Hej Aminoer. Jeg er 15 år, og jeg har startet min egen webshop med iPhone tilbehør og Covers, hvor jeg sælger iPhone Tilbehør til både firmaer og private. Det kunne være vildt fedt at hører jeres mening om min shop. Om det er noget jeg kan gøre bedre? også rent seo mæssigt. Håber i vil komme med både ris og ros. :) / Mads Søndberg - International Covers |
Hej, først vil jeg lige starte med at rose dig, fordi du er sprunget ud som iværksætter i en så tidlig alder! Godt gået!
Dernæst har jeg noget feedback, som jeg håber du kan bruge til noget!
For det første bør du læse noget korrektur på dine sider, der er en del stavefejl/formuleringsfejl, blandt andet på siden "Om firmaet"Siden omkring handelsbetingelser bør du også lige kigge på.
Dernæst lige et spørgsmål? - hvorfor tager du ikke dankort? Det må da være et stort minus?
Det med at man kan vælge valuta? er det ikke lige meget, hvis du kun sælger til Danmark?
Et generelt råd fra mig vil være at læse Martin Thorborg's bog E.pusher. Du kan evt. starte med light udgaven som er gratis! - Den vil give dig en masse gode råd til hvordan du kan forberede din webshop!
Få dig en navigationsbar på tjek ud processen, så man kan se hvor langt man er og meget man mangler.
Kig på dine betalingsmetoder! Det duer ikke der står Paypal! Jeg troede ikke man kunne betale med betalingskort.. Hvilket ikke er et godt signal at sende. Og hvorfor tager du ikke Dankort?
Hvilket system er dit webshop bygget op i?
Håber du kan bruge mit feedback til noget! Ellers bare glem det :D
Med venlig hilsen
Emil Lykkeskov