Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg er 15 år, og jeg har startet min egen webshop med iPhone tilbehør og Covers, hvor jeg sælger iPhone Tilbehør til både firmaer og private.

Det kunne være vildt fedt at hører jeres mening om min shop. Om det er noget jeg kan gøre bedre? også rent seo mæssigt. 

Håber i vil komme med både ris og ros. :)

www.internationalcovers.dk 

/ Mads Søndberg - International Covers

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:10

Hej, først vil jeg lige starte med at rose dig, fordi du er sprunget ud som iværksætter i en så tidlig alder! Godt gået!

Dernæst har jeg noget feedback, som jeg håber du kan bruge til noget!

For det første bør du læse noget korrektur på dine sider, der er en del stavefejl/formuleringsfejl, blandt andet på siden "Om firmaet"Siden omkring handelsbetingelser bør du også lige kigge på.

Dernæst lige et spørgsmål? - hvorfor tager du ikke dankort? Det må da være et stort minus?

Det med at man kan vælge valuta? er det ikke lige meget, hvis du kun sælger til Danmark?

Et generelt råd fra mig vil være at læse Martin Thorborg's bog E.pusher. Du kan evt. starte med light udgaven som er gratis! - Den vil give dig en masse gode råd til hvordan du kan forberede din webshop!

Få dig en navigationsbar på tjek ud processen, så man kan se hvor langt man er og meget man mangler.

Kig på dine betalingsmetoder! Det duer ikke der står Paypal! Jeg troede ikke man kunne betale med betalingskort.. Hvilket ikke er et godt signal at sende. Og hvorfor tager du ikke Dankort?

Hvilket system er dit webshop bygget op i?

Håber du kan bruge mit feedback til noget! Ellers bare glem det :D

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 22:17

Tak for dit gode feedback. 

Grunden til at jeg ikke tager Dankort, er at PBS er ved at behandle min side, så jeg er ved at arbejde på det. Teksterne det vil da kigge på, så det kommer til at stå ordentligt.

Mit system er bygget op i et Open Source system fra Unique Systems :)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:21

Tillykke med din shop!

Det ligner en osCommerce shop? Jeg er ikke fan af osCommerce (har selv haft shops i dette system, men jeg synes simpelthen tiden er løbet fra det rent designmæssigt). Så designet vil jeg ikke kommentere på.

Du bør få læst noget korrektur på dine tekster, f.eks. er der stavefejl i det store banner på forsiden (skal være ordrer) og så tænker jeg med det samme: Er det også gratis at få leveret til hele EU? Jeg tænker, du sælger overalt, når jeg kan vælge så mange forskellige valutater?

Rent juridisk mangler du nogle oplysninger for at din shop er lovlig - men jeg kan se, at du ikke bruger Nets eller Moneybookers (måske er det Paypal?)

EDIT: Ser lige i dit svar til en anden, at du afventer godkendelse fra PBS (Nets) - så skynd dig at få rettet, ellers bliver din shop simpelthen ikke godkendt og du kan komme til at vente en gang til, før du får den godkendt!

Du burde f.eks.  oplyse dine kunder om, at du betaler fragten retur, hvis de returnerer en vare, hvordan du behandler dine kunders oplysninger osv. osv. Du bør også gøre det tydeligt, hvordan man returnerer en vare, hvis man har fortrudt købet.

Denne pasus er så vidt jeg ved heller ikke lovlig:  Varerne kan kun sendes tilbage til International Covers, hvis emballagen er uåbnet - du kan ikke forlange, at dine kunder ikke har åbnet varen - men du kan forlange at emballagen returneres og er i god stand, da den udgør en ikke uvæsentlig værdi for din vare - noget i den stil - kig i diverse store webshops, og du vil se, at der skal formuleres temmelig meget for at shoppen er lovlig. 

De to kundevurderinger du har på Trustpilot (begge i øvrigt lavet af brugere med kun en anmeldelse - suspekt synes jeg - bør du skjule til du har nogle flere.

Du har et link til noget chart-halløj nederst på siden - dette ville jeg fjerne, det har ingen værdi for dine kunder.

Nu sagde jeg, at jeg ikke ville kommentere på design, men jeg bliver lide nødt til at sige, at du skal arbejde med dine knapper, som har forskellige størrelser. Jeg er sikker på, at du har læst et sted, at grønne knapper er godt for konverteringen, men de passer hverken størrelses- eller designmæssigt med dine andre knapper - jeg synes de virker voldsomme.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38

Udnyt gerne alle 67 tegn der vises på google jeg mener denne her titlen <title>iPhone Covers og Tilbehør</title>

siden svare både med www og uden www , vælg et af tingene det er bedste vedr. SEO der går over på et af de ting kun ikke begge.

Under et par 100 ord i handels betingelserne brug de normale som er på andre webshop evt. få en til at gennemse dem.

Mere tekst mangler der især og når det kommer husk, så at lave både med h1 i overskrifter og h2 i underoverskrifter.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 22:52

Tak for det gode feedback, jeg sætter virkelig stor pris på at i gider bruge 5 min på at kigge min side igennem.

Jeg vil rette min side til i løbet af de kommende dage. :)

Endnu engang tak!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:24

Hejsa..

Shoppen i sig selv er jo fint nok.

Vedrørende SEO, er der en del som kan forbedres.

Først vil jeg påpege din url på nogle af dine undersider, google samt andre søgemaskiner kan lide søgevenlige url's uden mærkelige tegn som du har.

eksempel: http://internationalcovers.dk/product_info.php?cPath=21_36&products_id=87

Dette kan du ordne med en .htaccess fil, hvis du ikke ved hvordan dette gøres, findes der mange gode tutorials på nettet som kan hjælpe dig på rette vej.

Tekst tekst og atter tekst, hvis du tilføjer en til  to linier mere beskrivelse på hver af dine produkter vil dette også hjælpe en del.

:)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 18:16

Tusinde tak for alle besvarelserne :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)