Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle Ø
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler lige lidt feedback til denne hjemmeside http://www.normannrasmussen.dk/

Er der for meget tekst på forsiden? Er skrifttypen ok? Er farven for kedelig?

Skal teksten være i et nemmere sprog, så alle forstår den eller er den ok, som den er? Skal jo gerne være en hjemmeside, som folk gider læse...

Vil det være bedre med billeder på forsiden?

Hilsner

Marianne

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Marianne,

Umiddelbart synes jeg mest at dit indlæg virker som et forsøg på at sprede et budskab om at man ikke skal bruge et bestemt firma, hvilket ikke er særlig meget i Aminos ånd.

Dit website er ikke et forretningswebsite, forsøger ikke at sælge noget og har ikke noget med iværksætteri at gøre, så det virker lidt omsonst at bede om feedback på et iværksætterforum, der normalt ikke tillader dets medlemmer at hænge andre virksomheder ud i debatterne.

Er du webdesigner på sitet og har brug for feedback i forhold til en kunde eller hvordan er sammenhængen?

Lige p.t. får jeg forbidden access til sitet med beskeden (Flooding).

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:23

Er det et skjult budskab? 
Hjemmesidens budskab er klart. 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:26

Det er fint nok man har en tvist med nogle. Men det er ikke noget der hører hjemme her på amino!

Personligt bryder jeg mig ikke om sådan sider, synes de er trælse....

God Påske

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:27

Hej Marianne..

Nu er det 2 eller 3 gang jeg falder over din hjemmeside idag. Du har oprettet et par tråde ang. den hjemmeside, vi har forstået at du havde en uoverensstemmelse med virksomheden, men det kan også blive for meget. 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vejle Ø
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 21:28

Ja, jeg er webdesigner på hjemmesiden. Har først meldt mig til Amino i dag, så jeg kender faktisk slet ikke Amino særlig godt.

Jeg har dog lavet mange andre forskellige hjemmesider og er bare lige p.t. igang med denne for mine svigerforældre. Synes selv, at de bruger et svært og kedeligt sprog og ville blot høre andres mening om det - og synes faktisk også selv, at siden er vild kedelig, men de vil gerne have, at den er ser seriøs ud ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

Marianne:

Hej

Jeg mangler lige lidt feedback til denne hjemmeside http://www.normannrasmussen.dk/

Er der for meget tekst på forsiden? Er skrifttypen ok? Er farven for kedelig?

Skal teksten være i et nemmere sprog, så alle forstår den eller er den ok, som den er? Skal jo gerne være en hjemmeside, som folk gider læse...

Vil det være bedre med billeder på forsiden?

Hilsner

Marianne

Selvfølgelig er det et skjult budskab når du også spørger om teksten er forståelig og læselig nok. Luk tråden - det er for dumt det der.

Fra Vejle Ø
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 21:36

Der er faktisk ikke noget skjult budskab. Hvad skulle det være? Min svigerfar, som er læge har skrevet teksten og jeg synes helt ærlig, at den er vild dårlig og svær - og han skulle gøre den meget nemmere at forstå. Der er faktisk ikke mere i det, og jeg kan sagtens lukke denne tråd (når jeg lige har fundet ud af, hvordan man gør det)

Har lige meldt mig til Amino i dag og beklager min manglende forståelse...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)