Ja klart der er ikke mega stort varelager, men det kan vel ikke gøre udslaget??
Samtidig med det så køre mit koncept også på at jeg kune har få varer af hver slags, så der ikke går flere tusinde rundt i det samme. Det har jeg fået overraskende positiv respons på.
hvad siger jeres google analytics hvad bliver i fundet på google med, hvad er jeres afvisning % på forsiden altså hvor mange klikker kun på forsiden og ikke videre altså hvonår taber i fleste kunder på siden
få produkter korrekt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hmm ... google? Vi bliver fundet mest på mode og tøj og dem der klikker sig ind på siden bliver gerne længe og klikker sig igennem det forskellige udvalg. Hvis vi siger 50 besøgende pr dag er der max 10 med et enkelt klik resten er helt op til 34 klik så interessen er der, syntes jeg
Inden må kan foretage sig et køb skal man indtaste sin email-adresse?
Generelt
handler det om at gøre det så let for brugeren at handle som muligt.
Tilmeldinger og kontroller (selvom det er en service) og lignende er
måske små sten på vejen - men det ER sten. Dit job er at fjerne stenene.
Der er flere UX-mæssige ting man tage tage hul på som måske kunne øge salget lidt - har ikke kigget det i sømmene som sagt
Om produkter og priser er interessante kan jeg ikke udtale mig om på stående...