Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo design

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der kan lave et logo til mig, ud fra et eksisterende logo. Jeg ved derfor nøjagtig hvilken stil, farver og skrifttype der skal bruges, og det vil vedkommende der skal lave logoet i sagens natur også få at vide. 

Send mig en pm hvis du kan udføre det.

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:59
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 16:01
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:02

Så har du fået pm i nakken :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 16:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad mener du ?

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:11

Hej

det kan jeg godt lave for dig. 

Anne Boisen

www.redclover.dk

Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jer der laver grafisk design.

faktisk vil jeg anse 99designs for at være en helt unik mulighed for at få fat i nye kunder - dels er i jo danske designere (danish design) hvor mange af dem der sidder er fra "de varme lande" hvilket formodenligt vil gøre jeres designs unikke eller knaps så sprudlene.

Og kan man f.eks, som nogle af dem derinde, få fat i 40 nye kunder ved at deltage i 150 konkurrencer - stopper den jo ikke ved de små 100tkr det genererer, et logo er jo for mange kun et step one i at skabe et samlet og sammenhængene grafisk udtryk for en virksomhed eller et produkt og så hænger der jo nok også en hjemmeside på der skal laves.

Og hvor lang tid tager det lige for en grafiker at lave 150 logoer hvis man forud har nogle designs, skabeloner og ideer? 150 timers "marketingarbejde" for 40 nye kunder der måske over en årerække genererer 1-2 mio i kassen - det vil jeg kalde et scoop

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:43

Henrik Rutzou:

Hej jer der laver grafisk design.

faktisk vil jeg anse 99designs for at være en helt unik mulighed for at få fat i nye kunder - dels er i jo danske designere (danish design) hvor mange af dem der sidder er fra "de varme lande" hvilket formodenligt vil gøre jeres designs unikke eller knaps så sprudlene.

Og kan man f.eks, som nogle af dem derinde, få fat i 40 nye kunder ved at deltage i 150 konkurrencer - stopper den jo ikke ved de små 100tkr det genererer, et logo er jo for mange kun et step one i at skabe et samlet og sammenhængene grafisk udtryk for en virksomhed eller et produkt og så hænger der jo nok også en hjemmeside på der skal laves.

Og hvor lang tid tager det lige for en grafiker at lave 150 logoer hvis man forud har nogle designs, skabeloner og ideer? 150 timers "marketingarbejde" for 40 nye kunder der måske over en årerække genererer 1-2 mio i kassen - det vil jeg kalde et scoop

Du har nu skrevet 3 gange i denne tråd, hvor du sådan set gentager dig selv. Vi har fattet budskabet!

– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:44

Anne Boisen:

Hej

det kan jeg godt lave for dig. 

Anne Boisen

www.redclover.dk

Sjovt at man skulle møde dig her Anne.. Du kan nok ikke huske dig da jeg et par hold højere end dig den gang.. Vil kun sige svømning KFUM, eller SKK som det hedder idag :)

– Oscar Levant

Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 17:11

Alexander,

har du, jeg tvivler ;-)

jeg har givet TS et sted (2 indlæg fordi det første link var forkert)

jeg har spurgt dig om hvad du mente med at jeg fik PM på nakken - det valgte du ikke at svare på!

jeg har forsøgt at forklare forretningsmodellen og mulighederne der ligger i konceptet, som jeg forøvrigt intet andet har med at gøre end at bruge det.

PS. jeg udgiver selv såkaldt Open Source - et projekt jeg har brugt omkring 4000 arbejdstimer på - et globalt projekt der er ude i 70 lande og som alle kan downloade anonymt og bruge hvis de opfylder licensbetingelserne under GNU GPL v3 Open Source licensen - ellers skal de lige klikkøbe produktet for 995USD for at være på den "sikre side" - men den stopper jo ikke der, der er også et frit support forum som sålænge produktet er "ungt" giver excellent support, og så et professionelt forum der kræver dels en købt licens og så en support subscription, det er bare en helt anden forretningsmodel end hvad du er vant til at se.

Da hele kernen i projektet går ud på global collaboration og ikke "andedams tænkning" benytter jeg selvfølgelig også de muligheder der ligger i nettet i samme "ånd" og opfordrer selvfølgelig også andre til at gøre det samme.

Og så kræver det jo lige en lidt anderledes tænkning, da det produkt jeg har før finanskrisen kunne sælges for et sted mellem 20-500tkr pr. licens, men sådan er verdenen bare ikke skruet sammen idag. Med en licenspris på 995USD hører også dels udfordring i at skabe global volumen men også at være meget bevidst i hvad man giver f.eks. for et logo.

Eller har jeg fuldkommen misset at jeg er i en iværksætter debat, hvor det gælder om at dele viden og metoder for at skabe nye virksomheder der ikke blot tager afsæt i gammel "kasse tænkning"?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)