Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gale over PBS!

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare vil kunne modtage Dankort, VISA og Mastercard, hvorfor så ikke bare bruge nogle af de udbydere der ikke kræver aftale med PBS?

xxx

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:15

PJEDSTED:

Hvis du bare vil kunne modtage Dankort, VISA og Mastercard, hvorfor så ikke bare bruge nogle af de udbydere der ikke kræver aftale med PBS?

Kan du ikke lige fortælle mig hvilke udbydere du taler om, hvor der ikke kræves en særskilt indløsningsaftale for at kunne modtage betaling med dankort (altså ikke visa-dankort men dankort)?

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:36

Det kan du f.eks. med ewire.

xxx

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:50

Viggo Poulsen:

Hej

Det ser ikke ud til at Swedbank kan håndtere Dankort, så det er desværre ikke et alternativ til nets (PBS)

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Det er helt korrekt at Swedbank ikke kan klare dankort delen (endnu). De kan kun klare internationale kort.

Dette skyldes at Dankortet er blevet "opfundet" af PBS, så det kan kun køre i deres systemer. Men nu ved jeg tilfældigvis at Swedbank prøver på at komme til, at kan håndtere dankortet også.
Jeg bruger selv swedbank på vores internationale del. Og jeg kan kun sige at de er totalt perfekte på det punkt.

1. De har kun en behandlingstid på 2 hverdage hvor PBS har 28 bankdage, og jeg må lige sige at det er fandme lang tid, at skulle vente på sine penge. Jeg kan i hvert fald mærke det, for jeg synes godt nok at der kommer flere og flere mastercard til.

2. Prisen som PBS tager for at håndtere betalingen af et internationalt kort er svimlende 3,75 %. Og der kan man altså lave nogle gode forhandlinger med swedbank.

Så swedbank er altså ved at komme godt ind på markedet og jeg kan kun varmt anbefalde dem. Jeg ved også at de "truer" PBS meget og jeg sidder stadig og krydser finger for at de snart få dankort delen kørt ind ved dem selv.

Swedbank kan også p.t. klare følgende betalingssystemer:

1. Dibs
2. Epay
3. Quickpay

Så et råd fra mig af, som jeg synes du skal prøve over for PBS. Ring til dem og høre hvor langt de er med din aftale og får du nogenlunde samme svar igen, så sig "hvis det skal blive ved på denne måde, så giver i mig intet valg, end at jeg bliver nød til at skifte til swedbank".
Så tro jeg at piben får en lidt anden lyd :)

Mvh.
Danny

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:56

Jeg er enig med Danny. Jeg har også rigtig gode erfaringer med Swedbank (aka. Euroline) til den internationale del. Billigere, lettere, høfligere og fungerende. Det sidste jeg hørte fra dem var, at de ville gå rettens vej, for at få lov til at tage imod dankort. Så jeg venter spændt, så jeg kan komme helt væk fra PBS.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:03

PJEDSTED:

Det kan du f.eks. med ewire.

Kræver det ikke, at kunden i forvejen har en Ewire konto for at kunne betale via Ewire?

Jeg kan ikke rigtig se på deres hjemmeside hvordan det fungerer .....

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 14:40

Sådan var det før i tiden. De ville lave det om så det fungerer med betaling direkte på din shop uden at logge ind. Om de har fået lavet det ved jeg ikke.

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 14:42

Danny Christensen:

Viggo Poulsen:

Hej

Det ser ikke ud til at Swedbank kan håndtere Dankort, så det er desværre ikke et alternativ til nets (PBS)

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Det er helt korrekt at Swedbank ikke kan klare dankort delen (endnu). De kan kun klare internationale kort.

Dette skyldes at Dankortet er blevet "opfundet" af PBS, så det kan kun køre i deres systemer. Men nu ved jeg tilfældigvis at Swedbank prøver på at komme til, at kan håndtere dankortet også.
Jeg bruger selv swedbank på vores internationale del. Og jeg kan kun sige at de er totalt perfekte på det punkt.

1. De har kun en behandlingstid på 2 hverdage hvor PBS har 28 bankdage, og jeg må lige sige at det er fandme lang tid, at skulle vente på sine penge. Jeg kan i hvert fald mærke det, for jeg synes godt nok at der kommer flere og flere mastercard til.

2. Prisen som PBS tager for at håndtere betalingen af et internationalt kort er svimlende 3,75 %. Og der kan man altså lave nogle gode forhandlinger med swedbank.

Så swedbank er altså ved at komme godt ind på markedet og jeg kan kun varmt anbefalde dem. Jeg ved også at de "truer" PBS meget og jeg sidder stadig og krydser finger for at de snart få dankort delen kørt ind ved dem selv.

Swedbank kan også p.t. klare følgende betalingssystemer:

1. Dibs
2. Epay
3. Quickpay

Så et råd fra mig af, som jeg synes du skal prøve over for PBS. Ring til dem og høre hvor langt de er med din aftale og får du nogenlunde samme svar igen, så sig "hvis det skal blive ved på denne måde, så giver i mig intet valg, end at jeg bliver nød til at skifte til swedbank".
Så tro jeg at piben får en lidt anden lyd :)

Mvh.
Danny

Jeg tager Dankort udenom PBS igennem en svensk udbyder. Der er flere forskellige løsninger hvis man ikke vil have noget med PBS at gøre. Dankort er ikke et system som kun anvendes af PBS:

xxx

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jeg ikke forstå, da det er PBS som ejer dankort delen. Du er sikker på at du ikke forveklser det med visa/dankort?

Og hvis det virkelig kan lade sig gør med det rene dankort igennem en anden udbyder, hvem er det så? Og hvilken måde tilbyder de det på?
Her tænker jeg på % betalingen og adviseringsdage? Og ellers hvis der er andet. Kan de bruges ved de fleste betalingsudbyder (Epay, quickpay, Dips mm.)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:15

Nu er jeg nysgerrig... Hvilke udbyder kan jeg bruge? Så jeg kan åbne min shop og de kan betale direkte med kort. (master, visa, elektron osv.)

Så var jeg sku da fri for PBS. Min målgruppe er primært unge mennesker, og de fleste af dem ejer et visa/mastercard/elektron istedet for direkte DK.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)