Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo design

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Boisen:

Hej

det kan jeg godt lave for dig. 

Anne Boisen

www.redclover.dk

Du skulle vel ikke tilfældigvis være i familie med Biskop Peter Outzen Boisen (16. november 176210. maj 1831) ?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:28

Nej jeg har skam forstået det du skriver...

Beskeden om pm i nakken var sådan set ikke til dig, men N1974 . Netop fordi han skrev at vi skulle sende ham en pm hvis det er vi kunne udføre opgaven for ham :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:50

Tak til alle interesserede, jeg har sendt jer en besked. Det ser spændende ud med 99designs.com Henrik, men hvordan opretter man en konkurrence hvis man allerede har et layout man vil bruge?

Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 18:01

Hej Alexander,

okay så, jeg opfattede det nok som at nu fik jeg på puklen for ikke at holder TS "project logo" i andedammen og da jeg ikke aner om I (som designere) kender de muligheder for at øge jeres "verden" med f.eks. 99designs skrev jeg mit næste for netop ikke blot at give TS en mulighed, men også at give "designers" en mulighed, for jeg havde sgu ikke hørt om konceptet før jeg mødte "de unge" på campus på et IT universitet i udlandet for et par uger siden.

mvh 

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:27

Hej Henrik

Jeg vil lige opklare et par ting for dig:

• PM - personal message eller private message
  • Smide i nakken - det gør ikke ondt, når man får en PM i nakken
  • Personligt - den var til trådstarten og ikke dig

Pyhh... Så slipper denne tråd for at køre videre baseret på misforståelser :)

Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 18:31

N1974,

det er faktisk ret enkelt, du skal jo beskrive "projektet" og hvad du vil have og sagtens vedlægge grafik i din beskrivelse.

Det hele får så igang og man har 7 dage hvor der kan bydes ind - man skal selv være aktiv og vægte og beskrive de indkomne designs om de går i den rigtige eller forkerte retning - et design kan jo godt være fedt omend det ikke går i den retning man ønsker - ros og konstruktiv kritik er en god ting i den sammenhæng.

Jeg fik faktisk nogle designs som hvis det var bensin jeg solgte fra en gruppe tankstationer - var det helt klart det design jeg ville vælge - men nu sælger jeg ikke bensin fra tankstationer - og det er okey at skrive.

Man kan rate de forskellige designs der kommer ind fra 1-5, jeg valgte så i stedet for at bruge ratingen som statisk - 3 point til alle der gik i den retning jeg ville uden at favorisere nogen - det gælder jo netop om at udstikke directions uden at ødelægge kreativiteten - for selv der er der jo lykkeriddere og kopister.

Får man noget der er kanon lavet - uanset om det lige opfylder ens krav - er en PM til designeren kanon og man skal ikke være bange for at stille krav på den fede måde - jo mere positiv diaglog jo bedre designs.

Man skal heller ikke være bange for at kommunikere i plenum, som jeg primært har valgt i mit projekt - da det jo ikke handler om at point out directions til en enkelt designer men til alle.

mvh

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)