Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & Ros ønskes til nyt website - www.stepupfitness.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig er den næsten tom, ingen kategorier (dvs. de er der vist men i samme farve som baggrund) - se her hvordan den ser ud på min maskine: http://screencast.com/t/D8pYgDeA

Ser mystisk ud at den starter nede midt på siden (Browser: IE 9)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:35

B. Hvarregaard:

Hos mig er den næsten tom, ingen kategorier (dvs. de er der vist men i samme farve som baggrund) - se her hvordan den ser ud på min maskine: http://screencast.com/t/D8pYgDeA

Ser mystisk ud at den starter nede midt på siden (Browser: IE 9)

Hmm... Ja det ser sku meget mystisk ud!!

- Saaatans...

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 01:09

Meget mørk side. Den giver et dystert indtryk, og er svær at læse med den sorte baggrund, og den "mørke" skrift.

Ved punkterne Kategorier, Producenter og Kurv er der en pil ned, som om de enkelte dele kan klappes sammen. Denne funktionalitet kunne være en ide, Fx behøves du ikke vise kurvens indhold, før der er noget. Dette ville give en mindre venstre side.

Når man fx vælger fitnessudstyr, viser du det tre steder, at man er derinde. Det er egetligt nok med den røde markering i venstre spalte. Det store banner giver for mig ingen mening, det genere bare.

Skal dog også lige sige, der er mange gode ting i siden, og den giver et indtryk af at være seriøs, men med et par mangler/ uhensigtsmæssigheder. ;-)

Good luck...

Dbh Kristoffer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)