Ja det kan det bestemt. Jeg havde bare ikke så god erfaring med det, men jeg tester bare endnu engang.
Nu er kurven foroven lavet helt om. Jeg har brugt god, bedre, størst princippet. Nu burde den ikke være til at overse, og linket er kommet til at hedde Vis kurv.
Der kom lige en løbetur i vejen, men nu er der også sket noget. Toppen er blevet mere simpel, og CTA knappen endnu mere tydelig. Overvejer noget mouseover lir til den grønne knap, men jeg er for træt til at tænke
Nå, jeg skylder vist en opfølgning på den nye kurv. De første 4 dage kunne jeg ikke se nogen ændring, men fandst så ud af at den nye knap ikke kunne trykkes på
Efter en mindre modifikation begyndte konverteringerne at stige. Det er selvfølgelig lidt svært at sige præcist, da der også har været ændringer andre steder, bl.a. med adWords, men groft sagt er konverteringerne steget ca. 100%, så jeg er godt tilfreds med den nye kurv.
Næste skridt er yderligere optimering af adWords, samt nyhedsbrevet. Det bliver en god dag :)
Man kan ikke zoom ind på billeder så man kan se små finesserne hvordan se blomsten ud på sokken mange vil sikkert se mere præcist se hvad de køber større billeder hjælper når de klikker ville være en fordel.
Mere lys tekst i fodnoten i bunden af siden, det kan være lidt svært at læse når man sider udenfor.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg blev lige bange for at zoom funktionen ikke virkede, men jeg kan næsten regne ud at du har kigget på en af de få varer, vi ikke har billede af i stort format. For langt hovedparten af billederne, kan man klikke på, og herefter vil det åbne i stort format, så man kan se alle detaljer. Nogle har vi endda taget ekstra closeup billeder af, hvis der er noget vigtigt at fremhæve.
Den knap så lyse farve til teksten i bunden, var mere for at nedtone footeren, og fremhæve det vigtigste, men det kan godt være den er en tand for mørk, til nogle skærme.
Jeg vil tage det med i overvejelserne, tak for feedback.