Som en 13 årige knejt at være kunne det jo godt ske at jeg kunne gå rundt og tage billeder! Jeg skal ha skaffet mig et kamera i konfirmations gave/efter konfirmation, også går det ellers igang. Jeg har været i gang med min mormors kamera, og her kan i så få nogle af de skud jeg har taget: http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.1685296615623.2083582.1333877781
Vil ikke sige det er professionelt, men syntes i sidste ende at det ser meget godt ud :)! Prøvede også at tage et billed af en person:
Nu snakker jeg om et job som jeg kan gå rundt og freelance med nu, da jeg har en stor interesse til at tage billeder. F.eks. havde jeg tænkt på et reklamebureau når jeg bliver større :)
Men nok om det, vil gerne snakke om mulighederne :D
Leder eller ej, kan man sagtens gå rundt og nusse med fotografi. Alle har brug for en hobby, at det nogle gange udvikler sig til mere end hobby er jo kun godt...
Så du skyder bare løs med dit kamera Mads :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Selvfølgelig kan du blive fotograf i din fritid. Men hvis du er seriøs omkring det, så bliver du nødt til at have dig et spejlreflekskamera.. du kan læse meget mere om det her: www.fotostart.dk som er et rigtig godt forum omkring foto og teknik.. Derudover kan jeg anbefale dig Click Foto's fotobøger.