Jeg er nok ikke mål gruppen men jeg prøvede nu at teste dit købs forløb.
1) Jeg forstod ikke hvorfor jeg først skulle angive en mail adresse for at kunne fortsætte. Jeg tænke nu bliver jeg nok spammet med alt muligt. Måske er det ikke hensigt mæssigt at alle kan tjekke om jeg er kunde hos dig. Men vil du tilbyde servicen så skal den være på samme side som resten af informationerne.
2) Hvorfor skal jeg oplyse hvor gammel jeg er?
3) Hvad skal du bruge mit mobil nummer til?
4) Hvor for skal jeg klikke igennem så mange sider når jeg kun kan vægle en betaligsmetode?
5) Når jeg klikke betaling så kommer der et nyt vindue med en oplysning at jeg skal trykke på en ny knap for at få lov til at betale? Først derefter kom jeg over til Quick Pay hvor jeg skulle vælge om jeg vil betale med dankort eller eDankort?
6) der står 'verifiedby VISA' på din forside men jeg kan kun betale med Dankort?
Det var lige det jeg lagde mærke til - bare ved betalingsprocessen alene.
Nu er jeg ikke en web seo expert men ville gerne sig at--- fjern billige tøj- god kvalitet ord - disse ord hænger ikke sammen.
Du har heller ikke noget speciale - sammen vare som 1000 andre --- meget godt at du har 50 besøge med denne standard du har . ikke dårlige ment men hvorfor skal de køb hos dig ??
Billeder med unge pige mode (dem jeg har set) er meget ``død`` har ikke SEXY udtryk ....kender du hvor jeg ville henne ??
man skal heller ikke prøve og sælge alt - din side henvender ikke til en kunde group/segment-men til rigtige mange forskellige og måske derfor du ikke har noget salg.
Tænk Rema,aldi,lidl lige ved siden af hinanden - hvad kan du tilbyde kunden som andre ikke kan .
Håber det hjælper.
Og lige til slut - keep the chin op - du er iværksætter ,har webshop , jeg tænker over det for sidste 2 år men er ikke modige nok
Tak for respons og gode spørgsmål. Så er spørgsmålet bare om hvorvidt jeg kan ændre det, da meget af det ligger i systemet jeg har købt.
Men nu har jeg noget at gå videre med. Dog kan jeg se at folk ikke lægger noget i indkøbskurven, så problemet pt må ligge et andet sted og måske igen når de så skal til kassen
Tillod mig lige at lave et link til din side her: www.MeMy.dk
Som en del andre også nævner, så er det no-go at skulle indtaste sin mail som det aller første i forbindelse med en ordre! Det skader troværdigheden kraftigt!
Fjern det med at folk skal indtaste deres fødselsdag!
Forklar hvorfor kunden skal indtaste mobil nummer? - eller slet det punkt!
Få dig en navigationsbar der viser hvor langt kunden er i tjek-ud-processen. (Skal gælde hele processen og ikke kun til sidst. )
Alt for mange sider man skal igennem for at komme til betalingen! Skær kraftigt ned på antal sider!
Billig mode og god kvalitet hænger fint sammen :-) Det er lækre materialer og garanteret bedre kvalitet end så mange andre dyre mærker. Så den vil jeg beholde ;-)
Jeg har mit eget tøj sortiment på siden med unikt tøj, som man ikke ser herhjemme, men jeg har også valgt at have et udvalg af mode, som andre webshops benytter sig af, da jeg ved det sælger og ved at det er populært, så selvfølgelig skal jeg også have det på min side, sammen med mine EGNE varer .
Jeg er ikke sikker på jeg forstår helt hvorfor du mener min side henvender sig til rigtigt mange? Jeg kommer til at tilbyde et lille sortiment af børnetøj snart, men ellers er det da kun modetøj til kvinder :-)
Ja du nævner nogle punkter andre også nævner, spørgsmålet er bare om det kan ændres. Men det skal jeg have undersøgt.
eg har allerede en sporingsliste, så jeg kan se præcis hvad mine kunder klikker på og hvem der putter i kurven, men det er der faktisk ikke nogle der gør :-)
Men nu har jeg noget at gå videre med. Dog kan jeg se at folk ikke
lægger noget i indkøbskurven, så problemet pt må ligge et andet sted og
måske igen når de så skal til kassen
Hvad bliver bliver der søgt på? Altså på hvilke ord/sætninger finder dine besøgende din shop?
Hvis der ikke er nogen der putter noget i kurven, så er det dit sortiment eller hjemmesiden, som kunderne ikke finde interessant. Alternativt kan det være at de besøgende du har på din hjemmeside ikke er potentielle kunder!