Det gør mig virkelig ondt at høre, at du er ramt af sådan en ulykke. I forhold til en konkret idé, så kunne du jo kontakte nogle forsikringsselskaber og høre, om de vil bruge dig og din historie i deres markedsføring, så andre husker at tegne forsikringer i god tid. Det kunne jo være, at det rigtige forsikringsselskab gerne vil betale dig en god skilling for at medvirke til det. Jeg håber, at du finder en eller flere gode løsninger. Bedste hilsener Tommy |
Tommy Krabbe:Det gør mig virkelig ondt at høre, at du er ramt af sådan en ulykke.I forhold til en konkret idé, så kunne du jo kontakte nogle forsikringsselskaber og høre, om de vil bruge dig og din historie i deres markedsføring, så andre husker at tegne forsikringer i god tid. Det kunne jo være, at det rigtige forsikringsselskab gerne vil betale dig en god skilling for at medvirke til det.Jeg håber, at du finder en eller flere gode løsninger.Bedste hilsenerTommy
Du er sgu altid kreativ og fuld ag gode idéer med skæve vinkler. Du skulle nok kunne begå dig i reklamebranchen