Helt rigtigt :-) Jeg vælger dog at tro på at jeg har fat i det rigtige og det rigtige sortiment. Plus så er vi tilbage ved square one, respons, hvad folk mener om siden |
Hej
Du skriver i dette indlæg, hvad fragten koster, men dette kan jeg ikke finde noget som helst om på din hjemmeside, først når jeg forsøger at købe - så det ser dine potentielle kunder nok ikke? Du har et faneblad øverst til højre, der hedder Fragt og levering, men her står der intet om dine priser - kun tre-fire liniers ret intetsigende tekst om forbehold for Postdanmark.
På denne side: http://memy.dk/bluser-toppe-6/ er overskrifterne meget store og så er der nogle meget små miniaturebilleder til venstre og et kryds - hvad betyder det? Lukker jeg mon siden? Hvor bliver jeg sendt hen, når jeg klikker på krydset - hvorfor er det der?
Klikker på krydset og bliver sendt til en side med "Vi anbefaler", hvor der er forskelligt indhold alt afhængig af, hvor mange gange jeg klikker på krydset. Kategorien Bluser/Toppe opfører sig i øvrigt anderledes end de andre kategorier? Jeg sad og kiggede på Oversize sweaters og får nu tilbud om at blive VIP bruger og spare penge (den ene gang jeg klikkede, den anden gang var det en helt anden side).
Dette forvirrer altså dine brugere i købsprocessen! Hvis jeg gerne vil købe en sweater, hvorfor skal jeg så se noget der ligner en reklame for alt muligt andet, hvis mit formål var at finde ud af mere om denne sweater. Jeg synes, du skal fjerne dette kryds og i øvrigt få gjort noget ved de mini-mini miniaturebilleder der er på siden.
Produktbillederne er også ret små. Jeg synes, du med fordel kan gøre dem en del større, da du jo ikke rigtig udnytter pladsen til højre for billederne ret godt. Du har også kun ganske lidt tekst, så man skal hele tiden klikke sig videre for at se større billeder og læse mere tekst.
Som andre siger, synes jeg også, det er forvirrende, at du beder om min mailadresse, blot fordi jeg vil købe. Jeg ved godt, du bruger den til at tjekke, om jeg har købt før, og har jeg ikke det, så kan jeg udfylde resten. Det bør du ændre, så man bliver ledt igennem en nem og smertefri proces, så man ikke som kunde tænker "hvorfor skal de nu vide det" - når processen ikke virker som en naturlig del af en købsproces. Når først kunden er i gang med at købe, udfylder de gladeligt mail, navn, tlf. og adresse.
Sidst men ikke mindst, er jeg enig med dem, der skriver, at dit varesortiment er for lille til at holde folks interesse, specielt når du er i en branche hvor konkurrencen er _benhård_