Ja jeg har så brugt påsken på at levet et nyt layout til hjemmesiden www.popcornmaskine.dk og jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt konstruktivt feedback på siden så den kan blive endnu bedre.
Så hvis du/i har lyst til det vil de gøre mig rigtig glad.
Synes lidt jeg mangler lidt "wau" effekt rent grafisk.
På undersiden Historie, har du lagt nogen meget stor billeder op og så skaleret dem ned. Det er ikke så smart, da de så fylder en del mere en nødvendigt. På samme side skulle du også lige se på margin i forhold til dine billeder.
Forsiden er sat lidt ulogisk op. Jeg ville nok nøjes med et billede og en tekst så det ikke er så adskilt.. Tror budskabet vil gå lidt bedre igennem sådan..
Man kan ikke rigtig komme tilbage på forsiden. Jeg ville nok have topbanneret til at linke til forsiden.
Jeg synes bare der mangler noget anderledes "call to action" på de forskellige sider. En knap der signalerer tryk her - fordi jeg synes den gule knap TILBUD ligner noget grafik som ikke umiddelbar ser klikbar ud. Den skal helst være den samme på alle siderne, så man ikke er i tvivl om at det er nu man skal bestille :)
Jeg ville nok også have et slideshow (forskellige skiftende billeder) i headeren med motiver fra pølsevogn, isvogn osv. som så havde links til undersiderne.
Den lille animerede (bevægelige) reklame ville jeg placere i venstre side.
Hvis man skulle gå linen helt ud - så ville jeg vælge at lave reklamer konsekvent i højre side på alle siderne med bannere fra dine forskellige aktiviteter.