Hej Aminoer..
Så blev det endelig min tur.. Min Webshop som sælger Kosttilskud, Fitnessudstyr, Fitnesstøj og Livsstilsprodukter.
Dette er langtfra det fuldendte og færdige projekt, men da jeg mangler PBS godkendelse, skal den være aktiv så de kan kigge.. Jeg arbejder i døgndrift samtidig med at rette alle fejl.
Ang. Produktbilleder har jeg selv taget dem og fået lidt hjælp af en ven til at sætte eget præg.
Hvad synes i? Hvad mangler der? Hvad er godt? Hvad er dårligt? .. Og hav nu i tankerne at jeg endnu ikke er færdig - derfor fejl rundt omkring.
www.stepupfitness.dk - Kig og giv lidt feedback, tak :)
|
Ris & Ros ønskes til nyt website - www.stepupfitness.dk
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hej Richard..
Siden ser jo fint nok ud i sig selv. Jeg ville ordne billedet med post Danmark, det ser ikke så godt ud når der er en hvid pixeleret kant på. Jeg bruger en 24t skærm med højeste opløsning, og herved vil jeg så henvise til kategorier, det er kun den øverste som kan se, det er lidt irriterende at man skal scrolle ned for at se produkterne samt kategorierne. Halvdelen af din side bliver udfyldt af headeren samt rotterende banner.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Richard Enig i Alexander. Jeg sidder med 1920x1080 (24") og jeg skal scrolle for at se noget. Grafik er flot, men må aldrig aldrig komme i vejen for en handling og det gør de overdrevne størrelse pt. Jeg ved ikke om det er dig selv du har brugt som model, men at have religiøse symboler vil jeg fraråde. Det kan godt være det blot er et smykke for dig, men for andre er det en no-go og de vil finde andre steder at shoppe. Lyder åndsvagt men hvorfor tage chancen og miste bare 1 kunde. Det er altid godt vise hvilke betalingskort der er muligt at betale med, men de tager 30% af siden og så er der vist nogle vare der kan give mere salg den lokation. Men godt udvalg. vil anbefale du laver 5 opgaver for 10 af dine venner, de skal så udfører opgaverne på din side uden din indblanding du skal blot kigge. Opgaverne kunne være at købe/finde et specielt produkt etc. Altså få testet brugen fra start til slut. Kom lige i tanke om jeg havde dette link du kunne se på også: http://www.alexanderinteractive.com/blog/2011/04/cuttin-through-the-clutta-like-a-knife-through-butta/ Held og lykke med butikken |
Det ser rigtig fint ud Det eneste jeg undre mig lidt over er at der skiftes en del mellem dansk og engelsk på siden. Kan godt virke lidt rodet. Jeg ville holde mig til 100% dansk når det nu er en dansk side... Det vil også hjælpe på din SEO. Kan godt se at det nok er en færdiglavet side og den nok er sat op på engelsk som standart, men prøv alligevel at se om du kan ændre det der står på engelsk til dansk... f.eks hoved nav-baren... Kontakt istedet for Contact. |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Tak for alle de feedbacks.
Jeg er igang med at "minimerer" hele siden. Hvis i forestiller jer at designet bliver 15% mindre. Så det ikke "fylder" så meget. Men dette tager lidt tid. Ang. Engelsk / Dansk så er jeg stille og roligt igang med at få oversat alle tingene :)
- Den med religiøse symboler havde jeg slet ikke set og slet ikke tænkt over. Kan dette virkelig have så stor en indflydelse? |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
koder på siden midt i det hele denne her side http://www.stepupfitness.dk/product.php?id_product=10 flere produkt har ingen vare beskrivelse mere lys tekst oven på sort baggrund derved lettere at læse teksten. lange tekst sider husk 1 overskrift og flere under overskrifter i hvert nyt emme , jeg mener så en side her http://stepupfitness.dk/cms.php?id_cms=3 husk udnyt google viser op til 67 tegn der et lidt for kort titlen derved færre klikker fra go |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Måske, måske ikke. Hvorfor tage chancen... Jeg tænkte over som det første.. Ville nok ikke undlade at shoppe der på pba. dette men, better safe than sorry eller? Personligt er jeg nok bare ikke til så voldsomme billeder som det af dig, syntes det tager for meget fokus fra kerneprodukterne... Så der er nok lidt optimering i hovedet på mig istedet |
Jeg må få kigget på tingene i morgen - dog det med baggrundsbilled ved jeg ikk helt om jeg kan lave om, da det bare ellers passer så godt! så skal jeg til at finde et alternativ :) - og alternativer kan vi IKKE lide .. Det skal spille! Jeg tænker også på SEO når jeg laver div. ting, men det er svært hele tiden (når man ikke er 100% inde i det)
I må meget gerne komme med jeres meninger! Bare gi' los. Husk at design bliver "skaleret" ned med godt 15-20%.. Men det har været meningen fra start, det tager bare sin tid.
|
Endelig!!
- Jeg blev godkendt af PBS. Og jeg mangler kun at høre nærmere fra dem..
Indtil videre kan i jo lige kigge! Jeg har fået redigeret en del ting og fået lavet lidt ekstra.
- Hvis i har ris&ros må i hellere end gerne skrive det! Det kan gøre en så glad.
Kosttilskud <- Mange tak!! |