nyttig for sagen. Det er godt for den frie verden, vi skal aldrig lade os knægte af nogen der kyler bomber i hovedet på os :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59

Hvem er død , jeg kan ikke se det skrevet i tråden?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:04

en mand som starter med O og slutter på sama! :-)

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)