Skæbnen --> http://da.wikipedia.org/wiki/Sk%C3%A6bne |
LinkCentralen.dk:Skæbnen --> http://da.wikipedia.org/wiki/Sk%C3%A6bne
Tror du skal stoppe den her.. Den hjælper ikke manden videre
Skæbnen --> http://da.wikipedia.org/wiki/Sk%C3%A6bne |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Tror du skal stoppe den her.. Den hjælper ikke manden videre
|
Det er en personligt ejet virksomhed (enkeltmands)? Jeg ønsker IKKE at gå i en konkurs (hvis det kan undgås). Jeg ønsker at vise mine kunder og leverandører/kreditorer at jeg sætter en ære i at fortsætte virksomheden og leve op til samtlige aftaler mv. (selvom der uundgåeligt nu opstår en del forsinkelser herpå). Jeg skal bare lige atter finde den rette vej frem ... |
Næ, jeg er sgu for stædig til at nogen på den måde skal få mig ned med nakken. Jeg er 200% opsat på at komme igang igen asap. - Skal bare "lige" finde de 30.000 - 40.000, der skal til for at kunne starte minimalt op igen :-) Når jeg atter får et nyt lejemål, så er forsikring det første der skal i orden FØR den første papkasse rykkes ind. Ligeledes har jeg lært at alt IKKE skal være samlet samme sted. Jo jo, om ikke andet så lærer jeg da en masse af denne tragedie, men jeg syntes nu godt nok at det er yderst dyre lærepenge at betale :-( At andre evt. kan bruge min tragedie til noget, ville passe mig fint. Det er vel også en af ide'erne bag hele Amino, at vi skal bruge hinandens erfaringer (også de dyrtkøbte).
Jeg mangler stadig det helt rette "gode råd" (hvis det overhovedet findes), men jeg håber naturligvis stadig på at det dukker op.
|
Nej - Jeg finder den heller ikke særlig anvendelig
|
Hej Kenneth! Well, hvor finder man lige sådan en investor? Det gad jeg godt vide :-) Fonde? Hvilke? Og tager det ikke mega lang tid?
|
Det er bare, næsten, worst case. Heldigvis er du ikke kommet til skade. Held og lykke med projektet. |
Godmorgen Det gør mig rigtigt ondt at høre..:-( Kunne du ikke tage kontakt til dine kunder og fortælle dem dit problem, og måske ville de hvis der er 10-15 kunder hver smide lidt penge i din virksomhed, og i kunne lave en aftale om lidt billigere vare til dem i en periode. Ved selvfølgelig ikke om det er samme kunder du har, men jeg har været lidt ude for det samme også før påske, bare alle mine ting er intakt, det var mig som person, der fik en skade, skar mine fingere af på venstre hånd, så bliver man altså sat på nul, men jeg har så efter jeg er blevet udskrevet taget kontakt til mine kunder, og snakket om mine problemer der vil være det næste lange stykke tid, alle samme har hjulpet, med kontor arbejde, leveringer, udleveringer osv, det er et kæmpe plus og er dybt taknemlig. Prøv at snakke med dem, eller som det var en anden der skrev snak med venner og familie, og lav små lån ved dem alle sammen på små beløb. Tænk kun på det positive, der er en løsning på alt, jeg håber det bedste for dig.. |
Hej Alex har da set flere, der leder efter en investor her på amino - så det var måske en start. Ja fonde kan godt tage lidt tid - som regel er der ansøgningsfrist, først eller sidst på året - og du skal have fat i "vejviser til legater og fonde 2011" for at finde de aktuelle. Men jeg ville starte med at søge en investor her på amino.. Godspeed |