Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af kunder, men ingen salg! Respons søges

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Emil :

Hvis der ikke er nogen der putter noget i kurven, så er det dit sortiment
eller hjemmesiden, som kunderne ikke finde interessant. Alternativt kan det være
at de besøgende du har på din hjemmeside ikke er potentielle kunder!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Helt rigtigt :-) Jeg vælger dog at tro på at jeg har fat i det rigtige og det rigtige sortiment.
Plus så er vi tilbage ved square one, respons, hvad folk mener om siden
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:30

Hej

Du skriver i dette indlæg, hvad fragten koster, men dette kan jeg ikke finde noget som helst om på din hjemmeside, først når jeg forsøger at købe - så det ser dine potentielle kunder nok ikke? Du har et faneblad øverst til højre, der hedder Fragt og levering, men her står der intet om dine priser - kun tre-fire liniers ret intetsigende tekst om forbehold for Postdanmark.

På denne side: http://memy.dk/bluser-toppe-6/ er overskrifterne meget store og så er der nogle meget små miniaturebilleder til venstre og et kryds - hvad betyder det? Lukker jeg mon siden? Hvor bliver jeg sendt hen, når jeg klikker på krydset - hvorfor er det der?

Klikker på krydset og bliver sendt til en side med "Vi anbefaler", hvor der er forskelligt indhold alt afhængig af, hvor mange gange jeg klikker på krydset. Kategorien Bluser/Toppe opfører sig i øvrigt anderledes end de andre kategorier? Jeg sad og kiggede på Oversize sweaters og får nu tilbud om at blive VIP bruger og spare penge (den ene gang jeg klikkede, den anden gang var det en helt anden side).

Dette forvirrer altså dine brugere i købsprocessen! Hvis jeg gerne vil købe en sweater, hvorfor skal jeg så se noget der ligner en reklame for alt muligt andet, hvis mit formål var at finde ud af mere om denne sweater. Jeg synes, du skal fjerne dette kryds og i øvrigt få gjort noget ved de mini-mini miniaturebilleder der er på siden.

Produktbillederne er også ret små. Jeg synes, du med fordel kan gøre dem en del større, da du jo ikke rigtig udnytter pladsen til højre for billederne ret godt. Du har også kun ganske lidt tekst, så man skal hele tiden klikke sig videre for at se større billeder og læse mere tekst.

Som andre siger, synes jeg også, det er forvirrende, at du beder om min mailadresse, blot fordi jeg vil købe. Jeg ved godt, du bruger den til at tjekke, om jeg har købt før, og har jeg ikke det, så kan jeg udfylde resten. Det bør du ændre, så man bliver ledt igennem en nem og smertefri proces, så man ikke som kunde tænker "hvorfor skal de nu vide det" - når processen ikke virker som en naturlig del af en købsproces. Når først kunden er i gang med at købe, udfylder de gladeligt mail, navn, tlf. og adresse.

Sidst men ikke mindst, er jeg enig med dem, der skriver, at dit varesortiment er for lille til at holde folks interesse, specielt når du er i en branche hvor konkurrencen er _benhård_

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:32

Jeg har ikke for 5 flade øres forstand på webshop og iværksætteri, men jeg er kvinde og shopper ind i mellem tøj på nettet.

Det, jeg studser over, er billederne af tøjet. Er det nogle du selv tager? For jeg får fæle associationer til Orion - en sexshop. Og det er vel ikke meningen, tænker jeg. :-)

/S 

Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 00:38
Sakana:

Det, jeg studser over, er billederne af tøjet. Er det nogle du selv tager?
For jeg får fæle associationer til Orion - en sexshop. Og det er vel ikke
meningen, tænker jeg. :-)

Ha ha billederne bruger jeg fra leverandørene.

Men de sælger og hvis man ikke er til det lidt frække, kan man tænker jeg bruge fantasien hvis det skal på ens egen krop. Dog syntes jeg at størstedelen af billederne er flotte.
Men forstår godt hvad du siger :-)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 00:57

Jeg mangler også et logo eller en aller anden form for "sikkerhed" i at det rent faktisk er et firma der er bag. Som de fleste påpeger er der helt generelle ting som forvirrer (og måske skræmmer) en potentiel kunde.

Anywho.. Dette er ikke på nogen måde revolutionerende, men et par skridt i den rigtige retning.

Det var hvad jeg lige kunne lokke frem her kl. 1 lørdag aften Wink

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:06

Kim Dolleris:

Yes

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 01:10
Kim Dolleris:

Jeg mangler også et logo eller en aller anden form for "sikkerhed" i at det rent faktisk er et firma der er bag. Som de fleste påpeger er der helt generelle ting som forvirrer (og måske skræmmer) en potentiel kunde.

Anywho.. Dette er ikke på nogen måde revolutionerende, men et par skridt i den rigtige retning.

Jeg kan godt se hvad du mener :-) Måske har du lyst til at give mig en hjælpende hånd, mod betaling?
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:39

Hej..

Træls du ikke får drevet noget salg igennem.. Men jeg tror godt jeg kan forstå det.. Jeg ville RIGTIG rigtig gerne gå din side ordentligt igennem - menjeg bliver simpelthen stoppet.. Lige nu sidder jeg uhjælpelig fast på denne side:

http://memy.dk/jakker-cardigans-7/cardigang-i-uld-28.html

Jeg har zoomet billedet og jeg kan simpelthen ikke komme ud af det igen (jeg skal sikkert trykke på escape) - men det er sørme meget at forlange af dine kunder de skal vide det.. Men der er ikke nogen "luk-knap" eller et " X" jeg kan lukke zoom-billedet på, - det er for stort - og jeg sidder lige nu med en 15" skærm i IE..

50 besøg er nogen, - men stadig ikke mange - men "alm" konverteringsrate burde det være en ordre om dagen cirka.. KOmmer folk igen? Kan du se det i analytics?

Som en af dine potentielle "kernekunder" skriver - mener jeg også du har en seriøs udfordring med dine produktbilleder (dem jeg nåede at se..:P) - Helt ærligt - hvad synes du selv om dem? - Hvis man nu siger ctr. H&M's - deres billeder henvender sig til skandinaver - hvem henvender dine billeder sig til? Hånden på hjertet!?

Også har du SEO -udfordringer!!! 50 besøg er nogen men der skal flere til, hvis du skal leve af det - Igen det jeg nåede at se - dine sidetitler!!! - der bliver vist 65-70 tegn i google - men de læser cirka det dobbelte - brug - om ikke andet så det der bliver vist - dem alle..

Læs igen den side jeg henviste til før.. Der er stavefejl i titler for det 1. "cardigang" - der er nok nogle der vil søge efter sådan en, - men de fleste vil nok søge efter en "Cardigan".. hvis nu - du iflg anatlytics rent faktisk får besøg på "cardigang" - så gem "stavefjelen" hen bag de ca. 70 tegn der bliver vist i titler, så det ikke kan ses, men du vil stadig komme frem på søgningen...

Men få styr på det zoom-niveau - måske derfor folk bliver hængende længe på din side, - fordi de ikke kan komme ud af zommede billeder...;-)))

Go' søndag

vh/ Ulrik

Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 12:59
Hej Ulrik

Mht zoom billeder, så trykker man bare ved siden af billedet for at komme væk, men du har ret mht der godt kunne stå close eller andet. Det har jeg også ønsket på siden.

Cardigang havde jeg egentlig set og var ret overbevist om at jeg havde fået det rettet, men tak for hintet.

Hånden på hjertet, så elsker jeg ALT det tøj jeg har på siden og med H&M har jeg kun sammenlignet vores priser og ikke tøjet.

Jeg forventer ikke det falder i alle´s smag, men det henvender sig også meget til en ung alder og de elsker det.

google er jeg ikke så sej til, men 50 besøgende er for mig fantastisk at opnå på en ny side. Hvordan jeg forøger det, ved jeg ikke, men håber jeg kan finde en der kan hjælpe mig gennem amino evt.

Grafik mm er bliver der gjort noget ved, da jeg nu har fået super feedback herigennem og nu kan agere på det.
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:27

Du skal seriøst overveje det med zoomen - for jeg tror det er et problem for dig.. Jeg synes jeg kender dit template - og så vidt jeg husker så står der rent faktisk esc eller "x" i toppen af det, hvis du ellers får billedet til at passe til gængse skærmstr. - Problemet er at jeg når jeg zoomer godt kan scrolle baggrunden men ikke billedet.. Jeg ved det og du ved hvordan du slipper ud af det... men hvad med dine kunder der ikke kender dt template?!?!?

Hmmm - de unge er vilde med dit tøj - men køber det ikke..:S - Det hænger ikke rigtig sammen Rikke..;-)) - du spurgte efter feedback og hvad der kunne være galt.. og som en af de andre nævnte (ovenikøbet i din målgruppe!!!), så henvender dine billeder sig ikke til den danske forbruger. - Beklager.. - Jeg ved som hjemmesideejer, kan man blive så forelsket i sit eget design og opsætning, så man slet ikke kan se skoven for bare træeer, og synes tingene er bare SÅ fede... men når nu der står en/flere og siger det samme, - så lyt efter.. Der KAN jo rent faktisk være noget om det.. Som en klog dame engang sagde til mig, - når nu du har prøvet noget et stykke tid, og det ikke virker - så prøv noget HELT andet... Tænk sig, hvis det der skal til er, at der kommer en dansk pige med blond hår i tøjet, - men en hvid baggrund...- Jeg VED det er hamrende dyrt... Men så bare billeder af tøjet på  uden modeller..  og uden det mindre pæne tapet.. Gør noget for hulan... - bare noget...;-)))

mht. Seo - så læs evt. denne til dine titler: http://seoanalyst.dk/det-perfekte-seo-title-tag/

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)